droom over een zwarte en bruin met witte kat. in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

droom over een zwarte en bruin met witte kat.

  • 8 reactie(s)
  • 6059 x bekeken
  • 8 reactie(s) 6059 x bekeken
Gast

diaantje

bewerk
droom over een zwarte en bruin met witte kat.
« Gepost op: 01 september 2011, 22:49 »
hallo, ik heb vannacht gedroomd dat er een zwarte kat achter me aan kwam. hij kwam achter in mijn nek zitten en ik vond het een heel naar gevoel. het achtervolgde me steeds. en opeens was er een bruin met witte kat in mn droom die ook om me heen danste. ik jaagde ze telkens weg. weet iemand wat dit betekend?

ik heb deze zelfde nacht ook gedroomd dat ik in het ziekenhuis lag en er een hele grote bruine boma-slang opgerold naast me lag en toezicht op zat te houden. de slang deed niks en lag daar maar rustig. opeens zag ik mijn ex in mn droomdie hem oppakte even struggelde met de slang en hem vervolgesn in stukjes heeft gesneden en op de bbq legde. wat betekenen deze dromen kan iemand mij dat vertellen aub?

gr.




*

Offline Sabi

  • ****
  • 242
  • Sramacca Bubu
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: droom over een zwarte en bruin met witte kat.
« Reactie #1 Gepost op: 02 september 2011, 04:30 »
Goeden dag,

Uw ex is een winti die je beschermd tegen het negatieve. Niet een ieder is oprecht naar u toe (mensen die het dicht bij staan). Probeer naar uw gevoel te luisteren, voelt u niet opgejaagd en als u op gejaagd voelt, probeer voor u zelf na te gaan wanneer dat gebeurde. En die katten moet u blijven negeren het wordt als symbool geïnterpreteerd als kat maar het is negatieve eneegie.

Let op uw gevoel, waar u ook bent. Uw wintie zal u bepaalde signalen geven VIA uw gevoel. En dat op het zieken yes ligt wilt zeggen dat u een winti heeft zow u helpt herstellen. U zit al een lange tijd in een geestelijke strijd, maar wat u beschermd is sterk.

Odi, sabi

Gast

vishnu

bewerk
Re: droom over een zwarte en bruin met witte kat.
« Reactie #2 Gepost op: 02 september 2011, 10:49 »
Ai meneer Sabi je was me vooor  :lol:
Gast

diaantje

bewerk
Re: droom over een zwarte en bruin met witte kat.
« Reactie #3 Gepost op: 02 september 2011, 14:42 »
bedankt voor de uitleg nogmaals..

hmm ok dus mijn ex beschermd mij in zekere zin?
het klopt dat ik een beetje in de clinch zit met mezelf en ik weet niet wat ik ermee aan moet. volgens mij trek ik alleen maar negatieve energieen aan.

u zegt dat wat mij beschermd sterk is..? wat beschermd mij of wie?

en Vishnu bhai je mag ook je uitleg aan me voorleggen hoor of was het gelijk aan die van Sabi? :lol:
*

Offline Sabi

  • ****
  • 242
  • Sramacca Bubu
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: droom over een zwarte en bruin met witte kat.
« Reactie #4 Gepost op: 02 september 2011, 17:43 »
Goedendag Diaantje

Het is niet uw ex, het is een winti van u.

U moet een culturele  handelingen verrichten, langs een doemang/obiamang gaan.

Die winti is een obia winti of het een apuku of een kumanti is weet ik niet, want ik gebruik geen object om tekunnen in zien in men dromen.
Probeer nogmaals1 met uw gevoel tezijn,negeer bepaalde tekens niet, en blijf altijd kalm.(helder in gedachte) zo kunt u nog altijd onderscheid maken, in wat vals is en niet is.

Ik begrijp in welke positie u zit, en dat ik niet dieper op het droom wilt in-gaan is omdat ik geen Doemang bent(nog niet tenminste).

Sommige dingen brengen meer negatief dan positiviteit vandaar de korte-aanvulling, op uw vraag.
Maar u heeft al eerder tekens gehad, dat er iets gaande is.

Mijn advies is ga langs een goede doemang/ obiamang,en doet u een consult.

Vishu je mag een aanvulling doen, hoe meer hoe beter  :lol:

Odi Sabi
Gast

vishnu

bewerk
Re: droom over een zwarte en bruin met witte kat.
« Reactie #5 Gepost op: 03 september 2011, 05:32 »
Hoi

 1 Wat ik je vertelde op de vorige topic dat je van je moederkant een Pawintie hebt die jou beschermd.

2  Het is niet en never jouw ex die jouw bescherm maar de Pa wintie die jou sins je geboorte beschermd.

3  zwarte kat duidt het negatieve wat gereinigd moet worden.

4  bruin en witte kat is jou Kromantie,die dans om je heen is jouw bescherimg om je heen.

5 Je hebt sterke winties maar moet ze allemaal op volgorde geplaats worden,wintie die jou beschermen ik had een enkel genoemd op je vorige droom topic

Gr Vishnu

6
bewerk
Re: droom over een zwarte en bruin met witte kat.
« Reactie #6 Gepost op: 05 september 2011, 00:07 »
goedenavond heren vishnu en sabi.
 ik  zit vol verbazing te lezen hoe de dromen van leden hier worden uitgelegd.
petje af hoor. :great:


*

Offline Sabi

  • ****
  • 242
  • Sramacca Bubu
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: droom over een zwarte en bruin met witte kat.
« Reactie #7 Gepost op: 05 september 2011, 02:01 »
odi, mi gudu

bedankt voor de compliment

odi,Sabi

Gast

vishnu

bewerk
Re: droom over een zwarte en bruin met witte kat.
« Reactie #8 Gepost op: 05 september 2011, 18:12 »
 :character0011: :great:

Gerelateerde onderwerpen