betekenis witte slang in droom in Winti | Algemene vragen
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

betekenis witte slang in droom

  • 8 reactie(s)
  • 7854 x bekeken
  • 8 reactie(s) 7854 x bekeken
Gast

nico

bewerk
betekenis witte slang in droom
« Gepost op: 21 december 2008, 20:51 »
Odi odi,

Droomde over een witte slang die gestuurd werd door een zwager.
Het beest probeerde op me te kruipen in bed, ik sprong wakker en zei ga weg.
En hij ging ook weg. Normaal droomt men altijd over zwarte slangen, maar een witte is wel heel apart.
Wat is de betekenis hiervan !!




Gast

Chief

bewerk
Re: betekenis witte slang in droom
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2010, 09:22 »
fawaka mensen.

kan iemand me helpen met een droom die ik had.

ik liep in de woonkamer toen kwam er een witte slang zonder ogen achter me aan.
en ik had het gevoel dat als hij me zou bijten dat ik ziek zou worden.

Tevens kwam mijn overleden oma er ook in voor ze sprong op de kop van de slang om hem dood te maken.
Het leek alsof hij dood maar hij verscheen weer uit het niets.

op gegeven moment sta ik te fitty met dat beest en krijg ik in mijn droom een soort van wintie.

het einde van de droom is vaag ik zie niet dat hij me heeft gebeten maar ik denk het wel.

en dan word ik wakker

Gast

Dania

bewerk
Re: betekenis witte slang in droom
« Reactie #2 Gepost op: 02 juli 2019, 22:19 »
Odi odi,

Droomde over een witte slang die gestuurd werd door een zwager.
Het beest probeerde op me te kruipen in bed, ik sprong wakker en zei ga weg.
En hij ging ook weg. Normaal droomt men altijd over zwarte slangen, maar een witte is wel heel apart.
Wat is de betekenis hiervan !!
ik heb precies het zelfde gedroomd als wat jij droomde het betekent dat je een nieuwe hoofd stuk moet beginnen in je leven. Maar wat er ook gebeurde is dat de slang vrienden wilde zijn met mij
Gast

@een vriend

bewerk
Re: betekenis witte slang in droom
« Reactie #3 Gepost op: 03 juli 2019, 06:59 »
ik heb precies het zelfde gedroomd als wat jij droomde het betekent dat je een nieuwe hoofd stuk moet beginnen in je leven. Maar wat er ook gebeurde is dat de slang vrienden wilde zijn met mij
gestuurd door zijn zwager... hmm.. en hij zei GA WEG. de slang ging weg.   als hij niet wakker was geworden.. war denk je wat er gebeurt zou zijn... ??  se slang kwam niet om met hem te slapen. nee. hij werd wakker gemaakt omdat stiekem iets hem benaderde met een opdracht. en doordat hij krachtig is of goed geregeld is kon hij wakker worden en het terug sturen... nee hoor   geen vriend of zwager of wat.... wees gewoon alert. 
Gast

Zonnetje

bewerk
Re: betekenis witte slang in droom
« Reactie #4 Gepost op: 03 juli 2019, 14:29 »
gestuurd door zijn zwager... hmm.. en hij zei GA WEG. de slang ging weg.   als hij niet wakker was geworden.. war denk je wat er gebeurt zou zijn... ??  se slang kwam niet om met hem te slapen. nee. hij werd wakker gemaakt omdat stiekem iets hem benaderde met een opdracht. en doordat hij krachtig is of goed geregeld is kon hij wakker worden en het terug sturen... nee hoor   geen vriend of zwager of wat.... wees gewoon alert.


Het is een topic van 2008
Gast

Gevanio

bewerk
Re: betekenis witte slang in droom
« Reactie #5 Gepost op: 03 juli 2019, 16:22 »

Het is een topic van 2008

ai boi.. ten mi ting zomaar zou me vader zeggen.
Gast

Zonnetje

bewerk
Re: betekenis witte slang in droom
« Reactie #6 Gepost op: 03 juli 2019, 17:09 »
ai boi.. ten mi ting zomaar zou me vader zeggen.

Ahahahahaha jaa


Gast

Sital

bewerk
Re: betekenis witte slang in droom
« Reactie #7 Gepost op: 03 december 2019, 23:09 »
Heb  gedroomd van den witte slang in mijn huis zodra ik me oren dicht maakt on te gaan slapen komt die witte slang te voor schijnt

Gast

Oom Doris

bewerk
Re: betekenis witte slang in droom
« Reactie #8 Gepost op: 04 december 2019, 04:33 »
Heb  gedroomd van den witte slang in mijn huis zodra ik me oren dicht maakt on te gaan slapen komt die witte slang te voor schijnt
is een vodu. Er  pa winti. Je oren zijn om te horen. Je moet waarschijnlijk wat voor de pa winti doen .aar je luistert niet. Je oren .. niet dicht doen.. luisteren  en waarschijnlijk wilt de pa winti jou wat vertellen   iets duidelijk maken

Gerelateerde onderwerpen