huurauto zoek en man op zoek naar mij in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

huurauto zoek en man op zoek naar mij

  • 2 reactie(s)
  • 2421 x bekeken
  • 2 reactie(s) 2421 x bekeken
Gast

mickey

bewerk
huurauto zoek en man op zoek naar mij
« Gepost op: 12 november 2009, 10:26 »
Odi allemaal,

Vanochtend vroeg droomde ik dat ik een auto had gehuurd en ergens geparkeerd.
Wat blijkt, ik ben de auto zoek weet echt niet meer waar ik deze heb geparkeerd.
Ik loop door de straten te zoeken er is ook een winkelcentrum in de buurt dus het is geen woonwijk.
Vervolgens voel ik dat ik een beetje opstijg en vlieg over dit gebied op zoek naar de auto, kan het maar niet vinden.
vertel mijn man dat ik de auto niet kan vinden en dat wij dus al de dagen dat ik het aan het zoeken ben de huur vd auto
door moeten betalen en er zullen boetes op zitten omdat ik het parkeergeld niet betaal. Mijn man zei heb je de parkeerbon
nog daar staat toch de straat op en kunnen wij met onze tom tom naar toe rijden. Ja, daar had ik ook al aan gedacht zei ik
maar ja waarschijnlijk niet naar gehandeld.

Kort hierna droomde dat ik me ziek had gemeld op mijn werk, (ben al een jaar niet ziek geweest) ik had lichtjes hoofdpijn dus eigenlijk reden voor mij om thuis te blijven(zou ik dus nooit doen) een andere reden was dat ik ook ergens heen was gegaan en te laat op mijn werk zou komen, ik had avonddienst,. Vervolgens gaat de telefoon en ik neem vrolijk op met alleen Hoi, de man (van mijn werk) zegt iets van zo lijkt er niet op dat je ziek bent en ging ik in discussie met hem.
Even later zie ik hem naar mijn woning komen(onbekend persoon hoor, zag hem ook niet duidelijk) de ruimte waar ik in was had veel glas en sloot ik snel alle gordijnen. Opeens staat hij bij mij binnen en bel ik snel 112 en roep of schreeuw eigenlijk om hulp  :character0229: echt zo'n gemaakte om aandacht vragende schreeuw en de man die met nog iemand in mijn "huis" stond gilde ook zo mee. Nu moet ik er eigenlijk een beetje om lachen was echt zo een schreeuw dat als iemand overdreven schreeuwt dan doe je voor de lol de schreeuw na.
van de 2e droom heb ik wel een idee ( toen ik ging slapen ging ik in gebed en zei dit is de laatste keer dat ik aan mijn bs vraag of er iets aan de hand is met mij of mijn bs)laat me het dromen. Er zijn nml 2 boodschappen die ik jaren geleden van mijn bs heb gekregen en maar niet uitkomen een ervan is een kinderwens.

Dromenkenners en Obiaman natuurlijk Help mij deze dromen te VERKLAREN.....




Gast

Dya-Dya

bewerk
Re: huurauto zoek en man op zoek naar mij
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2009, 01:09 »
heb je een afspraak... ooit gemaakt of ben je iets niet na gekomen... met betrekking tot culturu...?

want ik zie de auto als een boodschap die je heb geparkeerd... dus een plaats heb gegeven en er ooit wat aan zal doen...
maar je vind het niet meer... (je bent vergeten waar het is of wat het  is )
en waarvoor je een bon krijgt... omdat het te lang heeft staan wachten...


vriendelijke groet,

dya-dya

Gast

mickey

bewerk
Re: huurauto zoek en man op zoek naar mij
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2009, 16:40 »
Odi dya-dya,

Ik ben al zolang bezig om na te denken of ik iets over het hoofd heb gezien of iets niet heb gedaan. Ik kom er maar niet achter. Ik bid elke avond tot mijn bs. Ik heb een ziener in de familie die heeft ook vaak voor mij gekeken. Alles was ok. Bs waren allemaal geregeld.(er was wel een conflict tussen watra barinja en een bs van mijn man maar dat is opgelost denk ik)
Nadat wij haar hadden gebaad droomde mijn man dat er door ieman voor hem en zijn bs en god werd gebogen) prachtig toch!

vwb de boetes door mijn werk heb ik veel met boetes te maken dus logisch dat ik dan aan het krijgen van een boete denk.
Kringdey heeft mij een persoonlijk bericht gestuurd om in gebed te gaan 3 dg lang. om zo mijn boodschap te ontvangen.
Ik zal dat maar doen zij heeft mij een handleiding gegeven. Ik zal toch dromen moeten krijgen anders weet ik het ook niet meer. ik krijg echt heldere dromen soms bijna echt met boodschappen luid en duidelijk, hoor ze soms praten. Alles heb ik al opgevolgd vd boodschappen die ik heb gekregen.

Eens in de zoveel tijd krijgt mijn man tijdens het slapen het gevoel dat hij in een achtbaan wordt meegenomen een soort druk hij bid en vraagt maar krijgt niet duidelijk waarom hij dit al jaren mee moet maken.
zijn opa is laatst overleden en zijn broer 2 jr geleden en had hij voor het overlijden van hun elke avond een paar keer dit gevoel en wist hij dat er iets zou gebeuren. Maar toch tijdens bidden en vragen geen antwoorden. Ik heb zoveel vertrouwen en het gevoel dat mijn zwangerschap er toch aan komt, krijg ook regelmatig dromen hierover.

so so lobi

Gerelateerde onderwerpen