Een Surinamer en een Antilliaan in Humor | Mop van de dag
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Een Surinamer en een Antilliaan

  • 0 reactie(s)
  • 1907 x bekeken
  • 0 reactie(s) 1907 x bekeken
Gast

atiwi

bewerk
Een Surinamer en een Antilliaan
« Gepost op: 20 november 2010, 04:43 »
Hai,



Surinamer en Antilliaan:

Een Surinamer en een Antilliaan wonen al een tijdje in Nederland. De Surinamer is bewaker en de Antilliaan parkeerwachter. Op een dag parkeert de Surinamer in de zone van de Antilliaan, hij koopt een parkeerkaartje en plaatst die achter het raam. Op het kaartje staat 16.00 uur. Om 16.05 komt de Surinamer aan, en ja hoor vier wielklemmen, om elk wiel een. Hij ziet de Antilliaan en zegt: ey swa, waarom heb je mij geklemd ? Zegt de Antilliaan: je bent te laat. Zegt de surinamer: Ja, ok, maar waarom klem je dan alle vier mijn wielen en niet eentje? Zegt de Antilliaan spottend:" jaaaah, ik weet jij denkt deze swa is dom !! Maar nee, ik ben heus niet dom, want deze swa heeft op jouw auto gezien four wheel drive, dus daarom"!!!


Roy en Oma:

Roy van 7 jaar wordt door zijn oma opgevoed, zoals vele oma's voor hun kleinkinderen zorgen in Suriname. Terwijl oma zijn eten opschepte zei Roy tegen zijn oma:"Oma, u bent voor mij de allerliefste van de hele wereld. Jammer dat u niet naar de hemel kan als u dood gaat". Oma vroeg hem daarom: "Waarom zeg je dat me jongen"? Roy antwoordde daarop:"Oma, hebt u dan ooit al een dikke engel gezien?"



GSM:
Weet je wat GSM in Suriname betekent? Geen snoer meer.



Gr.Atiwi








Gerelateerde onderwerpen