Droom over kralen. in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Droom over kralen.

  • 1 reactie(s)
  • 2530 x bekeken
  • 1 reactie(s) 2530 x bekeken
bewerk
Droom over kralen.
« Gepost op: 26 juli 2011, 12:02 »
Mijn nicht van moeders kant droomt dat ik samen met haar in ons district  aankomt. (ouderlijk huis waar mijn moeder geboren is)
Daar aangekomen konden wij het erf niet op omdat er heel veel water van achter het erf naar voren stroomde.
Zij vroeg van wat gaan wij doen zullen wij terug gaan. Ik zei neen wacht even zo meteen zakt het water wel.
Op gegeven moment konden wij naar achteren lopen omdat het water terug trok.
Mijn oma die al heel lang overleden is van moeders kant stond achter het erf en zei van ik heb een boodschap voor jou  dus ik.
Ze zei van ik  moet van jou oma  van jou vaders kant  deze boodschap aan jou doorgeven.
Ze zei van jou oma zei tegen mij dat je ziek bent. Je weet ze zat altijd onder een tafel boom en heeft een tafra bong kraal gemaakt.
Ook heeft zij een granatjie kraal en de familie weet dat ze alle twee de kralen aan jou moet geven.
Ik heb al tig keer boodschap naar ze toegebracht om die kralen te overhandigen aan jou.
Zolang ze diegene dat niet doet gaan ze allemaal problemen krijgen.
En inderdaad toen mijn nicht me belde schrok ik heel erg want in 2006 is een nicht uit dit zelfde familie dood gevallen.
Een ander neef broertje dus heeft een been kwijt geraakt en nu zijn twee andere zussen ernstig ziek. Laatst nog heeft een nicht een aanrijding gemaakt en ligt ook ziek.
En ook met de kinderen van hun gaat het heel slecht niets gaat naar wens.
O,ja en mijn oma zei ook van zie maar wat er met die familie gebeurt ze gaan allemaal problemen krijgen ziekie nanga dede.
Ding sabie  ding moesoe tjarie ding two klara kong gie joe a tafra bong wang sa mie srefie mekie nanga a granatjie.
En ik vroeg toen aan mijn oma van maar waar is die andere oma ze zei van net stond ze hier maar ze is weg en ik moest van haar de boodschap aan jou geven.
Wie kan mij deze droom helpen voorspellen en wat is een tafra bong. Ik weet wel wat granaat kraal is maar de ander weet ik niet.
Alvast bedankt.
God Bless.




Gast

Pikien Moesje

bewerk
Re: Droom over kralen.
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2011, 00:27 »
Odi Fleurtje,

Waarom vraag je niet aan je familie en die nicht die dit heeft gedroomd waar je kralen zijn.
Misschien zijn ze het vergeten of willen ze het jou niet geven.
Dan weet je meer.

Of doet je familie niets met winti?

Pikien Moesje


Gerelateerde onderwerpen