Kantamasie (akanstasie) in honingraat? in Winti | Kantamasi
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Kantamasie (akanstasie) in honingraat?

  • 10 reactie(s)
  • 13477 x bekeken
  • 10 reactie(s) 13477 x bekeken
Gast

Minamie

bewerk
Kantamasie (akanstasie) in honingraat?
« Gepost op: 08 april 2010, 15:00 »
Odi Odi iedereen,

Ik wil graag weten of het goed is een kantamasie om te zetten in een honingraat (waswas godo) als sidon postoe.
Ik lees hier dat een gron-akantasie een mierenhoop is. Een mierenhoop vergaat tot stof na verloop van tijd.
Moet je een akantasie een sidon postoe geven en zoja, hoe ziet dat eruit?  Zijn er verschillende methode's hiervoor?
Zijn er mensen die hun ervaring hierover wilen delen!

Soso lobi,
Minamie




Gast

Minamie

bewerk
Re: Kantamasie (akanstasie) in honingraat?
« Reactie #1 Gepost op: 08 april 2010, 23:35 »
Beste mensen,

Ik heb een klein foutje gemaakt.  :great:
Honingraat is zoet en kan volgens mij in zijn geheel gegeten worden.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen een waswas godo is een lege bijenkorf.

mvg

Gast

Minamie

bewerk
Re: Kantamasie (akanstasie) in honingraat?
« Reactie #2 Gepost op: 08 april 2010, 23:41 »
 :ashamed0006: :ashamed0006: :ashamed0006:

Waswas godo hier in de betekenis van een een lege bijenkorf.

 
*

Offline getyours

  • ******
  • 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
bewerk
Re: Kantamasie (akanstasie) in honingraat?
« Reactie #3 Gepost op: 08 april 2010, 23:58 »
Odi Odi iedereen,

Ik wil graag weten of het goed is een kantamasie om te zetten in een honingraat (waswas godo) als sidon postoe.
Ik lees hier dat een gron-akantasie een mierenhoop is. Een mierenhoop vergaat tot stof na verloop van tijd.
Moet je een akantasie een sidon postoe geven en zoja, hoe ziet dat eruit?  Zijn er verschillende methode's hiervoor?
Zijn er mensen die hun ervaring hierover wilen delen!

Soso lobi,
Minamie

Odi

Wat wil je nu precies weten wat je vraag is niet echt duidelijk.
Heeft jouw begeleider in dit geval waarschijnlijk de Akantasie aangegeven dat je dit
moet doen.

mvg
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
Gast

Minamie

bewerk
Re: Kantamasie (akanstasie) in honingraat?
« Reactie #4 Gepost op: 09 april 2010, 00:19 »
Getyours,

Wat ik wil weten is of het goed is om een akantasie in een lege waswas godo te plaatsen.
Lees hier poti ing sidon in wang was was godo.

Mvg
*

Offline getyours

  • ******
  • 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
bewerk
Re: Kantamasie (akanstasie) in honingraat?
« Reactie #5 Gepost op: 09 april 2010, 00:26 »
Getyours,

Wat ik wil weten is of het goed is om een akantasie in een lege waswas godo te plaatsen.
Lees hier poti ing sidon in wang was was godo.

Mvg

Is dit op aangeven van die Kantasi

mvg
Gast

Minamie

bewerk
Re: Kantamasie (akanstasie) in honingraat?
« Reactie #6 Gepost op: 09 april 2010, 01:07 »
Getyours,

Nee, niet op aangeven van de akantasie.
Ik heb dit met eigen ogen gezien, vandaar dat ik vraag of dit goed is, of het zo ook hoort. Het is meer uit het vergroten van mijn kennis op dit gebied. En zo ja, kan het ook op andere manieren .

mvg


*

Offline getyours

  • ******
  • 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
bewerk
Re: Kantamasie (akanstasie) in honingraat?
« Reactie #7 Gepost op: 09 april 2010, 12:46 »
Getyours,

Nee, niet op aangeven van de akantasie.
Ik heb dit met eigen ogen gezien, vandaar dat ik vraag of dit goed is, of het zo ook hoort. Het is meer uit het vergroten van mijn kennis op dit gebied. En zo ja, kan het ook op andere manieren .

mvg

Als je van je begeleiders een opdracht heb gehad en je heb er geen kennis van, vraag dan aan iemand in je omgeving die kennis van
zaken heeft je hierbij te ondersteunen.

Je vraag is me nog steeds niet duidelijk. Je wilt jouw Akantasi is een bijenkorf stoppen of wil je een Posu maken voor die Akantasie waarbij je die Bijenkorf als stong presi wilt gebruiken voor die Akantasie.

Niks is onmogelijk en als je het zo gezien heb in een droom of visioen dan zou ik het zeker verder onderzoeken.
Maar als het iets is wat je ergens heb gelezen of heb gehoord ga dan geen Analist spelen door te experimenteren.

mvg

Gast

Minamie

bewerk
Re: Kantamasie (akanstasie) in honingraat?
« Reactie #8 Gepost op: 09 april 2010, 17:46 »
Getyours,

Dit onderwerp is heftig genoeg. Ik heel veel respect hiervoor.  Ik schrijf op dit forum met de bedoeling dat mogelijk, misschien mensen zijn die hier verstand van hebben en die dit met mij willen delen. 
Jij geeft  antwoordt, mijn vraag aan jou is kan je iets meer hierover vertellen?

Ik heb dit gezien en het heeft mijn nieuwsgierighed gewekt, dat is alles. Het kan zijn dat er in het verleden een droom daarover is geweest waarom men de Akantasie in een bijenkorf als sidon presi heeft gegeven. Ik heb geen idee!

Nanga lespiki, mi na pikin di wan leri wan sani.
mvg
*

Offline getyours

  • ******
  • 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
bewerk
Re: Kantamasie (akanstasie) in honingraat?
« Reactie #9 Gepost op: 09 april 2010, 20:57 »
Odi Brada of Sisa,

Ik stel niet voor niets de vragen ik kan tegen jouw zeggen ga maar doen zo en zo en vervolgens
klopt het niet. Onze cultuur is geen speeltuin waar je ff kan experimenteren je moet weten wat je doet
en weten wat je zegt en weten tegen wie je het zegt. Ik zal voor je informeren over die Waswasi godo
ik heb er nog niet eerder van gehoord maar goed ik ben alles behalve al wetend. Ik ben er dan ook een voorstander van dat als het zover is de Obia in dit geval zelf komt vertellen hoe en wat hij wilt. Door aan deze vragen te stellen kan je er achter komen of hij dit als stong presi wilt en of dat het enige is wat hij wilt op zijn posu.

Op dit forum post ik geen berichten waar in ik iemand bepaalde zaken uitleg simpel weg om ongelukken ter voorkomen.

mvg
Gast

Minamie

bewerk
Re: Kantamasie (akanstasie) in honingraat?
« Reactie #10 Gepost op: 09 april 2010, 21:31 »
Odi odi Getyours,

Ik ben blij verrrast met je antwoord. Waarom, omdat je moeite voor me wil doen!
Je bent heel erg begaan met je medemens.
Mi e taki  joe gran tangi fo dati. Ik wacht op de volgende info van jou.   

Soso Lobi,

Gerelateerde onderwerpen