Algemene vragen over dromen in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Algemene vragen over dromen

  • 6 reactie(s)
  • 3601 x bekeken
  • 6 reactie(s) 3601 x bekeken
Gast

Kondre piking

bewerk
Algemene vragen over dromen
« Gepost op: 12 augustus 2009, 10:28 »
Odi dromen kenners en cc leden/bezoekers,

Ik wil bij deze niet vragen om een droom maar om wat kenmerken om meer uit je dromen te halen en hoop antwoord te krijgen op deze vragen.

Wat het is/kan zijn als je droomt:
Dat er naar attributen gevraagd worden door een konfo maar die attributen komen niet uit onze cultuur
Met een Hindustaanse man/vrouw
Een slang je aanvalt
Honden met je meelopen alsof ze er zijn om je te beschermen
Honden je aanvallen
Dat je niet laag kan vliegen maar pas vanaf een bepaalde hoogte
Aangevallen word door een spier witte man

En buiten deze vragen heb ik nog een korte vraag, want ik heb het wel eens dat ik in een droom vecht of bijvoorbeeld gebrand word door iets en dan de pijn mee neem naar de realiteit(als ik wakker word heb ik pijnen op de plekken waar ik in me droom geraakt was). 



Gr,
Kp




*

Offline agidakompe

  • ****
  • 137
  • tangi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Algemene vragen over dromen
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2009, 17:30 »
odi odi kondre piking

dat zijn duidelijke vragen
honden zijn niet alleen jroka,s maar kunnen zich ook voordoen als je vrienden kiring
aangevallen worden door honden , dan moet je uitkijken met je . 1 van ze of meedrre zijn vals.
slanen zijn ook het zelfde als honden als je aangevallen wordt. kijk uit ienabd in  de omgeving stelt zicht anders voor dan hij of zij is.luku boeng.
 en wat ik heb geleerd is als  met de zelfde klachten opstaat waar je geraakt ben in je droom kan je een beetje drang daar wrijven. ano sabi mi sabi ma na leri mi leri.
tang bung

*

Offline agidakompe

  • ****
  • 137
  • tangi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Algemene vragen over dromen
« Reactie #2 Gepost op: 17 augustus 2009, 19:41 »
odi odi kondre piking

ter correcie van mijn fouten
dat zijn duidelijke vragen
honden zijn niet alleen jorka,s maar kunnen zich ook voordoen als je vrienden kring
aangevallen worden door honden , dan moet je uitkijken met wie je omgaat. 1 van je vrienden of meerdere zijn vals.
slangen zijn ook het zelfde als honden als je aangevallen wordt. kijk uit iemand in  de omgeving stelt zicht anders voor dan hij of zij is.luku boeng.
 en wat ik heb geleerd is als je met de zelfde klachten opstaat waar je geraakt ben in je droom kan je een beetje drang daar wrijven. ano sabi mi sabi ma na leri mi leri.
tang bung
 
Gast

ines

bewerk
Re: Algemene vragen over dromen
« Reactie #3 Gepost op: 17 augustus 2009, 22:53 »
odi,

Op je vraag wat het betekent wanneer je over hindoestaanse man/vrouw droomt heb ik van mensen begrepen dat dit de vodu is.Maar ik heb ook een keer aan een hindoestaanse kennis van me gevraagd wat het betekent wanneer je vaak over hindoestanen droomt,hij zei me dat dit betekent dat hindoestaanse mensen van je houden,maar waar ze dan precies van houden weet ik niet.ik zou zelf ook graag antwoord willen krijgen op deze vraag van je omdat ik ook wat dromen heb gehad met hindoestaanse mensen terwijl ik nooit verder met ze omga.

veel groetjes van ines
Gast

Kondre piking

bewerk
Re: Algemene vragen over dromen
« Reactie #4 Gepost op: 18 augustus 2009, 09:32 »
odi agidakompe,

Bedankt voor je uitleg.
*

Offline Mistiek

  • Kindness
  • ****
  • 149
  • Leven en laten leven
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Algemene vragen over dromen
« Reactie #5 Gepost op: 18 augustus 2009, 15:29 »
Odi kondre piking,
Wat bedoel je met niet laag kunnen vliegen maar pas vanaf een bepaalde hoogte?
Ik zelf moet als ik wil vliegen in een droom eerst een kleine aanloop nemen en dan stijg ik op en vlieg soms hoog of soms heel laag. Soms zweef ik rechtopstaand over de grond, vraag me niet hoe maar het geeft me een kick in de droom omdat ik me dan overal naartoe kan bewegen zonder te lopen hahahaha.

odi nanga brasa
Kindness in words creates confidence,
kindness in thinking creates profoundess,
kindness in giving creates love....
Gast

Kondre piking

bewerk
Re: Algemene vragen over dromen
« Reactie #6 Gepost op: 18 augustus 2009, 15:46 »
odi Mistiek,

De rede waarom ik die vraag stel (over het pas kunnen vliegen vanaf een bepaalde hoogte) is omdat ik de laatste keer dat ik gedroomd had dat ik vloog pas vanaf een bepaalde hoogte kon vliegen. In die droom had ik eerst een zwaar gevecht met één of ander wezen van onder water en daarna wou ik wat kracht halen bij wat "goden". Ik heb geprobeerd om op een hoog huisje te klimmen en te vliegen maar het lukte niet ieder keer kwam ik weer langzaam neer op de grond. Er waren een paar andere mensen bij die dit zagen en die hielpen me om omhoog te vliegen door me armen vast te houden en omhoog te vliegen, en pas vanaf een bepaalde hoogte (tussen de wolken) kon ik weer vrij vliegen. Dus ben ik op dat moment meteen naar die "goden"geweest maar wat daar is gebeurd probeer ik nog uit te puzzelen omdat ik het zelf niet meer zo goed weet.

gr,
Kp



Gerelateerde onderwerpen