slang bijt in nek in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

slang bijt in nek

  • 7 reactie(s)
  • 5176 x bekeken
  • 7 reactie(s) 5176 x bekeken
Gast

sbbc

bewerk
slang bijt in nek
« Gepost op: 06 juli 2010, 10:35 »
odi alla culturu sma,

mijn broertje van 10 droomde het volgende:
hij en mijn ouders en ik waren verdwaald in het bos. we zaten in een boom en me broertje zag een rood oranje slang,
en hij kwam naar hem toe en me vader zag dat dus hij probeerde me broertje te beschermen en die slang beet hem 2 keer in ze nek aan beide zijkanten.

wat kan dit betekenen?

sbbc




Gast

sbbc

bewerk
Re: slang bijt in nek
« Reactie #1 Gepost op: 07 juli 2010, 11:37 »
correctie: het was een rode slang met licht oranje stippen.

Gast

Boto Ankra

bewerk
Re: slang bijt in nek
« Reactie #2 Gepost op: 07 juli 2010, 20:25 »
Beste sbbc,

Die droom van je broertje klinkt eng.En is tevens geens goede droom.
Jullie waren verdwaald heeft te maken dat er iets gaande is waarvan jullie niet exact weten hoe en wat. er gaande is.Dat je vader je broertje heeft willen beschermen,heeft te maken met een eigen jeje van hem die over hem wilde waken, maar te laat was om hem te kunnen beschermen tegen die slang.Het is een waarschuwing,want die slang mocht je broertje niet hebben gebeten.Als ik goed gelezen heb heeft die slang je broertje gebeten of je vader????????wants als het je vader gebeten heeft wilt zeggen dat die geest(slang)a toto a jeje van je broertje(m.a.w t heeft je broertje een van zn jejes gehinderd door die beet&als die jeje je broertje niet beschermd had,dan kon het erger worden in reality voor je broertje.(dit is dus als die slang je vader gebeten heeft in die droom)
Bid sterk,je zal meer te weten komen als er iets hierachter schuilt.

Mvg,
BA
Gast

sbbc

bewerk
Re: slang bijt in nek
« Reactie #3 Gepost op: 08 juli 2010, 09:41 »
ja die slang beet mijn vader. oke dan zal ik vanavond gaan bidden BA .
heel erg beadnkt voor de uitleg en ik zal me begeleiders vragen wat er aan de hand is of wat ik moet doen.

nanga lespeki,

sbbc
*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: slang bijt in nek
« Reactie #4 Gepost op: 08 juli 2010, 09:59 »
odi alla culturu sma,

mijn broertje van 10 droomde het volgende:
hij en mijn ouders en ik waren verdwaald in het bos. we zaten in een boom en me broertje zag een rood oranje slang,
en hij kwam naar hem toe en me vader zag dat dus hij probeerde me broertje te beschermen en die slang beet hem 2 keer in ze nek aan beide zijkanten.

wat kan dit betekenen?

sbbc


Beste SBBC,

Dit is een waarschuwende droom en die bigiesma's van je broertje hebben het jullie lten zien, Dat jullie verdwaald raken in het bos niet goed, na wang bere-torie! Die fodu wilt jullie laten zien dat als je neit optreden dat hij jullie zal straffen.

groetjes,

Krinskin.
Gast

sbbc

bewerk
Re: slang bijt in nek
« Reactie #5 Gepost op: 09 juli 2010, 09:02 »
beste krinskin

mi sab dat a fodu de na mi presie. wat je zegt klopt ook denk ik. maar wat moet ik doen dan. ik heb gebeden en nog geen antwoord gekregen. hoe kan ik het best met die fodu communiceren? hoe stel ik hem gerust.

sbbc
*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: slang bijt in nek
« Reactie #6 Gepost op: 09 juli 2010, 11:28 »
beste krinskin

mi sab dat a fodu de na mi presie. wat je zegt klopt ook denk ik. maar wat moet ik doen dan. ik heb gebeden en nog geen antwoord gekregen. hoe kan ik het best met die fodu communiceren? hoe stel ik hem gerust.

sbbc

Dit ie een tori wat jullie met zijn allen moeten doen, die fodu wilt zijn aandacht, dit kan je doen door hem zijn eigen posu te geven en jullie kunnen foduwatra nemen met elkaar, daarna begi zetten in je huis, jij, je ouders ook en bidden met hem, jullie allemaal, vraag waarom a mandi. weet zeker na die wassi en alles, dat jullie antwoorden zullen krijgen.

groetjes,

Krinskin.


Gast

sbbc

bewerk
Re: slang bijt in nek
« Reactie #7 Gepost op: 10 juli 2010, 10:02 »
oke heel erg bedankt voor je reactie en hulp krinskin.

sbbc


Gerelateerde onderwerpen