Rivier wordt verharde weg. Urineren houdt niet op in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Rivier wordt verharde weg. Urineren houdt niet op

  • 2 reactie(s)
  • 1748 x bekeken
  • 2 reactie(s) 1748 x bekeken
Gast

valisa

bewerk
Rivier wordt verharde weg. Urineren houdt niet op
« Gepost op: 30 augustus 2011, 20:56 »
Odi odi,

Ik heb gedroomd dat ik op een buiten plaats was langs de rivier. Ik zag toen dat  de rivier in een verharde weg veranderde. Ik nam de auto en begon te rijden op de weg. Een brede geasfalteerde weg. Er was een afslag, ik reed naar binnen en kwam zo in een dorp terecht. Er bleven wel mensen daar maar was voor het overgrootste deel verlaten.

Ik wilde plotseling urineren. Ik kwam zo in iemands huis terecht en zat op toilet en bleef maar plassen het wilde niet stoppen. Op een gegeven moment lukte het om in te houden. Toen liep ik weg omdat er anderen waren die ook gebruik wilde maken van de toilet.

Er was een ander toilet, toen zat ik weer, maar urine kwam maar niet.

ik werd wakker.

Vanmorgen rond 11uur droomde ik weer dat ik ergens op toilet zat en ik voelde de drang te plassen maar het kwam maar niet. Er waren veel mensen buiten de deur die op hun beurt wachtte.

Toen was ik plotseling in een badkamer aan het baden. Het water van de douche viel op me rug. Toen kwam er een mans persoon naar binnen. Hij sprak tot me maar kan niet herinneren wat hij zei.
Ik zag zijn huidskleur, licht bruin. Hij kwam met zijn rug tegen de mijne leunen.

Toen werd ik wakker.




Gast

valisa

bewerk
Re: Rivier wordt verharde weg. Urineren houdt niet op
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2011, 21:10 »
Odi,

Ik heb het volgende op google gevonden, berust het op waarheid?


BADEN is een signaal dat je lichaam of geest een reiniging nodig heeft. Het kan ook duiden op een uitbreiding van zakelijke bezigheden.
Als je droomt dat je baadt met andere personen duidt dat op roddels die over jouw verspreid worden of gaan worden.
Ben je weduwe of weduwnaar kan het wijzen op een nieuwe huwlijkspartner.


Op de toilet  zitten wil zeggen, dat er ruzie gaat komen over geld of over bezittingen, dat kan van alles zijn,mensen maken altijd ruzie over spullen.

de toilet wil ook zeggen, het is het terrein van de geest,een natuurlijk proces van een ontlasting, van onverteerbare resten na het psychisch verwerken van problemen


de urine wil zeggen, vermindering van zorgen, erg veel zorgen, volgens de oude orakelen is urine een symbool van toenemende creatieve krachten, urineren wil zeggen het verlost worden van spanning of zorgen in de toekomst.
urine is een magische substantie ,die werden door medicijn mannen ook als geneesmiddel gebruikt, urine heeft ook een sexuele betekenis maar meestal schuilt er een vruchtbaarheids symbool in.


Past het bovenstaande bij mijn droom?

WAT BETEKEND DAN HET GEDEELTE WAAR DE RIVIER IN ASFALT VERANDERDE???

Gast

vishnu

bewerk
Re: Rivier wordt verharde weg. Urineren houdt niet op
« Reactie #2 Gepost op: 30 augustus 2011, 23:48 »
Lang verhaal  :smile:   Maar ik zeg het kort deze droom betekent voor uw  het lossen van onrein uit het lichaam.
                                    Uw moet spoedig u  lichaam reinigen!

GR Vishnu

Gerelateerde onderwerpen