zwembad, bus, baby in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

zwembad, bus, baby

  • 8 reactie(s)
  • 8655 x bekeken
  • 8 reactie(s) 8655 x bekeken
Gast

Spirituality

bewerk
zwembad, bus, baby
« Gepost op: 28 juli 2014, 13:56 »
Odi odi,

Wie kan mij vertellen wat onderstaande droom betekent?

Het begon hier im NL. Ik was op zoek naar een wijk bij mij in de stad. Liep op straat en op een gegeven moment belandde ik in een mooi groot park.
daar stonden wat jongeren die ik de weg vroeg, waarop 1 van die jongens zei dat ik een paadje in het bos moest volgen en dat het daar vlak aan de overkant was.
Ik kwam daar aanl (plek waar ik moesf zijn)draaide me om en liep weer weg.

Ik zat op een gegeven moment in de bus, leek alsof ik in Afrika was.
stapte uit, zat ik in een taxi.
Om de taxi liep een dame om te controleren of de gordels wel vastzaten. Ik zat OP de gordel, dat zag mevrouw en toen heeft ze die voor me vastgemaakt.


De bestemming was een zwembad, ik kwam daar aan en begon gelijk een duik te nemen.
Waar ik van stond op te kijken was dat het zwembad leeg was (terwijl de mensen in de bus en in de taxi ook onderweg waren naar het zwembad)
Er liep 1 man met lange dreads in het wit gekleed langs het zwembad, die weer een baby in de gaten hield die ook samen met mij in het zwembad was. Hij drijfde op zijn rug.

Na het zwembad was ik aan het eten, wat mij goed is bijgebleven is dat er een hele madame jeanette in het eten zat, dat at ik op zonder daar moeite mee te hebben.
het eten leek en rook naar afrikaans eten.

dit is alles wat ik me kan herinneren.

iemand?


« Laatst bewerkt op: 28 juli 2014, 14:00 door Spirituality »


Gast

Prodo misie

bewerk
Re: zwembad, bus, baby
« Reactie #1 Gepost op: 06 augustus 2014, 17:43 »
Odi odi,

Wie kan mij vertellen wat onderstaande droom betekent?

Het begon hier im NL. Ik was op zoek naar een wijk bij mij in de stad. Liep op straat en op een gegeven moment belandde ik in een mooi groot park.
daar stonden wat jongeren die ik de weg vroeg, waarop 1 van die jongens zei dat ik een paadje in het bos moest volgen en dat het daar vlak aan de overkant was.
Ik kwam daar aanl (plek waar ik moesf zijn)draaide me om en liep weer weg.

Ik zat op een gegeven moment in de bus, leek alsof ik in Afrika was.
stapte uit, zat ik in een taxi.
Om de taxi liep een dame om te controleren of de gordels wel vastzaten. Ik zat OP de gordel, dat zag mevrouw en toen heeft ze die voor me vastgemaakt.


De bestemming was een zwembad, ik kwam daar aan en begon gelijk een duik te nemen.
Waar ik van stond op te kijken was dat het zwembad leeg was (terwijl de mensen in de bus en in de taxi ook onderweg waren naar het zwembad)
Er liep 1 man met lange dreads in het wit gekleed langs het zwembad, die weer een baby in de gaten hield die ook samen met mij in het zwembad was. Hij drijfde op zijn rug.

Na het zwembad was ik aan het eten, wat mij goed is bijgebleven is dat er een hele madame jeanette in het eten zat, dat at ik op zonder daar moeite mee te hebben.
het eten leek en rook naar afrikaans eten.

dit is alles wat ik me kan herinneren.

iemand?

Odi,

Een bus staat voor een boodschap. Op zoek naar een plek in je droom geeft aan dat je de weg kwijt bent. Het is teveel voor je geworden, je weet niet waar je moet beginnen of eindigen.

Een zwembad geeft vaak helderheid van bepaalde zaken( lees: zie kleur water), maar
een lege zwembad duidt op frustraties, je staat er alleen voor. De zorgen( lees: baby) zijn teveel. Je draait in een cirkel.

Odi,
PM

Gast

Spirituality

bewerk
Re: zwembad, bus, baby
« Reactie #2 Gepost op: 07 augustus 2014, 14:23 »
Odi,

Een bus staat voor een boodschap. Op zoek naar een plek in je droom geeft aan dat je de weg kwijt bent. Het is teveel voor je geworden, je weet niet waar je moet beginnen of eindigen.

Een zwembad geeft vaak helderheid van bepaalde zaken( lees: zie kleur water), maar
een lege zwembad duidt op frustraties, je staat er alleen voor. De zorgen( lees: baby) zijn teveel. Je draait in een cirkel.

Odi,
PM


Odi,

Hartelijk dank voor uw reactie op mijn droom.

Ik zit toch met bepaalde vragen.

Wat wil die vrouw zeggen die om de taxi liep?
Wat wil de man in het wit zeggen bij het zwembad?
Wat houdt het eten van peper in?

Alvast bedankt!~


Oh ja, hoe ik deze droom heb geïnterpreteerd (volgens mijn gevoel) is dit een positieve droom.

Gast

Prodo misie

bewerk
Re: zwembad, bus, baby
« Reactie #3 Gepost op: 08 augustus 2014, 12:17 »
Odi,

Ik ben niet degene, bij wie je de antwoorden moet zoeken. Je hebt een leidraad gekregen en daarmee moet je zelf aan de slag.


Het begon hier im NL. Ik was op zoek naar een wijk bij mij in de stad. Liep op straat en op een gegeven moment belandde ik in een mooi groot park.
daar stonden wat jongeren die ik de weg vroeg, waarop 1 van die jongens zei dat ik een paadje in het bos moest volgen en dat het daar vlak aan de overkant was.
Ik kwam daar aanl (plek waar ik moesf zijn)draaide me om en liep weer weg.
Je begint ergens, want je wilt iets doen, maar wat. Ondanks aanwijzing in je droom , keer je terug. Waar ben je op zoek naar? wat wil je bereiken.

Ik zat op een gegeven moment in de bus, leek alsof ik in Afrika was.
stapte uit, zat ik in een taxi.
Om de taxi liep een dame om te controleren of de gordels wel vastzaten. Ik zat OP de gordel, dat zag mevrouw en toen heeft ze die voor me vastgemaakt.
Je zit in een bus, wederom bus en dan taxi, dit betekent je hebt betaald om zodat iets voor je gedaan wordt., maar wederom kom je er niet uit. De vrouw laat de manier zien hoe jij bepaalde dingen  moet aanpakken en je komt wederom vast te zitten.( lees: je zat op de gordels). Alles wordt voor je gedaan, maar om zelf de moed op te brengen om zelf iets te bedenken, dat lukt helaas niet.

De bestemming was een zwembad, ik kwam daar aan en begon gelijk een duik te nemen.
Waar ik van stond op te kijken was dat het zwembad leeg was (terwijl de mensen in de bus en in de taxi ook onderweg waren naar het zwembad)
Er liep 1 man met lange dreads in het wit gekleed langs het zwembad, die weer een baby in de gaten hield die ook samen met mij in het zwembad was. Hij drijfde op zijn rug.
Je bent nu ergens en je probeert weer iets te doen( lees: een duik nemen), maar je bent alleen in het water( Lees: mensen in de bus), je staat alleen voor en iedereen kijkt toe op afstand. De baby samen met jou in het zwembad zijn de zorgen of problemen die je omringen( lees: hij drijfde op zijn rug)

Na het zwembad was ik aan het eten, wat mij goed is bijgebleven is dat er een hele madame jeanette in het eten zat, dat at ik op zonder daar moeite mee te hebben.
het eten leek en rook naar afrikaans eten.
Ik ben niet bekend met afrikaans eten, maar weet wel dat peper eten in je droom naderende onheil betekent.

Conclusie: je zit in een doolhof en of je er ooit uitkomt of de weg vindt naar de uitgang is de vraag.

Dit is mijn onderbouwing op je droom.

Als jij zoiets schrijft: ik heb deze droom geinterpreteerd als een positieve droom moet je het ook onderbouwen, het kan zijn dat ik iets over het hoofd hebt gezien.

Het is nog steeds: "volgens jou; naar mijns inziens of naar mijn mening"

PS: wat is volgens jou spirituality? Ben benieuwd.

odi,
PM





Gast

Spirituality

bewerk
Re: zwembad, bus, baby
« Reactie #4 Gepost op: 08 augustus 2014, 13:33 »
Odi,

Ik ben niet degene, bij wie je de antwoorden moet zoeken. Je hebt een leidraad gekregen en daarmee moet je zelf aan de slag.


Het begon hier im NL. Ik was op zoek naar een wijk bij mij in de stad. Liep op straat en op een gegeven moment belandde ik in een mooi groot park.
daar stonden wat jongeren die ik de weg vroeg, waarop 1 van die jongens zei dat ik een paadje in het bos moest volgen en dat het daar vlak aan de overkant was.
Ik kwam daar aanl (plek waar ik moesf zijn)draaide me om en liep weer weg.
Je begint ergens, want je wilt iets doen, maar wat. Ondanks aanwijzing in je droom , keer je terug. Waar ben je op zoek naar? wat wil je bereiken.

Ik zat op een gegeven moment in de bus, leek alsof ik in Afrika was.
stapte uit, zat ik in een taxi.
Om de taxi liep een dame om te controleren of de gordels wel vastzaten. Ik zat OP de gordel, dat zag mevrouw en toen heeft ze die voor me vastgemaakt.
Je zit in een bus, wederom bus en dan taxi, dit betekent je hebt betaald om zodat iets voor je gedaan wordt., maar wederom kom je er niet uit. De vrouw laat de manier zien hoe jij bepaalde dingen  moet aanpakken en je komt wederom vast te zitten.( lees: je zat op de gordels). Alles wordt voor je gedaan, maar om zelf de moed op te brengen om zelf iets te bedenken, dat lukt helaas niet.

De bestemming was een zwembad, ik kwam daar aan en begon gelijk een duik te nemen.
Waar ik van stond op te kijken was dat het zwembad leeg was (terwijl de mensen in de bus en in de taxi ook onderweg waren naar het zwembad)
Er liep 1 man met lange dreads in het wit gekleed langs het zwembad, die weer een baby in de gaten hield die ook samen met mij in het zwembad was. Hij drijfde op zijn rug.
Je bent nu ergens en je probeert weer iets te doen( lees: een duik nemen), maar je bent alleen in het water( Lees: mensen in de bus), je staat alleen voor en iedereen kijkt toe op afstand. De baby samen met jou in het zwembad zijn de zorgen of problemen die je omringen( lees: hij drijfde op zijn rug)

Na het zwembad was ik aan het eten, wat mij goed is bijgebleven is dat er een hele madame jeanette in het eten zat, dat at ik op zonder daar moeite mee te hebben.
het eten leek en rook naar afrikaans eten.
Ik ben niet bekend met afrikaans eten, maar weet wel dat peper eten in je droom naderende onheil betekent.

Conclusie: je zit in een doolhof en of je er ooit uitkomt of de weg vindt naar de uitgang is de vraag.

Dit is mijn onderbouwing op je droom.

Als jij zoiets schrijft: ik heb deze droom geinterpreteerd als een positieve droom moet je het ook onderbouwen, het kan zijn dat ik iets over het hoofd hebt gezien.

Het is nog steeds: "volgens jou; naar mijns inziens of naar mijn mening"

PS: wat is volgens jou spirituality? Ben benieuwd.

odi,
PM








"Conclusie: je zit in een doolhof en of je er ooit uitkomt of de weg vindt naar de uitgang is de vraag."

Wat mij geruststelde in mijn droom zijn de mensen ( Jongens in het park, vrouw die om de taxi liep, man in het wit gekleed.)

Dus is het wel zeker dat ik mijn weg zal vinden ( met behulp van mijn begeleiders!)

Het zwemwater was ook helder, wat ook weer positief is.

Wat betreft de peper (volgens u is dat naderend onheil????? )

Ik brandde mijn mond er niet aan, kon er makkelijk op kauwen ( dit interperteer ik dan weer als iets positiefs).

Gast

Prodo misie

bewerk
Re: zwembad, bus, baby
« Reactie #5 Gepost op: 08 augustus 2014, 13:52 »
Odi,

Bedankt voor je terugkoppeling.

Ik blijf wel bij mijn "eigen uitleg" en zeker de naderende onheil.

Peper is dromen voorspelt niets positiefs. Een peperplant daarentegen wel.

Odi,

PM
Gast

Spirituality

bewerk
Re: zwembad, bus, baby
« Reactie #6 Gepost op: 08 augustus 2014, 18:03 »
Odi,

Bedankt voor je terugkoppeling.

Ik blijf wel bij mijn "eigen uitleg" en zeker de naderende onheil.

Peper is dromen voorspelt niets positiefs. Een peperplant daarentegen wel.

Odi,

PM


ik blijf daar ook bij! Gek hoor dat u niks positiefs te melden hebt over deze droom.
Mij is opgevallen dat uw uitleg op de dromen hier op het forum vaak negatief is. Uiteindelijk weet de dromer wel beter ( tenminste ik wel  :wink2:


Gast

Prodo misie

bewerk
Re: zwembad, bus, baby
« Reactie #7 Gepost op: 08 augustus 2014, 19:37 »
Aha,

Dit is leuk, we kunnen nog dagen, maanden en jaren doorgaan. Ruzie uitlokken is ook een vorm van ( naderende) onheil, maar er is meer, dat mag Onze Lieve Heer aan jou kenbaar maken. Het leven is als een boemerang, wat je geeft, krijgt je terug.

Odi,

PM

Gast

Spirituality

bewerk
Re: zwembad, bus, baby
« Reactie #8 Gepost op: 08 augustus 2014, 20:51 »
Aha,

Dit is leuk, we kunnen nog dagen, maanden en jaren doorgaan. Ruzie uitlokken is ook een vorm van ( naderende) onheil, maar er is meer, dat mag Onze Lieve Heer aan jou kenbaar maken. Het leven is als een boemerang, wat je geeft, krijgt je terug.

Odi,

PM


Dat klopt! Zo kunnen we nog dagen, maanden of zelfs jaren doorgaan. Maar zoals ik al zei blijf ik gewoon lekker bij mijn gevoel.

Ik ben helemaal geen ruzie aan het maken. U voelt zich gewoon aangevallen omdat ik uw uitleg gwn niet wil aannemen. En wat betreft de onheil en nog meer, inderdaad als u mij dat toewenst komt het inderdaad terug bij u als een boomerang. :great:

Gerelateerde onderwerpen