Rauwe eieren ter bescherming van derde oog? in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Rauwe eieren ter bescherming van derde oog?

  • 2 reactie(s)
  • 2816 x bekeken
  • 2 reactie(s) 2816 x bekeken
Gast

AnGeLLoVe

bewerk
Rauwe eieren ter bescherming van derde oog?
« Gepost op: 19 november 2010, 16:24 »
Gister nacht had ik een droom over een jongen die ik ken.
We praten heel vaak en zijn best close.
In de droom hadden we samen een boekenwinkel in rotterdam.
Op een dag kwam een surinaamse man binnen die een beetje verward leek. Hij vroeg of wij altijd zo met elkaar omgingen en of we altijd zo close waren, ik zei ja.
Toen schreef hij in het latijns een woord en dacht dat wij het niet snapte, maar ik wist wat het woord betekende.
Ik zei hem waarom schrijf je het woord demon op? Toen begon hij te praten, hij zei sommige mensen hebben een demon bij zich en rotterdam is een demonische stad.
Hij vroeg de jongen watvoor afkomst hij was hij zei surinaams. De man vertelde dat hij zich kon beschermen door rauwe eieren kapot te slaan bij zijn derde oog, hij legde het helemaal uit en zei in jou cultuur surinaams, hindoestaans zijn ze er bekend mee.
Toen vroeg hij aan mij wat voor afkomst ik was, ik zei spaans, ik loog. Hij zag mijn ketting met kruis eraan en zei jij hebt bescherming genoeg.

Weet iemand wat dat betekend die rauwe eieren bij het derde oog?




bewerk
Re: Rauwe eieren ter bescherming van derde oog?
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2010, 12:19 »
Odi,

Wanneer je zoiets droomt dan mag je ervan uit gaan dat je inderdaad met een entiteit gesproken hebt.
Overal heb je demonen.Je onderneming is in Rotterdam, een boeken winkel,samen met deze jongen. het kan heus wel dat deze vriend of van ouders kant meer hebben gedaan om een extratje te kunnen hebben,wat jij duidelijk niet nodig hebt.

Rotterdam, Of ergens anders, het gaat erom dat je weet dat je weet dat jij goed beschermd bent en weet dat er meer is.Het is bekend dat de rauwe eiren graag gegeten worden door een bepaald dier, die men dient,wat hen weer iets extra daarvoor in de plaats brengt of geeft....wat jij dus duidelijk niet nodig hebt... geloof in God en de winti die je bij je draagt en je zal goed beschermd zijn en blijven zonder ei of extra iets te gaan moeten doen.

Er zijn nu eenmaal demonen in de wereld, maar je bent beschermd.....

Assistent

Gast

AnGeLLoVe

bewerk
Re: Rauwe eieren ter bescherming van derde oog?
« Reactie #2 Gepost op: 22 november 2010, 17:18 »
Hoi Assistent,

Dankje wel voor je reactie :)
Ik weet inderdaad dat ik goed word beschermt maar ik vroeg me meer af wat het betekent voor deze jongen, een vriend van mij.
Hij moest de rauwe eieren kapot slaan bij zijn derde oog, moet hij dus bescherming zoeken?

Liefss

Gerelateerde onderwerpen