wat kan je allemaal met een fregiet eksi doen? in Winti | Algemene vragen
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

wat kan je allemaal met een fregiet eksi doen?

  • 7 reactie(s)
  • 5845 x bekeken
  • 7 reactie(s) 5845 x bekeken
Gast

Lamicoot

bewerk
wat kan je allemaal met een fregiet eksi doen?
« Gepost op: 11 maart 2010, 15:44 »
Beste mensen.

wat kan je allemaal met een fregiet eksie doen
en wanneer is een ei een fregiet eksi (vergeet ei)




Gast

vergeet

bewerk
Re: wat kan je allemaal met een fregiet eksi doen?
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2010, 20:20 »


odi odi,

stel je voor je had een relatie maar wilt neit meer en die heer of dame laat je niet met rust.
dan bedoel ik: achtervolgen, bellen, voor je deur staan, bij je werk etc.
tot vervelens toe, dan kan je een vergiet eksie gebruiken (weet niet of je ermee moet baden)zodat diegene je vergeet
en je met rust laat.

Gast

werktniet

bewerk
Re: wat kan je allemaal met een fregiet eksi doen?
« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2010, 11:58 »
maar een vergeet ei bewerken voor iemand werkt niet.
Gast

Ikke48

bewerk
Re: wat kan je allemaal met een fregiet eksi doen?
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2018, 10:38 »

odi odi,

stel je voor je had een relatie maar wilt neit meer en die heer of dame laat je niet met rust.
dan bedoel ik: achtervolgen, bellen, voor je deur staan, bij je werk etc.
tot vervelens toe, dan kan je een vergiet eksie gebruiken (weet niet of je ermee moet baden)zodat diegene je vergeet
en je met rust laat.

Maar hoe gebruik je het dan ? Ik heb een vervelende ex die mij maar niet met rust laat vandaar dat ik op zoek ben naar hulp op welke wijze dan ook want na 4 jr ben ik echt toe aan rust
Gast

frank

bewerk
Re: wat kan je allemaal met een fregiet eksi doen?
« Reactie #4 Gepost op: 13 oktober 2018, 10:49 »
Maar hoe gebruik je het dan ? Ik heb een vervelende ex die mij maar niet met rust laat vandaar dat ik op zoek ben naar hulp op welke wijze dan ook want na 4 jr ben ik echt toe aan rust
waarom laat hij je niet met rust. je wilt hem toch niet meer. ik denk dat he het niet zomaar kan gebruiken. ik denk dat je moet weten wat je moet zeggen.en met dram bespreken en dan zeg men zoals de kip dit ei is vergeten... en het niet gebroed is... zo moet  ......(naam van de persoon) je ook vergeten. want hij valt je lastig.  maar het beste is dat iemand het doet die deze dingen kent.
Gast

ikke48

bewerk
Re: wat kan je allemaal met een fregiet eksi doen?
« Reactie #5 Gepost op: 13 oktober 2018, 11:16 »
waarom laat hij je niet met rust. je wilt hem toch niet meer. ik denk dat he het niet zomaar kan gebruiken. ik denk dat je moet weten wat je moet zeggen.en met dram bespreken en dan zeg men zoals de kip dit ei is vergeten... en het niet gebroed is... zo moet  ......(naam van de persoon) je ook vergeten. want hij valt je lastig.  maar het beste is dat iemand het doet die deze dingen kent.

heb hem al zo vaak op zoveel manieren laten weten dat ik hem niet terug wil maar niets heeft geholpen hij laat mij gewoon niet met rust.. had een leuke nieuwe relatie hij is mijn vriend toen zo gaan lastigvallen en bedreigen dat die relatie nu ook weer voorbij is

ben er zo klaar mee heb echt iemand nodig die mij kan helpen

dus mocht je iemand kennen of weten laat het mij aub weten ben zo moe van alle stress
Gast

Wela

bewerk
Re: wat kan je allemaal met een fregiet eksi doen?
« Reactie #6 Gepost op: 26 oktober 2019, 12:21 »
Waar kan je een fergiet eksi nog meer voor gebruiken?


Gast

Vrouw Trude

bewerk
Re: wat kan je allemaal met een fregiet eksi doen?
« Reactie #7 Gepost op: 26 oktober 2019, 12:27 »
Waar kan je een fergiet eksi nog meer voor gebruiken?
alles wat men moet doen vergeten. Denk aan vooral betalingen. Liefde. Ruzie.  Maar tegenwoordig werkt niet alles. Vroeger hadden ze geen computer.  En een computerprogramma vergeet niet . Die denkt ook. Dus niet altijd vergeet men alles.  De mens vergeet... maar de computer niet.


Gerelateerde onderwerpen