winties in Winti | Algemene vragen
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

winties

  • 54 reactie(s)
  • 14547 x bekeken
  • 54 reactie(s) 14547 x bekeken
Gast

vodu

bewerk
Re: winties
« Reactie #45 Gepost op: 24 mei 2010, 15:50 »
XXX

Je reacties op deze mensen, XXX

Aub geen reactie op offtopic en persoonlijke reacties
« Laatst bewerkt op: 25 mei 2010, 00:11 door Sankofa »


*

Offline Loverboy

  • ******
  • 6541
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: winties
« Reactie #46 Gepost op: 24 mei 2010, 15:50 »
Mensen ,

vrienden van cc,
laten we verder opbouwen en niet met modder gaan gooien.
Culturu sani na wi sani.

laten we samen kijken hoe we van elkaar kunnen leren.
iedereen heeft zijn bigi sma, respect voor een ieder hier op de site.

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy

Gast

aisa adjainie

bewerk
Re: winties
« Reactie #47 Gepost op: 24 mei 2010, 15:53 »
Je reacties op deze mensen, laat maar eens zien wie hier de echte achterlijke is. Meid, je bent zogenaamd een helper, maar je noemt mensen hier achterlijk. dan ben jij een echte koelie!

En wat ben jij dan kijk eerst naar jezelf voordat je een vinger naar die ander wijst kijk om je heen en oordeeel zij zijn beter dan jullie wie de schoen past
Gast

aisa adjainie

bewerk
Re: winties
« Reactie #48 Gepost op: 24 mei 2010, 16:33 »
Beste mensen maken jullie je maar niet druk meer ik zal mijn account verwijderen.Dus geen reacties meer.

bewerk
Re: winties
« Reactie #49 Gepost op: 24 mei 2010, 17:01 »
Beste vrienden,

De site is bedoeld om elkaar te helpen,
info uit te wisselen en een ander in zijn waarde te laten.
er zullen enkele Gasten zijn die geen account hebben en olie op het vuur wensen te gooien om Leden tegen elkaar optezetten.

Beste mensen, probeer slimmer dan iemand die zegt dat negers niets zijn. Wij weten wel beter.
Leden, helpen jullie elkaar en laat je niet ophitsen door enkele gasten die geen account hebben en jullie leden maar wat probeert wijst te maken.

Is een enkeling die verkondigd dat negers niet goed zijn.
Sta ver erboven.

Ik hoop dat jullie leden gewoon lekker verder met elkaar in discussie gaan en elkaar blijven helpen.
Baaswaterval.nl is bedoeld om elkaar te helpen.

Succes.
Gast

boesiingi

bewerk
Re: winties
« Reactie #50 Gepost op: 24 mei 2010, 18:38 »
Nogmaals ik heb mezelf niet opgehemeld,maar mijn ervaringen verteld.Maar het enige wat ik van sommigen van jullie heb gekregen is commentaar.Ik was op zoek naar een verklaring en ik kreeg gelijk verwijten van alle kanten.En het mooie is ik heb bewijzen,maar het geeft niet.Ik ben klaar hiermee.Ik heb mijn antwoord gevonden.Ik dank jullie allemaal heel hartelijk en laat dit alles aan God en de winti's en alle andere gidsen over.



wie doet dit weer,is niet de blanke man of vrouw maar a blakka buba sfrefi srefi,waarom is gnet- neko weg jan klaassen weg,fajalobi weg om dit gezeur daarom zullen jullie altijd achter de feiten blijven lopen.
Gast

keba

bewerk
Re: winties
« Reactie #51 Gepost op: 25 mei 2010, 14:21 »
aisa aidjaini je mag zeker je winti's ophemelen hoor,neem hier geen afstand van ook al wat men zegt of beweert .je moet voor jou en je winti's opkomen.je hebt vele mensen geholpen schreef je.je doet goed werk.laat praters praten,jij weet hoe jij ervoor staat.


Gast

aisa adjainie

bewerk
Re: winties
« Reactie #52 Gepost op: 25 mei 2010, 18:48 »
aisa aidjaini je mag zeker je winti's ophemelen hoor,neem hier geen afstand van ook al wat men zegt of beweert .je moet voor jou en je winti's opkomen.je hebt vele mensen geholpen schreef je.je doet goed werk.laat praters praten,jij weet hoe jij ervoor staat.

Dank je wel keba ik weet ook nu wat ik verkeerd heb gedaan,en dat is dat ik al meer dan een jaar geen swiet watra hebt genomen,omdat zodanig bezig bent geweest om mensen te helpen dat ik mezelf en mijn winti's hebt verwaarloosd.Daar ben ik achter gekomen.Nogmaals mijn hartelijke dank.Moge God je zegenen met al het goede.

Groetjes

Gast

oedu

bewerk
Re: winties
« Reactie #53 Gepost op: 25 mei 2010, 19:15 »
en dat is dat ik al meer dan een jaar geen swiet watra hebt genomen,omdat zodanig bezig bent geweest om mensen te helpen dat ik mezelf en mijn winti's hebt verwaarloosd.


geloof me maar geen enkele winti zal boos worden als je geen swiet watra hebt gebaad 1 jaar,swiet watra is voor je kra,djodjo en geen winti.
Gast

Sankofa

bewerk
Re: winties
« Reactie #54 Gepost op: 28 mei 2010, 10:14 »
Topicstarter Aisa Adjainie heeft laten weten dat haar vraag is beantwoord.

Gerelateerde onderwerpen