Hele vage droom...ik was zwanger van een slang. in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Hele vage droom...ik was zwanger van een slang.

  • 4 reactie(s)
  • 3505 x bekeken
  • 4 reactie(s) 3505 x bekeken
*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Hele vage droom...ik was zwanger van een slang.
« Gepost op: 14 februari 2009, 10:09 »
Goedemorgen,

Ik heb vanochtend heel vaag gedroomd. Ik droomde dat ik ontvoerd was door een marokaanse jongen die verliefd op mij was, hij was heel sterk, dus ik kon hem niet aan in die droom.   

Hij had mij ook verkracht in die droom want hij wilde mij voor zichzelf. Hij mishandelde mij ook erg in die droom, ik kreeg ook van niemand hulp in die droom , want hij was ook heel sterk. Ik was in die droom ook heel even zwanger van hem, maar kreeg een miskraam. Toen kwam een vriend van hem langs, en wij raakte verliefd op elkaar, ook een marokaanse jongen, erg raar. Ik raakt van hem zwanger, en zag mijn buik elke dag groeien, hij was mooi en rond.

Ik weet nog dat ik mijn zwangerschap probeerde te verbergen voor mijn ontvoerder, omdat ik wist dat hij mijn kind wat aan zou doen, als hij erachter kwam. Die gozer van wie ik zwanger was, kon mij niet bevrijden, omdat zijn vriend te sterk was, hij zorgde er wel voor dat ik niet meer mishandeld werd. Verder had ik een gekookt ei onder mijn bed als wapen...erg raar. Maar op een gegeven moment kwam mijn ontvoeder erachter dat ik zwanger was, en hield een spiegel tegen mijn buik , waardoor het zonlicht zo in mijn buik kaatste, hierdoor, moetst ik meteen bevallen en ik beviel van een hele , lange , gele , slang, die in mijn armen zijn laatste adem uitblies, ik was kapot van verdriet, en huilde , huilde.

 Toen kwam een oerkracht in mij op, ik overmeesterde mijn ontvoerder en wikkelde hem rond in een wit laken op bed, en hied hem gevangen. Hij bleek toen twee messen bij zich te hebben , ik wist dat hij mij zou steken, maar ik moest hem dood maken. Ik overmeesteerde die messen, ik werd wel gestoken, maar door woede voelde ik niks, ik heb toen eerst beide armen van hem afgehakt, met een mes en toen heb ik hem doodgemaakt.  Wat betekent deze , rare droom.?


« Laatst bewerkt op: 19 februari 2009, 12:03 door Obiaman »


*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Hele vage droom...ik was zwanger van een slang.
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2009, 10:01 »
Up...graag zou ik willen weten wat mijn droom betekend. groetjes

*

Offline Obiaman

  • ******
  • 1140
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Hele vage droom...ik was zwanger van een slang.
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2009, 19:41 »
Odi kring sking,

ik heb je droom aandachtig gelezen en kom tot het volgende,

een winti fiti, ding winti gwa oorlog, gwa waka.............. :great:

kan het zijn dat iemand gebruikt van je maakt op cultureel gebied. je bent ontvoerd, (je wilt iets niet) waarom iemand op cultureel gebied is de spiegel die ik zie dat gebruikt wordt om te kijken.

zelf ga je de strijd aan, maar de winti geeft aan dat je toch verkracht bent. let dus op dat niemand gebruikt maakt van je krachten, deze persoon wilt je graag binden tot zich. (geestelijk) kan zijn dat hij zelf een apuku heeft en als opdracht heeft je naar hem te brengen.

in het echt ben je verliefd op een soort gelijke. dus kan ook een apuku zijn.  jou eigen echte apuku winti die de strijd aan zal gaan. deze persoon laat zien een vriend te zijn van. dus hij is ooit als een vriend binnen gekomen, iemand die je zelf goed kent. die zich voort heeft gedaan als vriend.waardoor de winti,s mati,s waren.

stel ik leer je kennen, we worden maatjes, later maak ik gebruik van je krachten maar ook je in bed te krijgen.

je krijgt een koni te zien dat een ei een wapen is tegen deze persoon. onderschat het niet. met een ei worden veel wonderen gedaan. op cultureel gebied. ipv jou pakt iets het ei,dat is  jou kennis, jou sabi, jou wapen. en een gekookt ei, de vodu die kan het onder het bed pakken. waardoor je het een pai geeft en heel sterk kan deze vodu zijn.

dus de spiegel is het oog van de persoon die graag jou bij zich wilt binden, maar jij slaat toe. een vernietiging zal plaats vinden

denk dat je gemerkt zal hebben, alsof het heel raar aan toe ging in de buik, misschien dat je ook af en toe een gezwollen buik had en daarna weer plat. misschien overgeven of raar voelen in de buik.

maar de vodu is gekomen in jou, jou oerkracht. de vodu is komen helpen om een eind te maken al al deze dingen die speelden waardoor je weer zal winnen.

al met al, kan het dus zijn dat iemand geprobeerdt heeft je tewinnen voor zich, maar met een harde hand.maar ook jij heb je winti,s die uiteindelijk geholpen hebben jou te bevrijden van deze persoon.

want anders kan je inderdaad verliefd zijn geworden op iemand die je graag voor zich wilde hebben,
maar je komt als winnaae uit een strijd. is een apuku en een vodu tori die hard gestreden hebben.

Odi nanga brasa, Obiaman.
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2009, 19:45 door Obiaman »
*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Hele vage droom...ik was zwanger van een slang.
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2009, 19:51 »
Odi Obiaman,


Allereerst Hartelijk Dank voor uw hulp! Ik ben heel erg geschrokken van dit alles, maar ook weer niet.

Ik heb dit namelijk al geweten....is wel erg dat mensen zo slecht kunnen zijn.

Ik vraag mij alleen af wat u bedoelt met de zin....in het echt ben je verliefd op soortgelijke???

Zou u mij hierop antwoord willen geven???

Verder gaat dit helemaal goed komen, ga dit helemaal uitzoeken.

Nogmaals bedankt! God zegen u.

Krinskin.
*

Offline Obiaman

  • ******
  • 1140
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Hele vage droom...ik was zwanger van een slang.
« Reactie #4 Gepost op: 20 februari 2009, 20:10 »
odi Kring sking,

graag gedaan,

ik citeer: en wij raakte verliefd op elkaar, ook een marokaanse jongen, erg raar. Ik raakt van hem zwanger, en zag mijn buik elke dag groeien, hij was mooi.

dus geestelijk is er een winti,denk aan een ampuku die bij jou is en je beschermd. een soortgelijke.

ben ervan overtuigd dat het goed komt, want dat laat je droom zien.

odi nanga brasa,Obiaman.

Gerelateerde onderwerpen