Ik heb dringend hulp nodig,het is geen grap. in Winti | Algemene vragen
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Ik heb dringend hulp nodig,het is geen grap.

  • 7 reactie(s)
  • 3598 x bekeken
  • 7 reactie(s) 3598 x bekeken
Gast

lonely

bewerk
Ik heb dringend hulp nodig,het is geen grap.
« Gepost op: 04 februari 2012, 02:27 »
Geachte bezoekers,hoe is t met jullie?
Ik stel het zeer op prijs dat ik hier terecht kan met m'n vraag en ik geloof dat ik serieuze en positieve adviezen, reacties zal ontvangen.

Ik ben een goed uitziende jonge heer,creool(marron) van 33 jaar,ik ben middelbaar geschoold.en ik heb ook een goeie baan.
het is namelijk zo dat ik vanaf mijn jongere jaren nooit echt een vaste vriendin heb gehad,Maar let wel:er zijn altijd meisjes/dames die mij leuk vinden en graag iets met mij willen en persoonlijk heb ik geen moeite om een gesprek te beginnen met een dame,ik benadert dames graag.en ik kom wel goed uit m'n woorden.verzorg mezelf goed en ben ook niet een type die gierig is ofzo.

Mijn grootste probleem is dat ik niet lang met een dame blijft,het is heel kort soms 3 of 5 maanden,het maakt niet uit hoe lief ik ook mag zijn.soms gebeurt het met dames die mij zelf leuk vinden.plotseling willen ze dan niets meer van me weten of ze doen onvriendelijk,dezelfde dame die me bijvoorbeeld een maand terug zo aardig en leuk vond,wil dan niets meer van me weten wanneer ik vraag wat er aan de hand is dan zegt zo iemand dat er niets aan de hand is.
Mensen dit is niet alleen bij een dame gebeurt maar bij meerdere.dus ik weet niet wat het is, en begrijpen jullie me goed,ik zoek niet naar dingen,ik weet niets van winti(wel respect ervoor,want men zegt:sani de),maar ik kreeg het gevoel om t op cultuur gebied ff te zoeken.ik wordt soms gek hiervan.
Ik hou me niet bezig met winti en of cultuur,maar als ik wat moet doen dan ben ik wel bereid dat te doen,nogmaals ik zoek niet naar dingen(obia a no foe you,dan you no moesoe spiti na ini) oh ja,ik heb wel vaak sex met een vrouw in m'n droom en ik voel wel hoe ik soms klaarkomt.
ik hoop dat ik duidelijk ben geweest en dat jullie mij kunnen begrijpen,ik kijkuit naar serieuze reacties en positieve adviezen.

Wat kan het zijn en wat kan ik doen
ik heb echt hulp nodig




Gast

Pikien Moesje

bewerk
Re: Ik heb dringend hulp nodig,het is geen grap.
« Reactie #1 Gepost op: 04 februari 2012, 16:50 »
Odi Lonely,

In culturu wijst men dan op de apuku winti. Je hebt een vrouwelijke apuku. Je zult haar toch moeten erkennen dat ze er is, maar dat ze je liefdes en sexleven niet zo negatief mag beinvloeden. Dus misschien iets voor haar kopen om haar tevreden te stellen.
Bidden en tot haar praten om je antwoorden te krijgen.

Pikien Moesje

*

Offline Beata

  • ******
  • 3724
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Ik heb dringend hulp nodig,het is geen grap.
« Reactie #2 Gepost op: 04 februari 2012, 17:26 »
@ lonely,

Een vrouwelijke djodjo(bungadoe)kan ook problemen veroorzaken in jouw liefdesleven.

En ook als je als man door een vrouw bent gereincarneerd(nengseki).

Misschien moet je deze zaken ook onderzoeken.


Beata :love:
« Laatst bewerkt op: 04 februari 2012, 17:29 door Beata »
Gast

Pikien Moesje

bewerk
Re: Ik heb dringend hulp nodig,het is geen grap.
« Reactie #3 Gepost op: 04 februari 2012, 17:34 »
Klopt Beata. Ik vergeet dit altijd.

Pikien Moesje
Gast

lonely

bewerk
Re: Ik heb dringend hulp nodig,het is geen grap.
« Reactie #4 Gepost op: 04 februari 2012, 17:42 »
Odi Lonely,

In culturu wijst men dan op de apuku winti. Je hebt een vrouwelijke apuku. Je zult haar toch moeten erkennen dat ze er is, maar dat ze je liefdes en sexleven niet zo negatief mag beinvloeden. Dus misschien iets voor haar kopen om haar tevreden te stellen.
Bidden en tot haar praten om je antwoorden te krijgen.

Pikien Moesje

Bedankt voor de reacties.
Maar wat zou ik precies moeten doen,en kan ik gewoon iets kopen of moet dat iets speciaal zijn.moet ik naar iemand ofzo(een doeman)?
Just help me.
Gast

Pikien Moesje

bewerk
Re: Ik heb dringend hulp nodig,het is geen grap.
« Reactie #5 Gepost op: 04 februari 2012, 18:15 »
Odi Lonely,

Je kunt naar een luku/du gaan. Mediteren op dit thema. Of zelf een begi doen in je eigen huis. De manier hoe je dat kunt doen kun je hier op de site vinden.

Hoe gaat je familie hiermee om? Heb je nog ouderen in je familie die je hierin kunnen adviseren? Want zij kennen de familiegeschiedenis.

Laat je niet gek maken. Het is ingewikkeld en soms echt frustrerend. Je hebt tenminste nog regelmatig een vrouw in je leven. Velen kiezen ervoor om (tijdelijk) alleen te blijven totdat ze bepaalde zaken hebben opgelost.
En als het je gegeven is iemand voor het leven of voor langere tijd te ontmoeten dan heb je geluk.

Single zijn heeft ook zo zijn voordelen hoor. Kijk daar ook naar. Want een relatie is niet altijd rozengeur en maneschijn. Als ik lees dat iemand hier een leuke man heeft ontmoet, zij wilt monogaam zijn, hij heeft allerlei schatjes.....is toch vervelend dan. Loverboy heeft ook eindelijk iemand ontmoet en die is er nog steeds onderste boven van....want ja hij had een rits schatjes. Nu heeft hij voor een gekozen en die schatjes laten hem niet met rust. geeft toch spanning binnen die prille relatie. Ik hoop dat hij een mooie relatie kan hebben met zijn lief.

Wees ook eerlijk naar jezelf toe waarom het fout gaat. Het kan ook aan haar liggen. Of maken die dames er meestal een eind aan. Ik bemoei weer teveel.

Pikien Moesje
Gast

lonely

bewerk
Re: Ik heb dringend hulp nodig,het is geen grap.
« Reactie #6 Gepost op: 04 februari 2012, 18:33 »
Odi Lonely,

Je kunt naar een luku/du gaan. Mediteren op dit thema. Of zelf een begi doen in je eigen huis. De manier hoe je dat kunt doen kun je hier op de site vinden.

Hoe gaat je familie hiermee om? Heb je nog ouderen in je familie die je hierin kunnen adviseren? Want zij kennen de familiegeschiedenis.

Laat je niet gek maken. Het is ingewikkeld en soms echt frustrerend. Je hebt tenminste nog regelmatig een vrouw in je leven. Velen kiezen ervoor om (tijdelijk) alleen te blijven totdat ze bepaalde zaken hebben opgelost.
En als het je gegeven is iemand voor het leven of voor langere tijd te ontmoeten dan heb je geluk.

Single zijn heeft ook zo zijn voordelen hoor. Kijk daar ook naar. Want een relatie is niet altijd rozengeur en maneschijn. Als ik lees dat iemand hier een leuke man heeft ontmoet, zij wilt monogaam zijn, hij heeft allerlei schatjes.....is toch vervelend dan. Loverboy heeft ook eindelijk iemand ontmoet en die is er nog steeds onderste boven van....want ja hij had een rits schatjes. Nu heeft hij voor een gekozen en die schatjes laten hem niet met rust. geeft toch spanning binnen die prille relatie. Ik hoop dat hij een mooie relatie kan hebben met zijn lief.

Wees ook eerlijk naar jezelf toe waarom het fout gaat. Het kan ook aan haar liggen. Of maken die dames er meestal een eind aan. Ik bemoei weer teveel.

Pikien Moesje
Odi Lonely,

Je kunt naar een luku/du gaan. Mediteren op dit thema. Of zelf een begi doen in je eigen huis. De manier hoe je dat kunt doen kun je hier op de site vinden.

Hoe gaat je familie hiermee om? Heb je nog ouderen in je familie die je hierin kunnen adviseren? Want zij kennen de familiegeschiedenis.

Laat je niet gek maken. Het is ingewikkeld en soms echt frustrerend. Je hebt tenminste nog regelmatig een vrouw in je leven. Velen kiezen ervoor om (tijdelijk) alleen te blijven totdat ze bepaalde zaken hebben opgelost.
En als het je gegeven is iemand voor het leven of voor langere tijd te ontmoeten dan heb je geluk.

Single zijn heeft ook zo zijn voordelen hoor. Kijk daar ook naar. Want een relatie is niet altijd rozengeur en maneschijn. Als ik lees dat iemand hier een leuke man heeft ontmoet, zij wilt monogaam zijn, hij heeft allerlei schatjes.....is toch vervelend dan. Loverboy heeft ook eindelijk iemand ontmoet en die is er nog steeds onderste boven van....want ja hij had een rits schatjes. Nu heeft hij voor een gekozen en die schatjes laten hem niet met rust. geeft toch spanning binnen die prille relatie. Ik hoop dat hij een mooie relatie kan hebben met zijn lief.

Wees ook eerlijk naar jezelf toe waarom het fout gaat. Het kan ook aan haar liggen. Of maken die dames er meestal een eind aan. Ik bemoei weer teveel.

Pikien Moesje

U bemoeit helemaal niet hoor.
ja single zijn heeft voordelen,maar al mijn vrienden hebben al een schatje,dan voel ik dat ik achter ben.
ik zal niet zeggen dat de dames t uitmaken,maar plotseling worden ze anders,stel dat ik bijv bel dan laten ze anderen opnemen of nemen ze niet meer op,terwijl er geen ruzie is.als t met een persoon was gebeurdt dan kon ik nog zeggen,maar met meer dan 4,is toch niet normaal en ik ben ook niet moeilijk.de meesten vinden me lief en willen echt iets starten,maar dan plotseling worden ze anders.is echt vreemd.

ja,ik heb m'n ouders nog.ik zal t aankaarten.


Gast

Pikien Moesje

bewerk
Re: Ik heb dringend hulp nodig,het is geen grap.
« Reactie #7 Gepost op: 04 februari 2012, 18:37 »
Odi Lonely,

Dan zijn die dames niet voor jou. Als een dame nu al niet eerlijk kan zijn hoe zal ze dan binnen een relatie zijn?
Misschien durven ze je niet te vertellen. Of ze vinden een ander die ze beter vinden.

en niet omdat iedereen om je heen een schatje heeft, moet jij er een hebben.  Ga ook met andere singles om; breidt je vriendenkring uit.
Ga op datingsites kijken.

Pikien Moesje


Gerelateerde onderwerpen