Opa (92 jaar) was weer in mijn droom!!!! in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Opa (92 jaar) was weer in mijn droom!!!!

  • 0 reactie(s)
  • 1529 x bekeken
  • 0 reactie(s) 1529 x bekeken
bewerk
Opa (92 jaar) was weer in mijn droom!!!!
« Gepost op: 25 juni 2010, 10:01 »



Droom: 2 meiden kwamen bij mij op bezoek. Toen ik de deur open maakte zag ik dat allebei een babywagen bij zich hadden. Met baby natuurlijk, ze liepen meteen door mijn woonkamer in. Ze hadden ook Ah boodschappentassen bij zich en daaruit namen ze koekjes en vroegen of ik ook eentje wou. Maar ik had geen trek in koek.

Ik was bezig om een zwart/witte jurk aan te trekken. En toen ik niet oplette zag ik dat ze weg waren en ik was plotseling op de schoolplein van de school waar ik werk. Ze zaten allebei in een rode auto en waren net aan het weg rijden. Ik rende achter ze aan en riep; zijn jullie gek geworden om die kinderen voor me achter te laten. Ze kwamen meteen terug, en ik had opeens door dat ik in een rode bh en een soort van  zwarte boxershort op de schoolplein stond. Ik draaide me om om weg te rennen en de directrice van de school kon net mijn billen zien, Ik schaamde me en rende om een schuilplaats te vinden. Ieder keer kwam ik op een plek waar ik nog gezien kon worden.

Maar ik zag een goede plek en dat was achter de school, ik was bezig mijn jurk over mijn hoofd te krijgen en opeens liep die opa daar langs. Hij was met 2 dove/blinde jongens. Hij had ze beide aan een hand vast. Hij zag me en liet die jongens los. Hij liep naar me toe en begon tegen me te praten. Hij liet me weten dat hij echt gek op me is en dat hij voor me wilt zorgen. Maar volgens mij heeft hij ook nogeens aan zijn piemel getrokken.........

Groetjes Brandy





Gerelateerde onderwerpen