winties in Winti | Algemene vragen
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

winties

  • 96 reactie(s)
  • 21768 x bekeken
  • 96 reactie(s) 21768 x bekeken
*

Offline Beata

  • ******
  • 3724
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: winties
« Reactie #90 Gepost op: 25 mei 2010, 10:42 »
Beste aisa adjainie,

Als je nu zelf goed leest,zul je merken dat de topic een andere wending neemt.
Ik zou gewoon de reacties blijven volgen en kijken wat ik eruit kan halen.

Laten we eerlijk zijn,je kunt je account laten verwijderen,maar als gast weet ik zeker dat je de site toch weer zult bezoeken.
Te ju kot' mofo fu wan sani,jij als spirutualist vooral,moet je je eraan kunnen houden.
Spijt hebben van jouw keuzes is het laatste wat je moet doen,je moet er juist wijzer en sterker van proberen te worden.

Laat alles even bezinken,gun jezelf de tijd om alles te verwerken en ga gewoon verder op de site.
Je bent een spiritualist en jij moet de eerste zijn om te weten dat het niet zonder slag of stoten gaat in de spirituele wereld.
Hopelijk heb je hier wat aan.

Een fijn dag.

Beata :love:


*

Offline Beata

  • ******
  • 3724
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: winties
« Reactie #91 Gepost op: 25 mei 2010, 10:53 »
En aisa adjainie,ik wil dit nog even bij zeggen.
Probeer je niet in alle reacties aangesproken te voelen en probeer ook niet alle negatieve reacties in deze topic naar jou toe te trekken.

Lees de reactie eerst goed,voordat je reageert.Het niet goed lezen zorgt nogal voor vele botsingen met elkaar op de site.
Probeer eerst tot rust te komen.Rust kan helpen dat je helder denkt en beter tot je neemt. :yes:

Relax!

Gast

Les 1

bewerk
Re: winties
« Reactie #92 Gepost op: 25 mei 2010, 11:03 »
Jij moet echt een keer de bijbel gaan lezen.Wat heeft Jezus allemaal niet voor de mens gedaan,al zou God hier op aarde komen dan zouden de mensen hem van alles en nog wat beschuldigen.Het hele leven bestaat uit offers brengen.Wij zullen altijd op de proef gesteld worden zolang wij in leven zullen zijn.En het is het respect wat je aan je winti's geeft dat wasi.Als je je eigen niet zou respecteren denk je dan dat alles goed met je zou gaan.Ieder geloof heeft zijn rituelen en dat hoort men gewoon te respecteren en gen geintjes over te maken.Mensen moegen mij van alles beschuldigen,maar ik weet dat God altijd bij mij is en mij steeds op de proef stelt om te zien wat ik ervan heb geleerd en wat ik ermee doe.


Groetjes
mee eens.

heel goed. heel ons leven is het offers brengen.
iemand die niet werk zal geen geld verdienen. werken is offer.

geven en nemen.
Jezus bracht veel offers heeft zelf moeten betalen met de dood is dat geen grotere offer dan
Ook jezus moest offers brengen.
ga de bijbel lezen dat ook de voorgangers offers moesten brengen aan god


noem de offers dan,moest hij wiri gaan plukken om mee te baden? nnnnneeeeeeeeeeeee
moest die een pai zetten op de hoek van de straat neeeeeeeeeeeeeee
noem jij een zinnig offer dan
Gast

Orlando

bewerk
Re: winties
« Reactie #93 Gepost op: 25 mei 2010, 11:07 »
Beate Sankofa het is heel lief van je,maar ik heb al genoeg antwoorden gelezen en wil hierbij mijn account opzeggen,omdat ik hier alleen kritiek krijg mensen hebben niet eens de moeite genomen on erover na te denken.En wat mijn geloof en andere geloven en culturen betreft ik zal ze door al deze negatieve reacties niet verwaarlozen.Alleen heb ik er spijt van dat ik op deze site hebt gereageerd.Ik zie dit ook als een les die ik nodig had om een beter inzicht te krijgen over mensen die winti's hebben.Ik heb het bij geen andere geloof eerder gehad.En ja respect heb ik wel voor ieder ras en cultuur en door al deze negatieve reactie zal het zeker niet veranderen,maar heeft mij alleen sterker gemaakt en heb ik mijn antwoorden gevonden.Dank je wel voor alles en verwijder mijn account maar.Dit is niets voor mij.GOD weet wat ik allemaal kan,want uiteindelijk is hij degene bij wie wij verantwoording moeten afleggen voor onze daden en niet de mens,want de mens heeft altijd kritiek op een ander en wilt altijd beter zijn dan de ander ipv elkaar te leren.

je zal beproefd worden, en dit is maar een klein beetje. als winti man of vrouw zal je je een weg moeten banen tussen valse en oprechte mensen
je zal weten wie je vrienden zijn. maar laat je niet gelijk uit het veld slaan door 1 of 2 mensen die je wat zeggen. je zal met krietiek moeten weten om te gaan. verdraag en accepteer maar verdedig je zelf niet door weg te rennen. is geen kritiek op je maar adviews
Gast

Hesdy

bewerk
Re: winties
« Reactie #94 Gepost op: 25 mei 2010, 11:14 »
blinde doe je ogen ogen want ook de bonu doet vele verkeerde dingen zoals elke vrouw die komt daar moet die van genieten zogenaamde was watra
Rotte appel, ik wens me niet te verlagen naar joui soort, maar dit even gezegt te hebben.

jij bent 1 van de valse tussen de oprechte hier op cc.
kijk maar in de spiegel als jij jezelf wel in de spiegel kan aankijken.

hopelijk heb jij nooit een du man nodig. of ga je stiekem.
Anana slaapt niet en ziet dat jij een rotte appel bent tussen de mensen die graag iets willen leren.
ga naar mamjo waar je thuishoort .
Gast

dia

bewerk
Re: winties
« Reactie #95 Gepost op: 25 mei 2010, 11:51 »
En het is het respect wat je aan je winti's geeft dat wasi.Als je je eigen niet zou respecteren denk je dan dat alles goed met je zou gaan.I



waarom loopt je leven dan niet goed terwijl je wasi's genoeg hebt gehad?
Gast

denise

bewerk
Re: winties
« Reactie #96 Gepost op: 25 mei 2010, 12:19 »
adjaini  je gaat toch moeten leren leven met kritiek afbrekende zowel opbouwende kritiek.ook dat werk wat je doet voor mensen zal er altijd mensen(klanten) van jou waarbij ze niet helemaal tevreden zijn jou bekritieseren maar sta als een paal boven water.mijn vraag aan jou is je helpt vele mensen zeg jij,kan je dan niet je winti's vragen waarom je dit moet ondergaan?



Gerelateerde onderwerpen