Oso dresi in Markt | Oso dresi en wiri's
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Oso dresi

  • 71 reactie(s)
  • 69654 x bekeken
  • 71 reactie(s) 69654 x bekeken
Gast

yvelaar

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #45 Gepost op: 27 juli 2018, 16:45 »
Hoe haal je een 2 weken zwangerschap weg?


Gast

bolletje

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #46 Gepost op: 27 juli 2018, 17:03 »

Gast

Jere

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #47 Gepost op: 07 april 2019, 12:29 »
Blessi dag. Ik zie en lees veel van die oso dresies. Mooi en wat ik mis is de "dosis en/of dosering" om gebruikt te maken van want het zijn kruiden en hebben ook een effect op ht lichaam zou wel best zijn om ook de hoeveelheid te plaatsen.
Gast

Mat jansie

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #48 Gepost op: 08 april 2019, 05:45 »
Blessi dag. Ik zie en lees veel van die oso dresies. Mooi en wat ik mis is de "dosis en/of dosering" om gebruikt te maken van want het zijn kruiden en hebben ook een effect op ht lichaam zou wel best zijn om ook de hoeveelheid te plaatsen.
klopt. heel belangrijke opmerking. misschien dat iemand die er kennis van heeft dit oppakt.want als ik soproppo thee koop tegen bloeddruk moet ik weten hoeveel bladeren op hoeveel water en hoeveel kopjes per dag ik mag gebruiken.
Gast

natasha

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #49 Gepost op: 06 mei 2019, 16:36 »
wat kan ik drinken bij verstopping mestrueren
Gast

@een vriend

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #50 Gepost op: 06 mei 2019, 17:56 »
wat kan ik drinken bij verstopping mestrueren
moeroe dresi. 
Gast

RickJames

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #51 Gepost op: 15 mei 2019, 15:50 »
Tegen welke ziekte is de Walaba houtbast goed voor?


Gast

Liguori saskia

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #52 Gepost op: 22 juli 2019, 05:42 »
Ben zwanger en heb last van een cyste in mijn vagina wand..enkele oso dresi tips die me hiermee Kan helpen..hij is Groot en pijnlijk..heeft mij een klier knobbel gegeven..bij de dokter geweest..geen oplossing gehad . hopelijk vindt Ik iets hier voor een verlichting...groetjes

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #53 Gepost op: 05 augustus 2019, 03:56 »
Osodresi tegen kniepijn
Gast

Roche

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #54 Gepost op: 23 september 2019, 18:52 »
Oso dresi tege zweling
Gast

Oom Doris

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #55 Gepost op: 24 september 2019, 05:04 »
Oso dresi tege zweling
wat voor zwelling?  Hoofd   oog   voet 
Gast

Mahboeb

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #56 Gepost op: 16 november 2019, 12:41 »
Toya hoe gaat het, ken je het gebruik van doeroe doeroe?
Gast

Marijke

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #57 Gepost op: 01 maart 2020, 22:22 »

    OSO dresi , kruiden en andere geneesmiddelen uit de natuur.

Het gebruik van deze kruiden en of geneesmiddelen is voor eigen risico. Hoewel wij van ANDA sterk geloven in het gebruik hiervan, adviseren wij een ieder die ziek is naar een reguliere Arts te gaan. Wij nemen geen enkele verantwoording voor het zelf experimenteren met de volgende genoemde kruiden en of recepten.



Duivelsnaaigaren. (lemkiwisi)
Een papje gestampt van de strengen wordt op zweren gelegd ter bevordering van de genezing.
                 
Finibita.
Wordt beschouwd als probaat middel tegen nierkwalen.
                 
Gadodede.
Zeer geschikt als veevoer. Het sap van deze plant wordt ook wel tegen wratten gebruikt.
                 
Gember.
Geraspte rauwe gember met slappe alcohol vermengd wordt gebruikt tegen gezwellen of reumathiek gebruikt.
                 
Guyave.
Het afkooksel van drie jonge blaadjes wordt  aanbevolen bij buikpijn.
                 
Kromatiwiwiri.
Wordt gebruikt bij kruidenbaden van kinderen. Een aftreksel van de bladeren wordt ook tegen stuip gebruikt bij kinderen. Schijnt ook te helpen bij vallende ziekte.
                 
Kruidje-roer-me-niet.
Een aftreksel van de bladeren met alcohol, maakt van een geheel onthouder een dronkaard. Een aftreksel in alcohol van de wortels maakt van een dronkaard geheel onthouder.
                 
Kwassibita (bitterhout).
Een aftreksel van het hout van deze boom wordt gebruikt tegen koorts en malaria. De werking van deze boom werd ontdekt door Quassi een slaaf die in zeer hoog aanzien stond vanwege zijn kennis over natuur medicijnen.
                 
Laksiri.
Deze grote boom wordt vaak gebruikt om korjalen van te maken. Het sap, (balsem) helpt zeer goed tegen huidaandoeningen en wonden.
                 
Lemmetje.
Veel zuurwater drinken bij geeft verlichting bij verkoudheid en doet de verkoudheid eerder overgaan.
                 
Sebijarie (limabonen).
De bladeren uitgeperst en vermengd met een beetje verdunde azijn, helpen tegen koorts, als de patient hiermee wordt ingewreven. De zieke gaat hevig transpireren en de koorts zakt.
                 
Louisawiwiri.
De sap van de fijn gestampte bladeren wordt gebruikt tegen allerlei huidaandoeningen. (o.a. vlekken lepra) Het hoofd wassen met een afkooksel dit kruid helpt bij haaruitval.
                 
Makakraroen.
De tot moes gestampte bladeren wordt als rijpmakend middel gebruikt op steenpuisten gelegd.
                 
Mami.
Het fijn gestampte zaad of het hars van deze boom wordt gebruikt om sika's te verdrijven en tegen hoofdluis.
               
dank dat er zoveel hier te vinden is.
Gast

Macnack

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #58 Gepost op: 15 april 2020, 14:25 »
 Goedemorgen . Waarvoor gebruikt men knoklook wiri
Gast

Macnack

bewerk
Re: Oso dresi
« Reactie #59 Gepost op: 15 april 2020, 14:29 »
 Goedemorgen . Waarvoor gebruikt men knoflook wiri

Gerelateerde onderwerpen