Parkiet en slang in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Parkiet en slang

  • 1 reactie(s)
  • 504 x bekeken
  • 1 reactie(s) 504 x bekeken
Gast

Chey

bewerk
Parkiet en slang
« Gepost op: 16 oktober 2018, 08:45 »
Odi odi,

Ik was op een feest van mijn tante. Mijn vader kwam zijn excuses aanbieden dit deed hij door middel van een parkietdie hij uit een envelop had gehaald. Die parkiet vloog naar me en kwam op mijn hand zitten. Die parkiet vloog naar een andere meisje en ze hield het vast. We stonden bij een tafel en op die tafel was ook een slang, een jongen speelde met die mond van die slang en ik zei telkens hou ermee op hij gaat je bijten, niemand anders lette op behalve ik. Op de 1 of andere manier had die slang die parkiet in eens vast en beet die slang die parkiet. Niemand schonk er aandacht aan, alleen ik zei neee haal die parkiet daar weg en toen werd ik wakker.

De dag ervoor zat ik ook met Mn tante en vader aan tafel en er is een last tussen me vader en ik wat nog opgelost moet worden.
Mijn keel wordt ook zwaar wanneer ik met mijn vader ben.

Zou iemand mijn droom willen verduidelijken?




Gast

Chey

bewerk
Re: Parkiet en slang
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2018, 08:58 »
Het was een groen blauwe parkiet en ik aaide het ook telkens. Hij vloog 2 of 3 keer terug op mijn handen, daarna vloog hij weer weg en kwam hij bij die jongere meisje terecht. Voorheen zelfde dag droomde ik ook over een paar slangen die lagen op een blauwe stalen tafel.


Gerelateerde onderwerpen