droom over verplicht trouwen in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

droom over verplicht trouwen

  • 4 reactie(s)
  • 2741 x bekeken
  • 4 reactie(s) 2741 x bekeken
*

Offline Avanaisa

  • *****
  • 505
  • Me taki ala sma wan switi odi!
    • Bekijk profiel
bewerk
droom over verplicht trouwen
« Gepost op: 20 augustus 2011, 15:57 »
Odi Odi,

Droom 1
Droom over verplicht trouwen
Mijn vriend droomde het volgende, hij droomde dat hij langs een huis liep en hij werd geroepen door een vrouw
die vrouw vroeg of hij bij haar wilde komen eten. Hij ging daar naar binnen en die vrouw vertelde dat ze het
zelfde aantal kinderen heeft als ik. Nadat hij daar gegeten had wilde hij meteen weg, dus die vrouw zei tegen hem dat ze een relatie met hem wil en dat bij bij haar mag gaan wonen alleen eist ze van hem dat hij met haar trouwt.
Hij vertelde haar dat hij al een relatie met mij heeft dus dat hij geen relatie met haar kan aangaan en hij loopt vervolgens weg. Die vrouw in zijn droom was een surinaamse.

Droom 2
Ik droomde dat ik kwam aanlopen en zag dat mijn vriend werd ondervraagd door een  paar politieagenten,
omdat ik op een afstand stond heb ik stiekem meegeluisterd, die agenten waren mijn vriend aan het ondervragen over zijn relatie met mij. 1 van die agenten keek in mijn richting en liep naar mij toe en zei inmiddels weten we
hoe/wat hij over jouw denkt, maar ik wil weten of jij nog een relatie met hem wil en of je van deze man houdt
waarop ik zei wat mij beftreft wel.

Wie kan mij vertellen wat deze 2 dromen betekenen??
Avanaisa,




*

Offline Sunder

  • *****
  • 616
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: droom over verplicht trouwen
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2011, 22:32 »
Odi Avanaisa.

Ik reageer even op droom 2.

Je vriend die door politieagenten wordt ondervraagd over zijn relatie met jou, lijkt te willen zeggen dat hij (dus zijn kra of iets in die geest) door de kabra's onder de loep wordt genomen. En als ik je droom zo lees, denk ik dat het jouw kabra's zijn maar hiervan ben ik niet zeker.

Misschien dat jullie pas een koppel vormen, of dat jullie obstakels in de relatie hebben gekend. Maar het lijkt te wijzen op de intenties die jullie beiden hebben naar elkaar toe en of die wel oprecht zijn.

Gr.,
Sunder




Het is niet zo dat we niet durven omdat de dingen moeilijk zijn,
de dingen zijn moeilijk omdat we niet durven. (Seneca)

*

Offline Avanaisa

  • *****
  • 505
  • Me taki ala sma wan switi odi!
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: droom over verplicht trouwen
« Reactie #2 Gepost op: 21 augustus 2011, 12:37 »
Odi Odi Sunder,
Bedankt voor je reactie :smile:

Avanaisa,
*

Offline Avanaisa

  • *****
  • 505
  • Me taki ala sma wan switi odi!
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: droom over verplicht trouwen
« Reactie #3 Gepost op: 04 september 2011, 22:13 »
Weet iemand wat droom 1 betekend??
Gast

vishnu

bewerk
Re: droom over verplicht trouwen
« Reactie #4 Gepost op: 05 september 2011, 00:00 »
 :character0011:

Gerelateerde onderwerpen