Gigantische kasteel midden in een oerwoud. in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Gigantische kasteel midden in een oerwoud.

  • 0 reactie(s)
  • 1244 x bekeken
  • 0 reactie(s) 1244 x bekeken
bewerk
Gigantische kasteel midden in een oerwoud.
« Gepost op: 30 augustus 2011, 15:51 »
Beste allen.
Ik droomde dat ik een heel groot ouderwetse kasteel in een jungel zag met hoge poorten.
Door de poort kon ik zien dat het ontzettend groot was met aan weerszijde en achterkant hoge dichtbegroeide bomen.  De voorkant van het terrein was heel schoon. Ik keek me ogen uit want tja hoe dan een inmens grote kasteel midden in het bos. Wat mij opviel tijdens het bewonderen is dat de voorkant net onder de dakpannen het kasteel vanaf begin aan de voorkant tot aan het eind allerlei beelden waren op afstan van zo'n meter naast mekaar.
Romeinse standbeelden tegen de muur. Maar om daar te komen moest ik een steile helling naar beneden lopen.
Ineens zag ik beneden de helling een stuk of tien man mekaar verschrikkelijk te lijf gaan met scherp voorwerp.
Een heftig gevecht maar het waren alleen maar zeg maar zwarte mannen. Tijdens het gevecht lagen de andere mannen dood en er was maar eenjte die het had overleefd. Op gegeven moment probeerde een zwaargewonde man weer op te staan en die ene die het overleefd had( de strijdt had gewonnen)draaide naar hem toe om hem dood te kappen.  Op eens rende een mevrouw met zeer hoge snelheid langs mij met een honkbal knuppel en gaf de man op zijn hoofd en hij viel dood. Plotseling zag ik dat de standbeelden begonnen te bewegen en echt werden dus echte mensen maar meer Romeinen met verschillende ouderwetse drachten heel mooi het was net een sprookje. Een standbeeld klom toen op het dak en die veranderde toen in een meneer met een hele mooie hoge zwarte hoed, spier witte hemd en een zwarte broek maar hij zag er anders gekleed aan de de anderen niet ouderwets, alleen zijn hoed dus wel. Ineens schoof de poort open en tegerlijker tijd dat gigantische grote voordeur. Ik zakte toen de helling af met de bedoeling van oke ik ga naar binnen en ik werd toen wakkker.
Alvast bedankt voor uw uitleg.
Thanks.






Gerelateerde onderwerpen