Bruine kat en zwarte kat in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Bruine kat en zwarte kat

  • 4 reactie(s)
  • 1321 x bekeken
  • 4 reactie(s) 1321 x bekeken
Gast

Anoniem

bewerk
Bruine kat en zwarte kat
« Gepost op: 29 april 2019, 21:41 »
Ik heb een droom gehad over een tante die mij een bruine kat gaf en mijn moeder een zwarte kat. Mijn runt een bedrijf en is helemaal in de ban VA een nieuwe liefde die aan afgoderij doet, maar deze tante doet ook aan bonu.




Gast

Hans

bewerk
Re: Bruine kat en zwarte kat
« Reactie #1 Gepost op: 30 april 2019, 04:18 »
Ik heb een droom gehad over een tante die mij een bruine kat gaf en mijn moeder een zwarte kat. Mijn runt een bedrijf en is helemaal in de ban VA een nieuwe liefde die aan afgoderij doet, maar deze tante doet ook aan bonu.
afgoderij. o ja   wat is afgoderij. .. hopelijk bedoel je niet je cultuur mee.

Gast

Anoniem

bewerk
Re: Bruine kat en zwarte kat
« Reactie #2 Gepost op: 30 april 2019, 10:24 »
afgoderij. o ja   wat is afgoderij. .. hopelijk bedoel je niet je cultuur mee.

Nee zeker niet, maar als je de cultuur grbuikt om geld af te troggelen of in familie banden gaat wroeten dan noem ik dat afgoderij. Ik ben juist opzoek naar mijn cultuur en alles wat erbij hoort en nu ik een leeftijd heb bereikt gaan dingen mij dwarszitten en krijg ik veel dromen.
Gast

Hans

bewerk
Re: Bruine kat en zwarte kat
« Reactie #3 Gepost op: 30 april 2019, 10:43 »
Nee zeker niet, maar als je de cultuur grbuikt om geld af te troggelen of in familie banden gaat wroeten dan noem ik dat afgoderij. Ik ben juist opzoek naar mijn cultuur en alles wat erbij hoort en nu ik een leeftijd heb bereikt gaan dingen mij dwarszitten en krijg ik veel dromen.
mooi dat je op een eerlijke en goede manier je cultuur  winti beleid.. ik ben fel tegen de mensen die zeggen dat winti afgoderij is. daarom.
Gast

Hans

bewerk
Re: Bruine kat en zwarte kat
« Reactie #4 Gepost op: 30 april 2019, 10:44 »
mooi dat je op een eerlijke en goede manier je cultuur  winti beleid.. ik ben fel tegen de mensen die zeggen dat winti afgoderij is. daarom.
bijna in elke familie is er 1 die raar doet en tegen de familie vecht.

Gerelateerde onderwerpen