2 dromen..die me zeer verwarren!!helpppppp in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

2 dromen..die me zeer verwarren!!helpppppp

  • 7 reactie(s)
  • 3536 x bekeken
  • 7 reactie(s) 3536 x bekeken
Gast

Liones

bewerk
2 dromen..die me zeer verwarren!!helpppppp
« Gepost op: 23 mei 2012, 21:50 »
Goedeavond mensen..

Heb van de week 2 dromen gehad en snap er geen bal van..

In me eerste droom ben ik in een woning (die ik niet herken) er was een feestje en ik zit in een aparte ruimte met een jongeman. We vinden elkaar wel leuk en flirten wat. De jongen gaat naar de w.c. en ik sta ook op omdat ik iemand onder de douche hoor. Als ik deze open doe zie ik mijn stiefvader staan hij is naakt en zegt tegen me: Ik maak me klaar voor je ik kom zo bij me". Ik doe de deur weer dicht en denk..nee niet weer he..ik wil dit helemaal niet. Op dat moment komt die jongen uit de toilet en zegt tegen me..hmm..met jou zou ik het wel willen doen hoor..ik volg hem weer naar de ruimte waar we zaten en we beginnen een beetje te zoenen. Ineens staat me stiefvader naast me en hij is woest. Hij pakt de jongen en gilt "je bent van mij"en houd de jongen uit het raam. Hij zegt dat ik van hem ben en de jongen moet dood. Ik word bang en zeg dat ik niet wil dat hij de jongen naar beneden gooit. Op dat moment fluit ik en zie ik ineens een soort reuze vliegende hond ( zo een als uit de film never ending story) voorbij komen. Het is een paars beest. Op het moment dat me stiefvader de jongen naar beneden gooit vangt de vliegende hond hem op en ik spring ook uit het raam. Ik en de jongen vliegen weg op het beest en me stiefvader staat boos bij het raam.

Ik weet niet helemaal wat dit betekend..en hoop dat jullie mij kunnen helpen om deze droom op te lossen.

De tweede droom:

Ik ben in de woning van kennissen..ik ben daar op bezoek (huis is me onbekend) maar ik weet er wel de weg dus ergens toch bekend. We zitten in de woonkamer te praten en de vrouws persoon is veel afgevallen en zegt dat zij blij is maar niet met het resultaat..ze heeft veel overtollig vel en wil hier graag vanaf. Ik geef aan dat ik het begrijp. Ineens staken we het gesprek omdat mijn zoon (hun kind in het echt) wegrent..ik sta op om hem te halen. Het gekke is dat ik naar mezelf sta te kijken hoe ik het gesprek voer en het kind oppak..ik schrik van mezelf..want ik ben daar gewoon slank..in de werkelijkheid is dit echt het tegenovergestelde...

Ook van deze droom weet ik niet wat ik moet denken..denken jullie met me mee??

Gran tangi..

Blessie Liones




Gast

Liones

bewerk
Re: 2 dromen..die me zeer verwarren!!helpppppp
« Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2012, 16:43 »
Niemand??? :aww: als er iemand is die maar een hint kan geven..want t houd me echt bezig...

Gast

Liones

bewerk
Re: 2 dromen..die me zeer verwarren!!helpppppp
« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2012, 11:12 »
Sang..weet nou echt niemand iets??
Gast

Prodo misie

bewerk
Re: 2 dromen..die me zeer verwarren!!helpppppp
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2012, 09:10 »
Odi Odi Liones,

Droom1
Ik weet niet hoe het gesteld is met de relatie tussen jij en je stiefvader, maar dit is niet goed wat ik hier uit haalt.Waarschijnlijk is hij met onzuivere dingen bezig jegens jij.
Wat mij zorgen baat, is dat hij zegt: je bent van hem, hij is met jouw moeder, je hebt niets met hem te maken, maar wees voorzichtig. Je bent ook oged beschermd(Lees: vliegende hond), je hoeft alleen maar te roepen of te fluiten. Een hond waakt vaak gezien als wachter van de onderwereld.

Droom2
Dit staat in het teken van jou, daaomr schrok je toen jezelf zag. Jij bent niet blij met hoe jij eruit ziet, maar je bigisma's wel. Het gaat erom dat je gezond bent en dat vergeten we vaak. Je kan superslank zijn en niet gezond, dus heb je er niets aan.

Dit is wat ik uit je dromen kon halen.

gr
Prodo Misie
Gast

Liones

bewerk
Re: 2 dromen..die me zeer verwarren!!helpppppp
« Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2012, 10:00 »
Odi Prodo Misie

Bedankt voor je reactie..mag ik je een pm sturen wanti wil je nog wat vragen!

Gran Tangi
Gast

Prodo misie

bewerk
Re: 2 dromen..die me zeer verwarren!!helpppppp
« Reactie #5 Gepost op: 28 mei 2012, 11:26 »
Natuurlijk Liones. Neks no fout!
Gast

Liones

bewerk
Re: 2 dromen..die me zeer verwarren!!helpppppp
« Reactie #6 Gepost op: 28 mei 2012, 16:30 »
Als t goed is moet je een berichtje van me gehad hebben..


Gast

Liones

bewerk
Re: 2 dromen..die me zeer verwarren!!helpppppp
« Reactie #7 Gepost op: 28 mei 2012, 23:06 »
Tis wel een beetje jammer dat er bijna geen reacties komen op dit dromen forum..vraag me af hoe dat komt!!!

Blessie Liones


Gerelateerde onderwerpen