winties in Winti | Algemene vragen
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

winties

  • 54 reactie(s)
  • 14545 x bekeken
  • 54 reactie(s) 14545 x bekeken
Gast

aisa adjainie

bewerk
winties
« Gepost op: 22 mei 2010, 20:13 »
Goedendag mijn vraag is hoe het mogelijk is dat iemand dat een moslim is en universeel is en daarmee wil ik dan zeggen dat ik van alle geloven wat hebt meegekregen.In het begin had ik er moeite mee om het te accepteren,maar uiteindelijk heb je geen keus.Je wordt als het feite gedwongen om het te accepteren.Ben zelf in suriname geboren,raak in trance en heb ook heel wat mensen geholpen met van alles en nog wat.Ze zeggen dan dat je totale bescherming hebt,maar ik heb in 1 jaar tijd al mijn spullen die ik nodig had voor mijn winties en die ik allemaal gekocht had kwijt.Het is gestolen en dat gedeelte begrijp ik dan niet.Zou iemand mij hierop een antwoord geven a.u.b.

AISA




Gast

wat

bewerk
Re: winties
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2010, 20:19 »
wat voor soort spullen had je die verdwenen zijn

Gast

aisa adjainie

bewerk
Re: winties
« Reactie #2 Gepost op: 23 mei 2010, 01:05 »
 :animal0028:
Hoi alles wat ik nodig had vootr mijn werk zoals,massieve vriendschapsring,mattenklopperset,massieven ringen met groene saffier,ring met blauwe saffier,ring met onyx,malachiet,robijn,bloedkoraal.massieve ketting met paarse steen,slangenring,armbanden,oorbellen.kettingen met ballen met die stekels echt dat oucerwetse,diamantenring,en nog heel veel andere ringen,kettingen,armbanden enkelketting van allakondre,sieraden van mijn kinderen die ook begaafd zijn.Letterlijk alles.

AISA
Gast

Dya-Dya

bewerk
Re: winties
« Reactie #3 Gepost op: 23 mei 2010, 02:30 »
betekend maybe dat je winti's het niet nodig hebben

winti is niet gebasseerd op sieraden...
sieraden spelen wel een rol
maar sommige mensen dragen weer teveel dan nodig is

groetjes,

dya-dya
Gast

aisa adjainie

bewerk
Re: winties
« Reactie #4 Gepost op: 23 mei 2010, 10:28 »
betekend maybe dat je winti's het niet nodig hebben

winti is niet gebasseerd op sieraden...
sieraden spelen wel een rol
maar sommige mensen dragen weer teveel dan nodig is

groetjes,

dya-dya

Beste Dya-dya

Allereerst bedankt voor je vriendelijke reactie.Het kan zijn dat zij het in het begin nodig hebben gehad en mij dat allemaal hebben laten kopen en dat zij het niet meer nodig hebben,want dat merk ik ook aan het roken van mijn sigaren en drank.Het wordt steeds minder.Je hebt mijn vermoedens alleen bevestigd.Dank je wel.

Groetjes

AISA ADJAINIE
Gast

dongen

bewerk
Re: winties
« Reactie #5 Gepost op: 23 mei 2010, 10:37 »
had je die goedoes speciaal voor je winti's dan gekocht en hadden zij dat aan jouw doorgegeven?
Gast

aisa adjainie

bewerk
Re: winties
« Reactie #6 Gepost op: 23 mei 2010, 16:13 »
had je die goedoes speciaal voor je winti's dan gekocht en hadden zij dat aan jouw doorgegeven?

Ja ik had het speciaal voor mijn winti's gekocht,want zelf ben ik niet zo gek op gouden sieraden.En het belangrijkste is dat zij het zelf uitkozen.Ook mijn allakondre ketting moest anders zijn.Het werd zelfs aangegeven hoe en wat,en het leuke ervan is dat toen ik het was gaan halen had de juwelier bepaalde kralen e.d. niet bij gezet,waardoor hij het als nog direct had gezet.Zelf had ik er geen verstand van het was allemaal nieuw voor mij.Eerlijk gezegd begrijp ik het nog steeds niet.Ik vind het een wonder.


Gast

ilse

bewerk
Re: winties
« Reactie #7 Gepost op: 23 mei 2010, 18:58 »
hoe hebben je winti's je geholpen om die sieraden te kopen?vaak zegt men iets trok me aan om daar en daar een sieraad te gaan kopen,maar omdat ze een andere hebben gezien die ook die soortgelijke ringen of ketting hebben willen ze die ook terwijl er geen winti in het spel hoeft te zijn die die goedoe wil hebben.

Gast

aisa adjainie

bewerk
Re: winties
« Reactie #8 Gepost op: 23 mei 2010, 19:44 »
hoe hebben je winti's je geholpen om die sieraden te kopen?vaak zegt men iets trok me aan om daar en daar een sieraad te gaan kopen,maar omdat ze een andere hebben gezien die ook die soortgelijke ringen of ketting hebben willen ze die ook terwijl er geen winti in het spel hoeft te zijn die die goedoe wil hebben.

Hallo Ilse zoals ik eerder heb gezegd,ben ik nooit gek geweest op gouden of zilveren sieraden.Het deed en doet mij ook niets.Ik hou van die normale sieraden.Voorheen ging ik nooit een juwelier binnen om een sieraad te kopen.Ik was tevreden met de gewone sieraden,maar sinds ik met dit werk begon werd ik automatisch naar die winkels getrokken en raakte ik in trance en werd dan aangegeven wat voor ring,ketting of armband ik moest hebben.Als je wroko winti's hebt dan heb je ze soms nodig en het is niet zo dat je ze iedere dag om moest doen,alleen wanneer het nodig was.En geloof mij het is niet makkelijk geweest en als ik jullie zo hoor dan hoop ik maar 1 ding dat jullie dit niet hoeven mee te maken,want ogries weghalen is het zwaarste werk wat er is.En nogmaals ik heb er niet om gevraagd,maar heb het gekregen.Ik vind het alleen jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn.Jullie moesten eens weten.
*

Offline Beata

  • ******
  • 3724
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: winties
« Reactie #9 Gepost op: 23 mei 2010, 20:04 »
Beste aisa adjaini,

Terwijl ik je reactie las,schoot mij net wat te binnen.Ben je misschien je sieraden niet kwijt geraakt om erger te voorkomen.
Want als je geen geld vraagt voor je wroko's en je haalt ogries weg bij anderen,kan dat best wel gevaarlijk zijn.

Volgens mijn traditie,moet je wel wat vragen bij het weghalen van ogries en de persoon moet het betalen ook.Het hoeft niet in de vorm van geld te zijn.Wij betalen meetal met een houwer,pangies,rum etc.

Als men dan de duman niet betaalt,kan die duman zelf problemen krijgen.Misschien is er ergens iets mis gegaan en ben je de sieraden kwijt geraakt als een soort offer voor hetgeen komen zou.
Het is maar een idee hoor.Het hoeft niet zo te zijn.
Gast

inge

bewerk
Re: winties
« Reactie #10 Gepost op: 23 mei 2010, 20:12 »
Wij betalen meetal met een houwer,pangies,rum etc.


de blanken betalen hun bezoek aan de paragnost vast ook met een blokje kaas,chips etc.
vrouw je moet gewoon geld neertellen voor geleverde diensten,ga niet bezuinigen om
iemand niet te betalen.
Gast

vodoe

bewerk
Re: winties
« Reactie #11 Gepost op: 23 mei 2010, 20:14 »
halo aisa adjaini  zelf schrijf je dat je weet waar al die rijkdommen van je winti's heen zijn,dus naar een kleine jongen is die misschien een bakru?
Gast

aisa adjainie

bewerk
Re: winties
« Reactie #12 Gepost op: 23 mei 2010, 20:22 »
halo aisa adjaini  zelf schrijf je dat je weet waar al die rijkdommen van je winti's heen zijn,dus naar een kleine jongen is die misschien een bakru?

Beste Vodoe heel lief van je maar nee het was een vriendje van mijn zoontje.Dus dan begrijp je dat ik hem niets slechts kan toewensen,maar zoals ik al eerder zei ik ben niet materialistisch als mijn gidsen weer wat nodig zullen hebben,dan zullen zij er ook voor zorgen dat ik het kan aanschaffen.Maar wel lief van je.Mijn taak is ogrie weghalen en als er een negatieve entiteit in huis zou zijn dan zou ik het gelijk voelen en mijn sigaar gaan roken en daarna verwijderen.

Groetjes

AISA ADJAINIE
Gast

aisa adjainie

bewerk
Re: winties
« Reactie #13 Gepost op: 23 mei 2010, 20:26 »
Beste aisa adjaini,

Terwijl ik je reactie las,schoot mij net wat te binnen.Ben je misschien je sieraden niet kwijt geraakt om erger te voorkomen.
Want als je geen geld vraagt voor je wroko's en je haalt ogries weg bij anderen,kan dat best wel gevaarlijk zijn.

Volgens mijn traditie,moet je wel wat vragen bij het weghalen van ogries en de persoon moet het betalen ook.Het hoeft niet in de vorm van geld te zijn.Wij betalen meetal met een houwer,pangies,rum etc.

Als men dan de duman niet betaalt,kan die duman zelf problemen krijgen.Misschien is er ergens iets mis gegaan en ben je de sieraden kwijt geraakt als een soort offer voor hetgeen komen zou.
Het is maar een idee hoor.Het hoeft niet zo te zijn.



Beste Beata in het begin vroegen zij wel een vergoeding,maar toen ik alles had gekocht wat zij nodig hadden mocht ik geen geld vragen.Kijk als zij wat zelf wilden geven was het iets anders,maar ik mocht helemaal niets vragen.Wel lief van je.Dank je wel.

Groetjes

AISA ADJAINIE
Gast

vodoe

bewerk
Re: winties
« Reactie #14 Gepost op: 23 mei 2010, 20:28 »
maar als het echt de rijkdommen voor jouw winti's zijn dan zal je ze toch weer moeten aanschaffen?
kan of kunnen de winti's niet zelf hun rijkdommen terug halen bij die jongen?

Gerelateerde onderwerpen