Kikker in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Kikker

  • 4 reactie(s)
  • 2038 x bekeken
  • 4 reactie(s) 2038 x bekeken
Gast

valisa

bewerk
Kikker
« Gepost op: 31 augustus 2011, 20:19 »
Odi Odi,

Ik droomde dat ik bij me oudelijkhuis( Santoboma) op de brug zat. Het mater daar in de kanaal was altijd zwart kreek water. Ik droomde dat ik een kikker zag zwemmen, draaien om zijn as. Dacht bij mezelf wat gebeurd er nou met die kikker.

Toen ik opkeek zag ik een groep mannen langsgaan. Toen werd ik wakker.





Gast

vishnu

bewerk
Re: Kikker
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2011, 23:02 »
Jou ouderlijke huis symboliseert je zelf [jouw ik] Binnen de winti heeft de kikker vaak te maken met de bakruspirit. Maar een kikker heeft ook te maken met onze emoties. Een kikker kan specifieke tekens geven in een droom en kan verwijzen naar veranderingen die op til zijn.
Gr Vishnu

Gast

valisa

bewerk
Re: Kikker
« Reactie #2 Gepost op: 01 september 2011, 16:42 »
Odi Vishnu,

Dank,
 
Wat ik weet is dat we wel te maken hebben met een bakru, op het erf bij ons. Hij Baad op het achter erf bij onze buiten kraan achter dat huis. Toen we geen buiten kraan hadden, baadde hij in onze badkamer.
Gast

AnGeLLoVe

bewerk
Re: Kikker
« Reactie #3 Gepost op: 01 september 2011, 19:36 »
Hoi Valisa,

Je ouderlijk huis, staat voor jezelf, je eigen ik.
Het water in het kanaal symboliseert je gevoelens en emoties.
De kleur zwart verteld niet veel goeds.
De kikker weergeeft de mogelijkheid om sprongen te maken, om te veranderen.

Kijk in jezelf en om je heen en reinig jezelf, want je laat je diepste zelf niet toe om te mogen zijn zoals het is en sprongen te maken.
Je vergiftigd je ''kikker'' door het zwarte water, wat in het kanaal, langs je huis (eigen ik) stroomt.

Liefs  :love:
Gast

taki taki no de

bewerk
Re: Kikker
« Reactie #4 Gepost op: 02 september 2011, 14:43 »
Odi odi,

Bij mij staat het 9 van de 10 keer voor ruzie en twist, vijandschap.

Komt altijd uit, ma ja, dan is het altijd zo van......................  :sleep: OH ja, dat betekende die droom dus.

Poesen staan bij mij wel voor takru sani's

Elke droomsymbool kan bij een ieder anders zijn, dus schrijf je dromen op, dan kan je ze beter herkennen.


Suc6 

Gerelateerde onderwerpen