leeuw probeerd binnen te komen in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

leeuw probeerd binnen te komen

  • 8 reactie(s)
  • 5990 x bekeken
  • 8 reactie(s) 5990 x bekeken
bewerk
leeuw probeerd binnen te komen
« Gepost op: 07 juli 2010, 01:19 »
Ik heb een vraag:
Vanmiddag had ik een droom waarbij ik het gevoel had dat het iets betekende:

Ik droomde dat het zomer was en ik bevond me plotseling in de tuin van mijn huis. Ik zag een kat en die kat was mijn huiskat maar in die droom wist ik niet zeker of die kat daadwerkelijk mijn kat was. Plotseling zag ik een leeuw in mijn tuin liggen en die kat ging naar hem toe om te spelen en beet in die leeuw neus. En toen heeft die leeuw hem afgemaakt. Ik ging snel naar binnen maar probeerde te kijken of het wel mijn huiskat was. Maar toen werd ik boos, want veronderstel dat het mijn kat was dan had die leeuw in mijn tuin notabene mijn kat vermoord dus pakte ik een steen en gooide het uit het raam naar die leeuw. Ik bevond me plotseling op de eerste etage toen ik die steen gooide. Die steen raakte die leeuw en hij draaide zich om en kwam aangehold en probeerde op de eerste etage via het raam naar binnen te komen, maar hij kon niet want ik had het raam gauw dicht gedaan. Ik daagde hem nog uit door op het raam te slaan en hij werd bozer en bozer en probeerde op het raam te bonken en te krabben om het raam kapot te krijgen, maar  het lukte niet en toen werd ik wakker. Zou iemand mij kunnen uitleggen wat dit zou kunnen betekenen? ik ben je van harte dankbaar. odi odi




bewerk
Re: leeuw probeerd binnen te komen
« Reactie #1 Gepost op: 07 juli 2010, 01:24 »
oja wat ook opvallend was is dat de buurman zag hoe die leeuw die kat doodmaakte en allebei keken we geschrokken en waren we machteloos maar op dat moment zag die leeuw ons beiden niet.

*

Offline love-ly

  • so so lobi
  • ******
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: leeuw probeerd binnen te komen
« Reactie #2 Gepost op: 07 juli 2010, 08:06 »
Odi Michella,

Ik denk dat die leeuw een van je beschermers is en je pad schoongemaakt heeft, men zegt vaak dat een kat voor
bakroe staat.

Misschien zijn er andere die hier meer over weten.

Tang boeng

Love-ly
It's a Love-ly thing
bewerk
Re: leeuw probeerd binnen te komen
« Reactie #3 Gepost op: 09 juli 2010, 20:20 »
Beste love-ly,

Bedankt voor je reactie. Zou best kunnen kloppen wat je zegt. Maar ik vraag me ook af waarom die leeuw dan probeerde binnen te komen. Het was echt verwarrend die droom, maar zoals ik al zei had ik het gevoel dat het iets betekende. Gelukkig was die kat niet in mijn huis.

odi odi michella
*

Offline getyours

  • ******
  • 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
bewerk
Re: leeuw probeerd binnen te komen
« Reactie #4 Gepost op: 09 juli 2010, 20:42 »
Beste love-ly,

Bedankt voor je reactie. Zou best kunnen kloppen wat je zegt. Maar ik vraag me ook af waarom die leeuw dan probeerde binnen te komen. Het was echt verwarrend die droom, maar zoals ik al zei had ik het gevoel dat het iets betekende. Gelukkig was die kat niet in mijn huis.

odi odi michella

Ik denk hier aan een stukje van je zelf dat je niet wilt accepteren en waarschijnlijk moet proberen te veranderen,
misschien een bepaalde "bazige"karakter trek waaraan je moet proberen te werken het zorgt voor spanningen in je omgeving. Je laat een bepaalde deel van je zelf overheersen over een ander deel. In Suriname zou men zeggen "i mus go seti din winti fi". Maar ervaring leert dat zonder bewust wording dit nog geen zin heeft je moet de wil hebben om te veranderen.

mvg
zelf bewust te zijn van het feit dat je innerlijk eerst moet veranderen
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
bewerk
Re: leeuw probeerd binnen te komen
« Reactie #5 Gepost op: 11 juli 2010, 17:02 »
odi odi getyours,

Ik denk hier aan een stukje van je zelf dat je niet wilt accepteren en waarschijnlijk moet proberen te veranderen,
misschien een bepaalde "bazige"karakter trek waaraan je moet proberen te werken het zorgt voor spanningen in je omgeving. Je laat een bepaalde deel van je zelf overheersen over een ander deel. In Suriname zou men zeggen "i mus go seti din winti fi". Maar ervaring leert dat zonder bewust wording dit nog geen zin heeft je moet de wil hebben om te veranderen.

mvg
zelf bewust te zijn van het feit dat je innerlijk eerst moet veranderen

Bedankt voor je reactie, Het is me wel opgevallen dat ik de laatste dagen me niet zo in mijn voelde, maar heb me ook teruggetrokken hoor. Dingen die ik een week geleden verdroeg kon ik de laatste dagen niet meer verdragen. Misschien was dat het wel. In ieder geval bedankt,

odi odi Michella
bewerk
Re: leeuw probeerd binnen te komen
« Reactie #6 Gepost op: 11 juli 2010, 17:08 »
PS maar dan moet ik wel zeggen dat zijn de laatste dagen. Ik begreep niet waar mijn irritatie vandaan kwam. Wat betreft mijn omgeving voor zo ver ik weet merkte die niet dat ik mij niet zo in mijn vel voelde. Was voornamelijk binnen Zou dat ook die leeuw betekenen?

odi odi Michella


*

Offline getyours

  • ******
  • 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
bewerk
Re: leeuw probeerd binnen te komen
« Reactie #7 Gepost op: 12 juli 2010, 01:34 »
PS maar dan moet ik wel zeggen dat zijn de laatste dagen. Ik begreep niet waar mijn irritatie vandaan kwam. Wat betreft mijn omgeving voor zo ver ik weet merkte die niet dat ik mij niet zo in mijn vel voelde. Was voornamelijk binnen Zou dat ook die leeuw betekenen?

odi odi Michella

Die leeuw dat ben jij dan wel een deel van je zelf. Die leeuw en die kat zijn zijn een en hetzelfde in jouw droom.
Echter lijkt dat je op dit moment in tweestrijd met je zelf bent en je ego/trots laat overheersen over over de huidige situatie.
Soms moet je durven toe te geven dat niet alles kan verlopen als hoe jij het zou willen. Dan kan je boos worden of teleurgesteld
zijn maar dat zal niks aan de situatie veranderen. Hiermee zegt ik niet dat je over je heen moet laten lopen maar er zijn meerdere manieren om je hoofd recht op te houden. Zonder dat iemand zich daarbij gekwetst of vervelend moet voelen.

meer kan ik er niet uit halen.

Ik hoop dat je er wat mee kan anders horen we het wel.

mvg

bewerk
Re: leeuw probeerd binnen te komen
« Reactie #8 Gepost op: 14 juli 2010, 18:23 »
Beste getyours,

Bedankt voor je uitleg. Ik heb dingen anders aangepakt en zag dat het hielp. Ik begon even na te denken wat het zou kunnen waar ik over in zou zitten. Soms heb je een pingie nodig om het te zien.

odi odi

Michella

Gerelateerde onderwerpen