wie kan mijn echt serieus .helpen in Winti | Ingi
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

wie kan mijn echt serieus .helpen

  • 2 reactie(s)
  • 5105 x bekeken
  • 2 reactie(s) 5105 x bekeken
Gast

watra ingi boes ingi

bewerk
wie kan mijn echt serieus .helpen
« Gepost op: 15 februari 2011, 21:30 »
hallo ik ben watra ingi .ik heb een groot probleem ,ik heb in het verleden .wat gedaan dat me ex uit me leven moest
gaan. ik ben bij een loekoe mang geweest .en die heeft me wat gegeven maar ik heb wel gezegt .dat me ex niks mag over komen .dat hij een goed leven krijg .dat is gelukkig ook gebeurt.die loekoe mang heef me wat gegeven .en hij zei ik ga je wat zeggen die ex van jou mag je in je leven nooit meer terug nemen .ik zei nee is goed .want hij zei anders krijg je grote problemen .nu zo 2 jaar geleden is mijn ex bij me terug gekomen .en toen begonnen de problemen .s.morgens s.nachts .me ex is in middels al weer uit me leven gegaan .maar me geluk problemen .met die grote en kleine wezens .die seks met me willen en en bbos doen en me klemen .tewijl ik met me ogen open .alles zie en voel .maar ik heb obia man .van dit culturu com .al bericht heb gehad .en hij me een verhaal heeft gegeven .maar ik had obia man weer iets gevraagt ,maar ik krijg nu geen antwoord meer ?? ik ben al 3 keer gebaad .en toch heb ik nog last .1 keer door een loekoe vrouw en 2x door een loekoe man .zelfs door ook een hele bekende .maar wie kan mijn nu echt helpen .want ben nu totaal al 3000 euro kwijt geraakt .dat is niet erg als het er maar baad bij had gehad .maar helaas .niet bij mijn want het komt elke keer terug .WIE OOK WIE KAN MIJN NU ECHT HELPEN .een echte loekoe man die echt de waarheid spreek .ik hoop snel een mail te krijgen .in gods naam .alvast mijn hartelijke dank .met de goede engelen .gr watra ingi




Gast

watra ingi boes ingi

bewerk
Re: wie kan mijn echt serieus .helpen
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2011, 21:33 »
oja wat ik nog vergeten ben sorry .die loekoe mang die me dat flesje had gegeven daar kan ik niet bij terug .want die is helaas overleden .dat is nu mijn probleem gr watra ingi

Gast

ryan

bewerk
Re: wie kan mijn echt serieus .helpen
« Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2012, 13:54 »
Beste watra ingi

Ik heb je ervaringen gelezen, echter denk ik.... van wat die luku man tegen je zei " als je hem terug neemt, heb je grote problemen'' dat je zelf hierdoor fantomen creeert. Omdat het in je onderbewustzijn zit, en angst voor heb, komen die negatieve dingen juist. Mijn advies is dan ook om je zelf dagelijks in wit licht te zetten ( visualiseren ), er staat veel op het net erover. En niet te vergeten, doe je gebed. Naarmate je je versterkt hebt, en je angsten verdwenen zijn. Dan zul je er geen last meer van hebben, want nu heb jij door je angsten een poort/deur voor jezelf geopend. Deze moet je nu zien te sluiten.
Het lijkt mij niet wijs om wederom duizenden euro's eraan uit te geven, terwijl je dingen zelf kunt. Als bepaalde mensen ( die voor het geld doen) zien dat je in nood zit en hopeloos bent, zullen ze je zeker kaalpukken.

Je moet niet altijd afhankelijk van anderen zijn, geloof ook in je zelf.... want Anana geloofd wel in jou!!!

Veel sterkte

Gerelateerde onderwerpen