Droom vaak over dezelfde man in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Droom vaak over dezelfde man

  • 1 reactie(s)
  • 1069 x bekeken
  • 1 reactie(s) 1069 x bekeken
Gast

Estel

bewerk
Droom vaak over dezelfde man
« Gepost op: 10 juni 2018, 11:54 »
Ik droom vaak over een man die al 10 jaar in mijn leven zit en die ik op 1 of andere manier niet kan los laten.

Ik droomde dat hij en ik naast elkaar liepen alleen hij en ik liepen op onze eigen weg. Net een eigen rijstrook alleen naast elkaar op dezelfde tempo.
Er zaten verschillende wegen vast aan zijn weg. Alleen liepen die wegen dood. En elke keer als zijn weg dood liep, sprong hij op mijn weg. Na een tijdje sprong hij weer op zijn eigen hoofdweg. We bleven wel naast elkaar lopen op dezelfde tempo.

2e droom met hem was dat ik met hem naar een feestje zou gaan, hij wilde me wat vertellen, wat weet ik niet maar hij kreeg er de kans niet voor.
Elke keer werd ik belemmerd om met hem te praten als hij mij iets wilde zeggen.

Een 3e droom over hem..

Ik droomde dat ik in Suriname liep met hem. Hij liep een sieraden winkel binnen en zei dat hij een ring voor me zou kopen. Ik wachtte op de stoep voor de deur met mijn gezicht naar het raam van de winkel.
Ik draaide mijn hoofd naar de weg en toen ik mij omdraaide werd er modder op mijn ogen gegooid. En toen werd ik wakker..

Zo werd ik ook gebaad om mijn ampuku te baden omdat die mijn leven overheersde.. Had hij me net een paar minuten voor ik zou baden gebeld.
Op dat tijdstip belt hij mij nooit want dan weet ik dat hij aan het werk is.

Weet iemand misschien wat dit allemaal betekend?




Gast

een vriend

bewerk
Re: Droom vaak over dezelfde man
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2018, 10:25 »
Ik droom vaak over een man die al 10 jaar in mijn leven zit en die ik op 1 of andere manier niet kan los laten.

Ik droomde dat hij en ik naast elkaar liepen alleen hij en ik liepen op onze eigen weg. Net een eigen rijstrook alleen naast elkaar op dezelfde tempo.
Er zaten verschillende wegen vast aan zijn weg. Alleen liepen die wegen dood. En elke keer als zijn weg dood liep, sprong hij op mijn weg. Na een tijdje sprong hij weer op zijn eigen hoofdweg. We bleven wel naast elkaar lopen op dezelfde tempo.

2e droom met hem was dat ik met hem naar een feestje zou gaan, hij wilde me wat vertellen, wat weet ik niet maar hij kreeg er de kans niet voor.
Elke keer werd ik belemmerd om met hem te praten als hij mij iets wilde zeggen.

Een 3e droom over hem..

Ik droomde dat ik in Suriname liep met hem. Hij liep een sieraden winkel binnen en zei dat hij een ring voor me zou kopen. Ik wachtte op de stoep voor de deur met mijn gezicht naar het raam van de winkel.
Ik draaide mijn hoofd naar de weg en toen ik mij omdraaide werd er modder op mijn ogen gegooid. En toen werd ik wakker..

Zo werd ik ook gebaad om mijn ampuku te baden omdat die mijn leven overheersde.. Had hij me net een paar minuten voor ik zou baden gebeld.
Op dat tijdstip belt hij mij nooit want dan weet ik dat hij aan het werk is.

Weet iemand misschien wat dit allemaal betekend?
Ok, je droom is zo helder als wat. 1 man ... jaren.. je denkt aan hem, maar verder niets...
wat is je wens./... geef je wens aan?

duidelijk is wel dat je gewassen zal moeten worden om de apuku toch maar eens goed te zetten.. denk aan een hebi watra om het lichaam te reinigen,,daarna de apuku goed te zetten en een swiet watra,,, dan heb ik de ander winti ff over geslagen,, vaak baad men dan gelijk de alakondre watra erbij zodat het dan gelijk voor een ieder goed zit,, de apuku krijgt zijn deel apart omdat hij duidelijk overheest. de droom over die ene man is te vaak dat het dood loopt terwijl jullie van elkaar houden.. dus dan moet er ergens iets zijn dat stoort  maar omdat je zelf zegt   de apuku zou gewassen worden m,aar hij belde... dat zegt genoeg..

storing tussen jullie komt van 1 ding... siti na apuku.


Gerelateerde onderwerpen