Ik ben in mn hand gebeten door een zwarte hond! in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Ik ben in mn hand gebeten door een zwarte hond!

  • 4 reactie(s)
  • 3973 x bekeken
  • 4 reactie(s) 3973 x bekeken
bewerk
Ik ben in mn hand gebeten door een zwarte hond!
« Gepost op: 23 juni 2010, 20:40 »
Ik droomde dat ik met mn broertje, zijn vriendin en onze zusje bij een winkeltje waren. We zaten voor de winkel en achter ons was er een deur dat ook bij het winkeltje hoorde. mn broertje was nieuwsgierig en keek ff daarin. maar hij werd heterdaad betrapt door die eigenaresse van die winkel.

Ze was zo kwaad dat ze meteen mensen begon te bellen om daarheen te komen. Het waren zigeuners. Ik zei tegen mn broertje dat we moesten rennen. En ik wist de weg om sneller daar weg te komen. Maar onderweg werd ik door een zwarte hond in mn hand gebeten. (Zelfs toen ik wakker werd had ik nog pijn in mijn hand) Mn broetje zag dit gebeuren en gaf die hond een vuist en  die hond was dood ofzo........................... Wat is dit voor een droom???




Gast

Dya-Dya

bewerk
Re: Ik ben in mn hand gebeten door een zwarte hond!
« Reactie #1 Gepost op: 23 juni 2010, 23:42 »
je bent op onderzoek en je gaat geestelijk te ver dat de mensen je door hebben bij wie je wat onderzoek
(iets onderzoeken is niet gelijk negatief soms als je wat wilt weten uit eigen veiligheid kan je ook te ver gaan)
dus is een beetje een waarschuwing die hond.


groetjes,

dya-dya

*

Offline aboika

  • *****
  • 488
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Ik ben in mn hand gebeten door een zwarte hond!
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2010, 02:28 »
Helemaal mee eens zoals Dya Dya het heeft ontcijfert. even ter aanvulling.
weet wel dat een zwarte hond voor jorka staat en dat het je wel in je hand heeft gebeten .

Blijf de dromen in de gaten houden, indien deze eng blijven, kan het zo zijn dat het niet alleen bij een waarschuwing is gebleven.

Aboika


 
doe nanga leti na ma foe obia
bewerk
Re: Ik ben in mn hand gebeten door een zwarte hond!
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2010, 10:23 »
je bent op onderzoek en je gaat geestelijk te ver dat de mensen je door hebben bij wie je wat onderzoek
(iets onderzoeken is niet gelijk negatief soms als je wat wilt weten uit eigen veiligheid kan je ook te ver gaan)
dus is een beetje een waarschuwing die hond.


groetjes,

dya-dya

Maar kan het zijn dat ik me daar niet van bewust ben!!! Want ik zou niet weten hoe ik dat doe!

Groetjes
bewerk
Re: Ik ben in mn hand gebeten door een zwarte hond!
« Reactie #4 Gepost op: 25 juni 2010, 10:24 »
Helemaal mee eens zoals Dya Dya het heeft ontcijfert. even ter aanvulling.
weet wel dat een zwarte hond voor jorka staat en dat het je wel in je hand heeft gebeten .

Blijf de dromen in de gaten houden, indien deze eng blijven, kan het zo zijn dat het niet alleen bij een waarschuwing is gebleven.

Aboika


 

Zijn jorka's slecht??

Gerelateerde onderwerpen