Kan een watra ingi huizen met een boesi ingi in Winti | Algemene vragen
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Kan een watra ingi huizen met een boesi ingi

  • 3 reactie(s)
  • 3987 x bekeken
  • 3 reactie(s) 3987 x bekeken
Gast

Amoi

bewerk
Kan een watra ingi huizen met een boesi ingi
« Gepost op: 05 mei 2015, 20:07 »
Odi bigi lespeki odi

kan iemand mijn aub antwoord geven, en misschien weet, kan iemand me ook zeggen hoe je deze twee een watra ingi en een boesi ingi vrede kan laat sluite om een soepel leven te leiden. Moet er een paj of zo iets die erg gedaan moet worden aub bedank en naga alla lespeki mi e bar odie grangtangi




*

Offline love-ly

  • so so lobi
  • ******
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Kan een watra ingi huizen met een boesi ingi
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2015, 20:09 »
Odi odi Amoi,

Hoe kom je aan deze info? heb je al een luku gedaan?
Je zou kunnen nagaan of je winties in de juiste volgorde staan, ze hebben beide hun eigen territorium( water/bos)

Odi,

Love-ly
It's a Love-ly thing

bewerk
Re: Kan een watra ingi huizen met een boesi ingi
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2015, 14:52 »
odi odi,

Kan je de situatie beter uitleggen.

Wat ik weet is dat winti's onderling geen ruzie maken/krijgen, maar ze kunnen wel jaloers op elkaar worden. bv je geeft die watra ingi veel aandacht en je hebt hem bv een teri gegeven, en die busi ingi niet. dan kan het zijn dat ide busi ingi jaloers word want hij/zij wilt zijn teri ook krijgen. Je moet goed onderzoek doen, en zoals hierboven al is vermeld het beste is om een luku te gaan nemen, zodat je zeker van de zaak kan zijn.

CI
Dansi-Man, Mi Na Dansi-Man, Mi Na Wan Ingi Fu Kawna Mi Na Dansi Man
*

Offline Obiaman

  • ******
  • 1140
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Kan een watra ingi huizen met een boesi ingi
« Reactie #3 Gepost op: 04 juni 2015, 22:19 »
Odi nanga lespeki..Amoi.


Odi bigi lespeki odi

kan iemand mijn aub antwoord geven, en misschien weet, kan iemand me ook zeggen hoe je deze twee een watra ingi en een boesi ingi vrede kan laat sluite om een soepel leven te leiden. Moet er een paj of zo iets die erg gedaan moet worden aub bedank en naga alla lespeki mi e bar odie grangtangi

 Hoe kom jij aan die info dat jou leven nu niet soepel gaat omdat een boesingi en een watra ingi geen vrede met elkaar hebben?

zeer belangrijk is waar komt het vandaan en waar is het antwoordt.moet er gunstig gestemd worden maar dan gaat het niet zomaar nate vinger werk. nee, onderzoek is waarom..

wie a zegt moet ook b zeggen dus ben ik zeer benieuwd hoe jij aan die info komt want dan mis ik een stukje,, a baka pisi.

Odi nanga brasa,Obiaman

Gerelateerde onderwerpen