droom over SU en mijn (bijna)zwarte kat in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

droom over SU en mijn (bijna)zwarte kat

  • 1 reactie(s)
  • 2043 x bekeken
  • 1 reactie(s) 2043 x bekeken
*

Offline laga

  • *****
  • 570
  • the more i see, the less i know!!
    • Bekijk profiel
bewerk
droom over SU en mijn (bijna)zwarte kat
« Gepost op: 28 juni 2011, 07:32 »
gegroet mede CC-ers....

vannacht had ik een vreemde droom.
ik ging met het vliegtuig naar suriname, alleen vergezeld door mijn bijna zwarte poes, zij heeft een klein wit vlekje op haar borst.
daar aangekomen bevond ik mij op een grote open vlakte.
 de kat was onderwijl uit haar reismandje ontsnapt.
ik was  verdwaald en iemand vertelde me hoe ik naar de apintistraat kon lopen, waar ik mijn stiefdochter kon vinden, maar zij woont op mohabierproject. degene die mij de weg vertelde heeft zichzelf met naam en toenaam genoemd en deze naam zegt mij dus helemaal niks.
op de apintistraat aangekomen zag ik mijn kat die gewond was aan haar rechter voorpoot.
ze zag er enigzins verwaarloosd maar goed gevoed uit.
plots was daar oom E. (zo noem ik de eerdere persoon maar even) die mij verzocht om met hem mee te lopen.
zo gezegd, zo gedaan en ik kwam in een huis waar men druk bezig was om te koken en eten uit te delen.
plots bevond ik mij op de apintistraat, waar ik wederom mijn kat zag, dit keer vergezeld door 2 andere zwarte katten die continu om haar heen draaiden.
ik had het idee van jullie houden mij niet voor de gek.
mijn kat wilde een huis binnen gaan en ik zag tot mijn schrik, dat zij een grote steekwond had terhoogte van haar hartje.
vervolgens werd ik wakker.

ik kan geen touw vastknopen aan deze droom.
mijn man en ik hebben een huis aan de apintistraat, maar wie kan een verklaring geven aan deze droom???

mvg, laga




*

Offline laga

  • *****
  • 570
  • the more i see, the less i know!!
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: droom over SU en mijn (bijna)zwarte kat
« Reactie #1 Gepost op: 06 juli 2011, 09:35 »
omhoog


Gerelateerde onderwerpen