dromen met overleden fam en zwarte kat in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

dromen met overleden fam en zwarte kat

  • 1 reactie(s)
  • 2130 x bekeken
  • 1 reactie(s) 2130 x bekeken
*

Offline blacksugard

  • *****
  • 487
  • Zijn licht niet onder de korenmaat zetten
    • Bekijk profiel
bewerk
dromen met overleden fam en zwarte kat
« Gepost op: 07 april 2012, 12:41 »
Odi odi,

Ik droomde met mijn overleden opa die huilde  en nicht (zij is al meer dan 19 jaren overleden) dat mijn opa nog leefde en dat hij niet wist of we het stoffelijk overschot van mijn nicht hadden om te begraven.We legden haar in de kist en toen begon mijn oma (ook overleden) begon plotseling soepgroente,uien,tomaat enz enz te snijden die we in de kist moesten leggen zodat me nicht die had in het hiernamaals om soep te maken omdat ze ervan hield. Ineens bevond ik me met andere mensen en we waren aan het vissen.Ik zag haaien,schelpen en kleine visjes. Plots was er een manspersoon bij die de kleine visjes en schelpen in de bek van een grotere vis gooide en dan zag ik ineens een grote zwarte dier,die leek op een kat maar we noemden het een Sfinx.Dit beest probeerde vrij te komen en het lukte hem plotseling wel.Ik zette het op een rennen met een stok in mijn hand die aan het begin iets als een dierenkop die van cocosvezel was gemaakt.Ik zou me hiermee verdedigen.Tijdens het rennen kwam ik allerlei mensen tegen en ineens was dat beest in mijn buurt en probeerde hem te verjagen met mijn stok/staf. Ik voelde ineens wat in mijn klomp die ik aan had en volede dat iets glibberigs zich aan mijn rechter middelvinger had vast geklampt, het was een soort bordeaux achtige glibberige kikker die maar niet los van mijn vinger wou komen.
Ik schrok plots wakker. Het was wel heftig en beangstigend.

Wat zou dit kunnen betekenen.

BSD


Doe wel en zie niet om bika tangi fu bung na kodja

pasensi na wan bita bon, ma en froktu switi fu nyan


Gast

Prodo misie

bewerk
Re: dromen met overleden fam en zwarte kat
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2012, 17:14 »
Odi BSD,

Het eten wat je overleden oma maakte is de soep die bij de kabra tafra wordt gegeten. Als de tijd rijp is moet je de kabra's( Lees: je overleden oma, opa en tante) eten geven om op krachten te komen. Deng e hori baka gi ju.

De 2e gedeelte van de droom is niet zo mooi: men is bezig met jou op spirituele wijze( lees: beheksen). Die dierenkop die op een cocosvezel leek is dat niet een awidya? google op internet en kijk of het zoiets is. Ik lees het wel als het zover is.
Zwarte katten en kikkers staan voor bakru's, daarmee is alles gezegd.

Dit is mijn visie op jouw droom,
Prodo Misie


Gerelateerde onderwerpen