Droom: Ik lag met blanke opa van 92 jaar op bed!! in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Droom: Ik lag met blanke opa van 92 jaar op bed!!

  • 2 reactie(s)
  • 3127 x bekeken
  • 2 reactie(s) 3127 x bekeken
bewerk
Droom: Ik lag met blanke opa van 92 jaar op bed!!
« Gepost op: 25 juni 2010, 10:02 »


Beste mensen,

Ik droomde dat ik met deze blanke/buru opa op een bed lag. Hij zag er echt goed uit en ik wist dat hij 92 jaar was.

Hij liet me foto's zien en tussen de foto's was er één van een plek in Suriname. Hij zei: "Deze plek heeft Nederland van Suriname gekocht, maar ik ga het terugkopen." We waren van plan om met elkaar naar bed te gaan. Hij stond ineens op en ging zichzelf even wassen. Zijn haar was nog vochting toen hij naar bed kwam.

Net op het moment dat we sex met elkaar wilden hebben, kwam er iemand langs onze kamer lopen. Het was mijn stiefbroertje. Ik keek op de gang en zag mijn moeder op een bankje zitten. Ineens kreeg ik het gevoel dat die opa mijn stiefvader was. Ik vroeg aan mijn moeder of mijn stiefbroertje het verder zou vertellen?

Wat betekent dit??




*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Droom: Ik lag met blanke opa van 92 jaar op bed!!
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2010, 21:06 »
Beste brandy,

Je kan beter vragen of iemand anders een andere visie heeft op je dromen, want je weet dat je deze dromen al een half jaar geleden op mamjo hebt geplaats en hier al antwoord op hebt gehad, was het antwoord niet bevredigend of wil je antwoorden vergelijken of ben je sommige dingen aan het testen? Ik snap het even niet.

groetjes,

Krinskin.

bewerk
Re: Droom: Ik lag met blanke opa van 92 jaar op bed!!
« Reactie #2 Gepost op: 02 juli 2010, 11:06 »
Beste brandy,

Je kan beter vragen of iemand anders een andere visie heeft op je dromen, want je weet dat je deze dromen al een half jaar geleden op mamjo hebt geplaats en hier al antwoord op hebt gehad, was het antwoord niet bevredigend of wil je antwoorden vergelijken of ben je sommige dingen aan het testen? Ik snap het even niet.

groetjes,

Krinskin.
Hoi krinskin,
Ik ben erg nieuwsgierig wat een ander over mijn dromen te zeggen heeft. Ik ben niets aan het testen. En ik heb op Mamja niet op alle dromen antwoorden gehad.

Groetjes Brandy

Gerelateerde onderwerpen