Bed in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Bed

  • 4 reactie(s)
  • 2563 x bekeken
  • 4 reactie(s) 2563 x bekeken
Gast

Its me

bewerk
Bed
« Gepost op: 02 september 2011, 14:26 »
Odi odi,


Ik ben ietsje langer dan drie maanden zwanger en krijg hele rare dromen over de vader. Ik heb hm meerder keren gevraagd of hij zijn vriendin heeft, we gaan al ongeveer vijf jaar met elkaar om. Hij hee ft dit altijd ontken, nu heb ik een x gedroomd doaik samen met hem in de aut o zat en we werden omsingeld door een boel vrouwen de mij aanvielen, een andere x droomde ik dat ik wapens moest vervoeren en na een achtervolging zag ik hem zitten met twee kleine kinderen waarop ik de wapens voor hem neerzette op tafel en toen werd ik wakker en de laatste x droomde ik dat hij omgang had met een vrouw op mijn bed. Nu weet ik dat dit waarschuwingen zijn maar wat is de precieze betekenis.

Gran tangi




*

Offline Sabi

  • ****
  • 242
  • Sramacca Bubu
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Bed
« Reactie #1 Gepost op: 03 september 2011, 14:44 »
Odi

Hij heeft zeker het een ander te vertellen.
Die kinderen zijn bepaalde dingen die hij achter houdt, hoeft niet direct kinderen te zijn.
 
Maar als ik hierop door móet in  gaan, is hij een persoon die soms weleens wazig kan zijn.
praat met 'm en als het duidelijk voor u is volg uw gevoel.

( eigenlijk weet u het al)

Geduld liefde is een van de mooiste granie

Odi sabi

Gast

Its me

bewerk
Re: Bed
« Reactie #2 Gepost op: 03 september 2011, 15:02 »
Odi,

Gran tangi voor uw reactie, inderdaad weet ik het al alleen wilt hij niet uit mijn leven blijven maar ik hb steeds meer het idee dat hij niet eerlijk is. Ik krijg steeds dromen met hm. Ik zal die keuze moeten maken.

*

Offline Sabi

  • ****
  • 242
  • Sramacca Bubu
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Bed
« Reactie #3 Gepost op: 03 september 2011, 17:22 »
Odi odi

Mooi zo, ook problemen kunt u oplossen in-vrede.

Blijf in-vrede met u zelf laat 't niet tot emotionele schade leiden, in tot zoverre het kan.

Odi, Sabi

''Krieng takkie na krieng libie''
Gast

ladygirl

bewerk
Re: Bed
« Reactie #4 Gepost op: 07 september 2011, 14:19 »
Heel goed Sabi XXX

Gerelateerde onderwerpen