APUKU KUNU ( APUKU GADU uitlegt in Winti | Algemene vragen
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

APUKU KUNU ( APUKU GADU uitlegt

  • 16 reactie(s)
  • 14603 x bekeken
  • 16 reactie(s) 14603 x bekeken
*

Offline Tanta

  • *****
  • 400
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: APUKU KUNU ( APUKU GADU uitlegt
« Reactie #15 Gepost op: 04 mei 2014, 05:33 »
Odi Tata Mavoengu

Ik denk dat er veel vragen zijn die nog open staan waarop jij nog antwoord op zou kunnen geven.
Beata, heeft enkele vragen gesteld waar veel mensen ook graag de antwoorden van jou zouden willen zien.
Gnet heeft ook gereageerd op jou geschreven berichten waar jij zeker  als topicstarter jou stelling mag verdedigen.
waarom vind jij dat jij het juist heb en niet gnet?
Gnet is ervan overtuigd dat zijn informatie de juiste is en dat verdedigd hij met klem omdat hij er 100 procent vanuit gaat dat wat hij zegt en schrijft geen missen kan zijn.

ik nodig jou dan uit hierop te reageren, Laat mij het plat zeggen, de informatie is totale bullsh*t. Dat deel dat correct is heb ik ook
 aangegeven.  nu verwacht ik wel een reactie van jou.

we kijken ernaar uit.
want anders denken we yu go dok  , je bent gaan schuilen, nee toch  :lol:


bewerk
Re: APUKU KUNU ( APUKU GADU uitlegt
« Reactie #16 Gepost op: 06 mei 2014, 10:14 »
Odi Tanta

Ik ga niet op in ga maar eens deze hele winti forum na er zijn geen topic waar gnet -neko geen antwoord geeft.
Meeste verhaal of beschrijving van iets heeft vindt hij fout want zijn antwoordt is het correcte.

Ik hebt het geschreven hoe het mij werd verteld maar natuurlijk in deze gemeenschap laten af en toe wat achter.

We moeten niet al het geheim verklappen zo denken de mensen van toen want zo kan in verkeerde hand vallen.

Gnet-neko heeft altijd gelijk en dat moeten we zo laten.

Peace out


Gerelateerde onderwerpen