2 dromen..wat is de betekenis? in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

2 dromen..wat is de betekenis?

  • 12 reactie(s)
  • 6817 x bekeken
  • 12 reactie(s) 6817 x bekeken
Gast

Liones

bewerk
2 dromen..wat is de betekenis?
« Gepost op: 05 september 2011, 17:05 »
Odi odi,

Zondagochtend kreeg ik de 2 volgende dromen:

Mijn eerste droom was bijna angstaanjagend voor mij:

Het enige wat ik mij herinner is dat ik met mijn tong aan me gebid voelde en opmerkte dat een tand los zat. Het was mijn linkervoortand. Ineens was de tand in mijn mond en spuugde ik het uit en merkte op dat het een goudentand was. Maar de kleur van de goudentand was vreemd (mat goud). Ik voelde waar mijn gouden tand zat en merkte op dat het weg was. (de tand zit bij mij aan de rechterkant naast mijn voortand. Ik voelde weer met mijn tong en daar vielen de andere 2 tanden ook in mijn mond (beide voortanden). Het leek alsof bij 1 tand een stuk in mijn tandvlees was gebleven. Ik voelde paniek en schaamte want ik dacht..ik ben pas 30 en nu al heb ik een gebit nodig. Ik dacht bij mezelf ik moet naar tandarts om een gebit te laten maken. Kort daarna droom ik mijn tweede droom. De goudentand is me echt bij gebleven, omdat het een vreemde tand voor mij was.


In de tweede droom was ik in een (voor mij onbekend) huis. Ik woonde nog thuis want ik zat in mijn kamer met hele meisjeachtige kleuren (rose, wit). Ik zat met een jongen aan de telefoon en had het met hem erover dat ik nog niet met mijn moeder had overlegd of hij bij ons kon intrekken. Hij zij dat hij naar mij kwam. Even daarna was hij in me kamer. Ik was zenuwachtig, want ik wist niet hoe ik mijn moeder ging vertellen dat ik een vriend had en dat ik wilde dat hij bij ons introk. Na overleggen met de jongen trok ik de stoute schoenen aan en ging ik naar de kamer van mijn moeder. Ik zei tegen haar dat ik een vriend had en ze zei heel kalm is goed hoor. de reactie die ik verwacht had bleef uit (boos, schreeuwen). Ik weet niet wat dit betekend..zeker omdat mijn moeder al overleden is. Wil ze me wat duidelijik maken over iets??

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen..want ik heb me een ons gegoogled!!

Blessie




*

Offline Sabi

  • ****
  • 242
  • Sramacca Bubu
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #1 Gepost op: 05 september 2011, 19:18 »
odi odi Liones

Droom 1

Uw eerste droom was moeilijk het heeft me minuten gekost om het te ontcijferen.
U wordt bewust van uw onzekerheden, u zit in een moment dat u uw zelf niet meer wilt misleiden. En u wilt een verandering in uw leven,het zal langzaam maar zeker komen. U bent in emotie aan het ontwikkelen, daarbij zal u begeleid worden. U bent een persoon die meer in gedachte leeft dan in 't  fysieke. Draai niet om u zelf heen zodra er bepaalde of gedachtes zijn, zet ze niet opzij neem de tijd om bewust van de boodschap van bepaalde gedachtes te worden.



Droom 2

Probeer meer naar jezelf te luisteren twijfelt niet, probeer open te zijn in waarneming (neutraal). En onderschat je ingeving niet, zeker zijn van je zelf bewust van wat jij weet en zeker zijn van het onbewuste. Houdt mensen niet teveel op afstand, wees zeker van jezelf. Je hebt een goed gevoel, zodra u dit kalm met uzelf omgaat zullen er bepaalde dingen u duidelijk worden. U zult krachtiger worden.

Gast

vishnu

bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #2 Gepost op: 05 september 2011, 19:41 »
Heel mooi gezegt Sabi  :great: goed uitgelegt .
*

Offline Sabi

  • ****
  • 242
  • Sramacca Bubu
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #3 Gepost op: 05 september 2011, 19:55 »
Dank u wel vishu  :great:

Odi sabi
Gast

Liones

bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #4 Gepost op: 05 september 2011, 21:14 »
Odi Sabi,

Ik zeg alleen wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...u bent echt goed!!!Alles wat u schrijft klopt als een bus :great:. Dromen zijn soms verwarrend en (voor mij) misleidend moet ik u zeggen...er gebeurd zo veel dat ik soms niet weet in welke hoek ik het moet zoeken!!En ja...het bewust worden van de boodschap in bepaalde gedachtes is soms moeilijk voor mij om te ontcijferen!! Zodra ik tanden of kiezen droom word ik bijna paranoide..omdat ik dan gelijk denk iemand gaat dood..of iemand word ziek. Maar blijkbaar betekend het ook iets anders..

Nogmaals gran tangi Sabi

Blessie Liones
*

Offline Sabi

  • ****
  • 242
  • Sramacca Bubu
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #5 Gepost op: 06 september 2011, 00:16 »
Odi liones

Dank u wel en graag gedaan.

Odi sabi
Gast

Liones

bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #6 Gepost op: 06 september 2011, 13:13 »
Odi Sabi,

Hoe weet je precies de dromen te ontcijferen??Want ik zou dit graag ook zelf willen leren hoor!!En hoe weet u zo zeker dat de tanden in deze droom niet voor ziekte of dood staan?

Blessie


Gast

AnGeLLoVe

bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #7 Gepost op: 06 september 2011, 18:56 »
Odi odi,

Zondagochtend kreeg ik de 2 volgende dromen:

Mijn eerste droom was bijna angstaanjagend voor mij:

Het enige wat ik mij herinner is dat ik met mijn tong aan me gebid voelde en opmerkte dat een tand los zat. Het was mijn linkervoortand. Ineens was de tand in mijn mond en spuugde ik het uit en merkte op dat het een goudentand was. Maar de kleur van de goudentand was vreemd (mat goud). Ik voelde waar mijn gouden tand zat en merkte op dat het weg was. (de tand zit bij mij aan de rechterkant naast mijn voortand. Ik voelde weer met mijn tong en daar vielen de andere 2 tanden ook in mijn mond (beide voortanden). Het leek alsof bij 1 tand een stuk in mijn tandvlees was gebleven. Ik voelde paniek en schaamte want ik dacht..ik ben pas 30 en nu al heb ik een gebit nodig. Ik dacht bij mezelf ik moet naar tandarts om een gebit te laten maken. Kort daarna droom ik mijn tweede droom. De goudentand is me echt bij gebleven, omdat het een vreemde tand voor mij was.


In de tweede droom was ik in een (voor mij onbekend) huis. Ik woonde nog thuis want ik zat in mijn kamer met hele meisjeachtige kleuren (rose, wit). Ik zat met een jongen aan de telefoon en had het met hem erover dat ik nog niet met mijn moeder had overlegd of hij bij ons kon intrekken. Hij zij dat hij naar mij kwam. Even daarna was hij in me kamer. Ik was zenuwachtig, want ik wist niet hoe ik mijn moeder ging vertellen dat ik een vriend had en dat ik wilde dat hij bij ons introk. Na overleggen met de jongen trok ik de stoute schoenen aan en ging ik naar de kamer van mijn moeder. Ik zei tegen haar dat ik een vriend had en ze zei heel kalm is goed hoor. de reactie die ik verwacht had bleef uit (boos, schreeuwen). Ik weet niet wat dit betekend..zeker omdat mijn moeder al overleden is. Wil ze me wat duidelijik maken over iets??
Weergeeft dat er om een soort van goedkeuring word gevraagd en of word gewacht van een van je hoofdbegeleiders. De jongen die erbij komt is namelijk een nieuwe begeleider/helper.
En deze nieuwe wilt maar al te graag bij je komen, als je een beetje laat doorschermeren dat het oke is, is het voor hem al voldoende om te komen.

Ik denk dat de droom over de tanden in samenhang is met deze laatste droom.
In de droom over de tanden weergeeft jou dit dat je kracht verliest. Dit verlies je door het piekeren en twijfelen wat je veel doet.
Je hebt het niet nodig om te piekeren en te twijfelen over jezelf, of je leven.
Je bent vaak op zoek naar een bevestiging en het liefst dat deze kan worden gegeven door een krachtig en sterk persoon.
Jij voelt jezelf namelijk niet zo krachtig en sterk, en hierdoor door dit te denken diep in jezelf, verlies je juist kracht.
twijfel en pieker niet langer over jezelf, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Maar leer op jezelf te vertrouwen en je innerlijke gevoel, je intuitie te volgen want hier schuilt jou kracht!

Liefs  :love:


Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen..want ik heb me een ons gegoogled!!

Blessie

Gast

Liones

bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #8 Gepost op: 06 september 2011, 19:41 »
Blessed Angel love,

Nou..ook jij bent spot on!!Maar had het nog niet zo gezien dat het een nieuwe begeleider kan zijn..juist omdat de persoon in mijn droom aanwezig was bij mij toen ik deze droom kreeg!!! Tis iemand die ik in mijn leven al een tijd ken..bijzonder hoor!!

Kan iemand die je kent een begeleider vertegenwoordigen?

Blessie Liones
Gast

AnGeLLoVe

bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #9 Gepost op: 06 september 2011, 19:51 »
Blessed Angel love,

Nou..ook jij bent spot on!!Maar had het nog niet zo gezien dat het een nieuwe begeleider kan zijn..juist omdat de persoon in mijn droom aanwezig was bij mij toen ik deze droom kreeg!!! Tis iemand die ik in mijn leven al een tijd ken..bijzonder hoor!!

Kan iemand die je kent een begeleider vertegenwoordigen?

Blessie Liones

Ik denk dat dat wel kan Liones.
Bepaalde mensen in je leven zullen je een soort van ´´beschermen´´ andere zullen je de weg wijzen, ook al is dit alles erg subtiel.

Liefs  :love:
Gast

Liones

bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #10 Gepost op: 06 september 2011, 20:00 »
Thanx voor de uitleg Angel Love!!

Blessie Liones
*

Offline Sabi

  • ****
  • 242
  • Sramacca Bubu
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #11 Gepost op: 06 september 2011, 20:00 »
Goeden dag Liones,

Ik heb gelezen dat jij je dromen wilt leren te ontcijferen.

Hoe ik dat wist ik wordt u, maar ik ga niet te diep, omdat: 1 het kan gevaarlijk zijn, in de zin van verlies van je persoonlijkheid 2 omdat ik niet bepaalde dingen wilt zeggen wat andere mensen kunnen lezen3. bepaalde dingen moet u zelf ontwikkelen.

Leer controle te hebben over uzelf, probeer onderscheid te maken van fantasie en wat echt zo is.

Maar breng eerst balans in u zelf  en mocht u dat hebben bereikt leer ik u het. Geduld is een 1 van de grootste leer meester.

odi od, Sabi
Gast

Liones

bewerk
Re: 2 dromen..wat is de betekenis?
« Reactie #12 Gepost op: 06 september 2011, 20:12 »
Blessed Sabi,

Ik begrijp goed dat u niet alles hier wilt zetten hoor..en wat u zegt over balans en geduld kloppen en ik ben bezig, maar heeft inderdaad tijd nodig..wil soms te snel hahaha..maar sommige dingen kan je niet haasten!!

Bedankt voor uw reactie!

Blessie Liones

Gerelateerde onderwerpen