Droom op vakantie in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Droom op vakantie

  • 2 reactie(s)
  • 1076 x bekeken
  • 2 reactie(s) 1076 x bekeken
bewerk
Droom op vakantie
« Gepost op: 04 oktober 2018, 05:45 »
Droomde dat ik Op vakantie ging naar marroko.. daar aangekomen kwam ik erachter dat ik mijn trolley was vergeten in het vliegtuig.

Dus liep terug. En er komt een man in pak aanlopen (piloot ) toen zei ik meneer mag ik wat vragen. Begon hij te lachen
Toen zei hij ik ben de kapitein van het vliegtuig of schip.
Toen legde ik hem uit dat ik me trolley ben vergeten in het vliegtuig.

dus liep met hem mee toen zei hij wacht hier ik kom eraan. Hij zou me trolley gaan halen

Terwijl ik aan het wachten was was er opeens heel veel water bij me voeten toen ik keek zag ik schelpjes.

Weet iemand wat dat betekent.




Gast

Basi dinami

bewerk
Re: Droom op vakantie
« Reactie #1 Gepost op: 04 oktober 2018, 20:59 »
Droomde dat ik Op vakantie ging naar marroko.. daar aangekomen kwam ik erachter dat ik mijn trolley was vergeten in het vliegtuig.

Dus liep terug. En er komt een man in pak aanlopen (piloot ) toen zei ik meneer mag ik wat vragen. Begon hij te lachen
Toen zei hij ik ben de kapitein van het vliegtuig of schip.
Toen legde ik hem uit dat ik me trolley ben vergeten in het vliegtuig.

dus liep met hem mee toen zei hij wacht hier ik kom eraan. Hij zou me trolley gaan halen

Terwijl ik aan het wachten was was er opeens heel veel water bij me voeten toen ik keek zag ik schelpjes.

Weet iemand wat dat betekent.
je was je trolley kwijt.. en die kapitein ... daar wacht je op zodat hij je helpt om verder te kunnen gaan genieten van een heerlijk vakantie... je hebt te makken met een oponthoud.. je wikt verder ... deze meneer de pilot schiet jou te hulp.... en zag je water.. strand schelp..   is jou eens gezegd voor een watra pai.. je kijkt uit om te genieten maar strand  .. je koffer  je persoonlijke dingen.. je wilt het.  er is hulp die je het brengt.. maar gewoon eens een keer een watra pai doen aan de kust en je zeg j e doen dat alles goed mag gaan en je bedankt ze voor hun hulp.  een keer als je vrij bent  gezellig een dagje langs het strand.. en praat je.. bedank je. en geef je uit j jezelf een rode soft is goed  ..

bewerk
Re: Droom op vakantie
« Reactie #2 Gepost op: 09 oktober 2018, 16:45 »
je was je trolley kwijt.. en die kapitein ... daar wacht je op zodat hij je helpt om verder te kunnen gaan genieten van een heerlijk vakantie... je hebt te makken met een oponthoud.. je wikt verder ... deze meneer de pilot schiet jou te hulp.... en zag je water.. strand schelp..   is jou eens gezegd voor een watra pai.. je kijkt uit om te genieten maar strand  .. je koffer  je persoonlijke dingen.. je wilt het.  er is hulp die je het brengt.. maar gewoon eens een keer een watra pai doen aan de kust en je zeg j e doen dat alles goed mag gaan en je bedankt ze voor hun hulp.  een keer als je vrij bent  gezellig een dagje langs het strand.. en praat je.. bedank je. en geef je uit j jezelf een rode soft is goed  .

Goedemiddag

Het stukje wat u uitlegt over oponthoud klopt.
Ik moet bepaalde dingen doen maar heb nog niet de juiste persoon gevonden die me kan helpen..

Dat van die watra pai hou ik in gedachten en zal ik zeker doen

Dankje voor u uitleg

Gerelateerde onderwerpen