droom zwarte hond met zwarte kat in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

droom zwarte hond met zwarte kat

  • 3 reactie(s)
  • 3501 x bekeken
  • 3 reactie(s) 3501 x bekeken
Gast

Engeltje

bewerk
droom zwarte hond met zwarte kat
« Gepost op: 18 oktober 2010, 14:55 »


Odi ala lespeki sma

Ik droomde dat in een hoek van mijn zoon zijn slaapkamer een zwarte
hond zat met tussen zijn benen een zwarte kat, toen ik ze probeerde weg te jagen
gromde ze naar mij ik rende naar mijn eigen slaapkamer en was bang, na een paar minuten
deed ik mijn deur op een kier open en zag de kat half in de slaapkamer en half in de hal, maar er zat in de hal rustig een witte kat.
Later droomde ik dat ik in een gebouw was en moest de lift nemen naar de eerste verdieping, maar de lift ging tot de helft en kwam weer naar de begane grond, ik ben toen uitgestapt en wilde de trap  nemen maar bij de tweede rij trappen was het pik donker en ben ik weer terug gekeerd .
Wie kan mij helpen wat dit betekent want het voelt niet goed aan.
Alvast bedankt.

Groetjes van Engeltje




*

Offline love-ly

  • so so lobi
  • ******
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: droom zwarte hond met zwarte kat
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2010, 11:18 »
Odi Engeltje,

Hoe oud is uw zoon??
het kunnen beschermengelen van hem zijn en het feit dat ze grommen kan betekenen dat ze je iets duidelijk willen maken dat je naar hem om moet kijken op cultureel vlak. (lees het kan zo zijn)

De tweede droom geeft aan dat je niet verder komt in je process of weg die je bewandeld want de lift stopt halve wege en te trappen gang is pikke donker en je ziet dus niet waar je loopt ... ga in gebed en vraag waar dit vandaan komt en wat je er tegen kan doen zodat alles weer helder wordt en jij je weg weer kan bewandelen naar behoren.

sterkte,

love-ly

It's a Love-ly thing

Gast

Vrouw Ilse

bewerk
Re: droom zwarte hond met zwarte kat
« Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2010, 14:35 »
Odi,

volgens mij is het niet zo een goede droom hoor.
die hond en kat zijn een bakroe en een jorka die je juist weg wilt jagen, maar ze willen niet weg daarom grommen ze zo. je eigen winti gaat niet grommen. door die kat en hond zit je in het donker en zit je lift vast en de trap om omhoog te gaan zo donker. je leven zit vast je gaat niet vooruit.

Gast

Engeltje

bewerk
Re: droom zwarte hond met zwarte kat
« Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2010, 21:12 »


Dank je wel voor jullie reaktie, maar wat moet ik doen dan ik ben nog zoekende en merk dat het niet zo goed gaat.
Mijn zoon is 21, en ik ben aan het bidden en heb deze boodschappen gekregen maar weet niet wat ik verder moet doen.
Ik hoop dat iemand mij kan zegen wat ik verder moet doen.

Groetjes van Engeltje

Gerelateerde onderwerpen