gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida

  • 9 reactie(s)
  • 8272 x bekeken
  • 9 reactie(s) 8272 x bekeken
Gast

Bietje

bewerk
gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida
« Gepost op: 12 maart 2010, 11:58 »
Odi odi

Alla Brada nanga sisa, ikheb een vraag over een droom die ik heb gehad.
Ik droomde vannacht dat mijn nicht en ik in haar woning waren, er stond in de woonkamereen prapi met water en uit die prapi stak er een sangrafu  plant uit, toen ik mij realiseerde waren we op een boiti presi geariveerd in suriname me nicht moest zich in een huis verkleden en alle familieleden stonden buiten met sagrafutaken in hun hand op haar te wachten totdat ze naar buiten kwam,toen ze naar buiten kwam begon een ieder met die taken te zwaaien totdat ze onder die tent was mijn nicht had bruin/creme aan en ik had geel/bruin aan, een drong groep begon te spelen ineens wikkelde mijn nicht zich rondom mij we begonnen beide als een vodu te dansen de grond was helemaal wit gemaakt met pimba.
Ineens veranderde mijn nicht in een slang en wikkelde zich nu om die agida heen het was wel eng, leek gewoon op werkelijkheid en schok wakker.
Ik zou heel graag willen weten wat deze droom inhoud, alvast bedankt voor uw reactie.
Wang bigi odi mi e bari alla jepi man nanga uma die kang tjari wang lusu dji mi fu mi kang verstang a dring disi moro boeng







Gast

martin

bewerk
Re: gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2010, 13:29 »
ik begrijp wel dat je bent geschrokken ,maar ik vind het een mooie droom.
als ik het zo lees ,is het duidelijk een boodschap voor jouw ,maar vraag me niet wat hoor.
ik hoop dat iemand het je duidelijk kan maken

Gast

Dya-Dya

bewerk
Re: gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida
« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2010, 14:40 »
die vodu vraagt om aandacht er moet wat gebeuren
naar mijn gevoel is dit de bere winti van jullie en geplaatst bij je nicht
een bere winti gaat rond in de familie maar heeft wel een huisje bij iemand.

naar mijn mening zijn het deel van de instructies die je heb gedroomt

groetjes,

dya-dya
Gast

Bietje

bewerk
Re: gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2010, 15:36 »
grangtangi fu di ung reageer na tapu mi aksi.

Het is daadwerkelijk zo dat we een famiermang berefodu pre moeten geven en een kabraneti,
maar de meeste familieleden praten erover maar als puntje bij paaltje komt dan laten ze het afweten.
Daarom heb ik de keuze aan mezelf gezet om dan maar voor mijn bigismas te doen wat ik moet doen.
Want te mi skieng e brong mi no wang sma e firi sang mi e firi, en no wang sma kang firi sang mi e firi.
A culturu fu ung mooi sote ma toch ju abi song famiri sang wang hori ju na baka, ma fu saide a musu de so, na gado grongtapu.
Gast

Dya-Dya

bewerk
Re: gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida
« Reactie #4 Gepost op: 12 maart 2010, 16:04 »
ik begrijp je maar iemand moet de 1ste stap zetten.
schrijf de instructies op die je heb gekregen want dit is belangrijke informatie
hoe de vodu het wilt...

groetjes,

dya-dya
*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida
« Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2010, 16:49 »
Odi Bietje,

Mijn verklaring is dat de vodu aandacht eist, Hij wilt een watra met die sangrafu erin in een prapi, geen teil. Heel belangrijk.
Net wat Dya-Dya zegt, denk ik inderdaad na wang berevodu, maar hij blijft bij je nicht, zij is de hoofdschakel.
Na die wassi, wilt hij een prey, met die de kleurenkleding zoals je het in je droom hebt gezien. Een drong groep moet spelen, en belangrijk is die agida in het spelen.

Dat is wat ik denk.

Groetjes,

Krinskin.

Dus die vodu wilt zijn aandacht van de familie en als jullie dit voor hem doen, maak je hem blij en tevreden.
Gast

Bietje

bewerk
Re: gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida
« Reactie #6 Gepost op: 15 maart 2010, 13:11 »
Odi odi,

Ik wil een ieder bedanken die op welke wijze dan een een reactie op mijn vraag heeft gegen.
Grangtangi, gi unu nanga ala ding bigi sma di e tjari ung.

Bedankt Bietje


Gast

mamasita

bewerk
Re: gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida
« Reactie #7 Gepost op: 19 maart 2010, 15:48 »
Odi brada nanga sisa,

Droom over ingi.

Kan iemand mij dit uitleggen? Ik droomde dat ik voor de spiegel stond. Als ik er recht inkeek zag ik mijzelf, maar als ik vanuit een bepaalde hoek keek ( een beetje schuin) zag ik een indiaanse man met lang, zwart glad haar. In diezelfde droom heb ik een paar keer in de spiegel gekeken om er zeker van te zijn dat ik inderdaad die indiaanse man zag. En dat was zo.

Grang tangi....

Odi nanga brasa

Mamasita

Gast

Bietje

bewerk
Re: gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida
« Reactie #8 Gepost op: 19 maart 2010, 15:59 »
odi odi mamasita,

Om duidelijkheid te krijgen, zou je een eigen topic moeten beginnen zodat men op je droom kan reageren.
Doordat je dat op mijn profiel heb gedaan ga je geen antwoord krijgen, je moet zelf een topic starten.
Nu denkt men dat het over die droom met prapi, sangrafu en agida gaat.

groetjes van Bietje
*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: gedroomd met een prapi, sangrafu en een agida
« Reactie #9 Gepost op: 19 maart 2010, 16:37 »
Odi brada nanga sisa,

Droom over ingi.

Kan iemand mij dit uitleggen? Ik droomde dat ik voor de spiegel stond. Als ik er recht inkeek zag ik mijzelf, maar als ik vanuit een bepaalde hoek keek ( een beetje schuin) zag ik een indiaanse man met lang, zwart glad haar. In diezelfde droom heb ik een paar keer in de spiegel gekeken om er zeker van te zijn dat ik inderdaad die indiaanse man zag. En dat was zo.

Grang tangi....

Odi nanga brasa

Mamasita




Odi mamasita,

Bietje heeft helemaal gelijk, want dit is haar topic en dan gaan mensen niet zo snel kijken.
Maar om je antwoord te geven op je droom, ik denk dat je je  djodjo papa  hebt gezien in de spiegel.
Dus je spirituele ouder, je hebt een ma en een pa en die ingie is je pa.


Groetjes,

Krinskin



Gerelateerde onderwerpen