Zilveren ala kondre ketting in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Zilveren ala kondre ketting

  • 1 reactie(s)
  • 1975 x bekeken
  • 1 reactie(s) 1975 x bekeken
bewerk
Zilveren ala kondre ketting
« Gepost op: 05 oktober 2018, 12:47 »
Odi iedereen,

Ik droomde dat ik op een feest was. En op dat feest was er een soort muur, en aan die muur moest je iets van jezelf ophangen als aandenken. Ik hing een vrij dikke zilveren ala kondre ketting aan een haak aan de muur. Vervolgens draaide ik me om ,en weg was me ketting. Ik zag een oudere dame staan voor die muur en ik wist dat zij het had gepakt. Ik verzocht de dame om me ketting terug te zetten. Op een of andere manier wist ik dat mn ketting tussen haar borsten was. Na een gehaal en trek gooide ze een verkleurde kapotte boto keti op tafel. Die haalde tevoorschijn uit haar borsten. Ik zei nee die is niet van mij en die wil ik niet. Ik zei ik wil me ketting. En toen pakte ze een zilveren ala kondre keti met een munt eraan. En ik was zooo blij met me ketting.

Zelf heb ik geen zilveren ala kondre keti met een munt. Wel had ik een boto enkel ketting. Maar die is stuk gegaan en dus die draag ik niet meer.

De munt van de ala kondere keti was best groot, dat viel mij ook op. Kan iemand mij vertellen wat dit betekend?




Gast

een vriend

bewerk
Re: Zilveren ala kondre ketting
« Reactie #1 Gepost op: 07 oktober 2018, 01:19 »
Odi iedereen,

Ik droomde dat ik op een feest was. En op dat feest was er een soort muur, en aan die muur moest je iets van jezelf ophangen als aandenken. Ik hing een vrij dikke zilveren ala kondre ketting aan een haak aan de muur. Vervolgens draaide ik me om ,en weg was me ketting. Ik zag een oudere dame staan voor die muur en ik wist dat zij het had gepakt. Ik verzocht de dame om me ketting terug te zetten. Op een of andere manier wist ik dat mn ketting tussen haar borsten was. Na een gehaal en trek gooide ze een verkleurde kapotte boto keti op tafel. Die haalde tevoorschijn uit haar borsten. Ik zei nee die is niet van mij en die wil ik niet. Ik zei ik wil me ketting. En toen pakte ze een zilveren ala kondre keti met een munt eraan. En ik was zooo blij met me ketting.

Zelf heb ik geen zilveren ala kondre keti met een munt. Wel had ik een boto enkel ketting. Maar die is stuk gegaan en dus die draag ik niet meer.

De munt van de ala kondere keti was best groot, dat viel mij ook op. Kan iemand mij vertellen wat dit betekend?
een muur is een tapu. bescherming. omheining. dus de alakondre met munt en zilver dat is iets dat jij ooit voor je lichaam moet hebben. de boot ketting is niet genoeg en daar nemen ze geen genoegen mee.  dus zal je de winti .. die jou beschermen.. toch ooit trakteren op een alakondre ketting zoals jij het gezien hebt.. wat zal staan als een muur... rots zo sterk.  maar vergeet niet dat de boto ketting goed aanwezig moet zijn bij de alakondre.. deze vrouw neemt genoegen met de boto keti waar zij van houd...maar er zijn meerdere die ook voor je staan... en dat is de alakondre... niet alleen voor deze sterke winti..... maar voor alle anderen... alakondre.. zilver met munt... het is als droom nooit erg te doen wat gevraagd is... want het zal een doel hebben op jou lichaam..

succes


Gerelateerde onderwerpen