Droom over rauwe eieren in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Droom over rauwe eieren

  • 3 reactie(s)
  • 1345 x bekeken
  • 3 reactie(s) 1345 x bekeken
Gast

Vergins

bewerk
Droom over rauwe eieren
« Gepost op: 22 juli 2019, 06:37 »
Ik heb een droom gehad over een vriendin van een vriendin. Ze vertelde in deze droom dat ze zwanger was. Wat later in de droom zag ik een grote pan met heel veel rauwe eieren erin. Ik heb er een gegeten. Nadat ik er een had gegeten zag ik dat er tussen die eieren de embryo van de persoon zat die in die droom vertelde zwanger te zijn. Ik rende naar de wc en wilde de ei die ik gegeten had zo snel mogelijk uitspugen. Wat kan deze droom betekenen?




Gast

Ebeline

bewerk
Re: Droom over rauwe eieren
« Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2019, 07:41 »
Ik heb een droom gehad over een vriendin van een vriendin. Ze vertelde in deze droom dat ze zwanger was. Wat later in de droom zag ik een grote pan met heel veel rauwe eieren erin. Ik heb er een gegeten. Nadat ik er een had gegeten zag ik dat er tussen die eieren de embryo van de persoon zat die in die droom vertelde zwanger te zijn. Ik rende naar de wc en wilde de ei die ik gegeten had zo snel mogelijk uitspugen. Wat kan deze droom betekenen?


Zwangerschap en ook embryo symboliseert een nieuw begin ,nieuwe kansen, nieuwe projecten.
Embryo en ei kan ook letterlijk duiden op zwangerschap

Wc symboliseert de behoefte om bepaalde emoties los te laten of iets uit je leven waar je eigelijk niets aan hebt te laten gaan.

Een pan vertegenwoordigt je mening / houding met betrekking tot een specifieke situatie. Het zou ook kritiek en woede kunnen symboliseren.

Rauwe eieren ,obstakels, tegenslagen, financiële pech, problemen met zwangerschap


Misschien dat er mensen in de omgeving zijn die je beter kan laten gaan omdat ze jouw groei niet bevorderen óf ondersteunen

Gast

Vergins

bewerk
Re: Droom over rauwe eieren
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2019, 09:24 »

Zwangerschap en ook embryo symboliseert een nieuw begin ,nieuwe kansen, nieuwe projecten.
Embryo en ei kan ook letterlijk duiden op zwangerschap

Wc symboliseert de behoefte om bepaalde emoties los te laten of iets uit je leven waar je eigelijk niets aan hebt te laten gaan.

Een pan vertegenwoordigt je mening / houding met betrekking tot een specifieke situatie. Het zou ook kritiek en woede kunnen symboliseren.

Rauwe eieren ,obstakels, tegenslagen, financiële pech, problemen met zwangerschap


Misschien dat er mensen in de omgeving zijn die je beter kan laten gaan omdat ze jouw groei niet bevorderen óf ondersteunen


Bedankt voor de uitleg Ebeline.
Ik waardeer de snelle reactie.
Gast

Ebeline

bewerk
Re: Droom over rauwe eieren
« Reactie #3 Gepost op: 22 juli 2019, 09:49 »

Bedankt voor de uitleg Ebeline.
Ik waardeer de snelle reactie.

Sorry even 1 laatste ding nog.
Moest even googlen op Engels voor een nauwkeurige beschrijving


If your are eating raw eggs, it suggests that you are being hasty with your goals and taking a risk. The dream signifies that you may be experiencing immediate financial gains at a potential risk of loss in the near future

Rauwe eieren eten =Te haasten met jouw doelen bereiken, je neemt risico.
Dat je nu snel financiële voorspoed zal ondervinden met alle risico's van dien om het in de nabije toekomst net zo hard kwijt te raken.

Hoop dat dit iets duidelijker is.


Gr

Gerelateerde onderwerpen