De Akantamasi in Winti | Kantamasi
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

De Akantamasi

  • 23 reactie(s)
  • 42922 x bekeken
  • 23 reactie(s) 42922 x bekeken
Gast

Vinolia

bewerk
Re: De Akantamasi
« Reactie #15 Gepost op: 31 juli 2010, 22:19 »
Helder!

Dankjewel voor je toelichting, Getyours. :great:


*

Offline meljo

  • ******
  • 2062
  • Be the change you want to see in the world
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: De Akantamasi
« Reactie #16 Gepost op: 01 augustus 2010, 11:09 »


odi odi,

hoe ziet mamoesa eruit?
gaat nl. in een akantamasibad
info is nagenoeg niet te vinden op het internet
en mijn nieuwsgierigheid is weer gewekt vooral vanwege mijn onderzoek naar onze geneeskrachtige veelzijdige
planten/wiwiris

wan sweet dei,

Meljo

Gast

Dogla--

bewerk
Re: De Akantamasi
« Reactie #17 Gepost op: 18 september 2010, 15:46 »
weet iemand misschien wat de gudu's zijn van de kantamasi?

Soso Lobi,

Dogla 01:great:
Gast

Hoogie

bewerk
Re: De Akantamasi
« Reactie #18 Gepost op: 28 oktober 2016, 09:03 »
Goede morgen, ik heb gehoord dat me dochter een kantamasi bij zich heeft. Maar het is erg boos. Wat doe je met de kantamasi hoe ga je ermee om. Wat moet je doen. Me dochter is nog jong en ik weet zelf niet wat te doen. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet vragen. Moet ze een wasi nemen. Zo ja wat voor een. En kan ze t zelf doen. Ik zou graag met iemand erover willen praten.

Nanga alla lespeki odi.
Gast

Jerry

bewerk
Re: De Akantamasi
« Reactie #19 Gepost op: 16 oktober 2018, 18:10 »
Odi odi.

Ik had problemen van alles wat ik doe is voor tijdelijk, krijg veel pech zelf met vrienden of vriendinnen, ben bij n Luku man geweest, die vertelde dat er een Akantamasie inde weg staat, en wil dat je hem dient, ik zei ik ken geen Akantamasie en gaat niet dienen, want wil geen gevolgen hebben?? de Luku man zei dat in mijn schoon familie die Akantamasie was en omdat ik getrouwd bent is hij met mijn getrouwd, Nu de vraag hoe kan ik verlos worden van dit beest want hij vernietig mijn??

Gr. Jerry
Gast

Waswasi

bewerk
Re: De Akantamasi
« Reactie #20 Gepost op: 16 oktober 2018, 21:28 »
Odi odi.

Ik had problemen van alles wat ik doe is voor tijdelijk, krijg veel pech zelf met vrienden of vriendinnen, ben bij n Luku man geweest, die vertelde dat er een Akantamasie inde weg staat, en wil dat je hem dient, ik zei ik ken geen Akantamasie en gaat niet dienen, want wil geen gevolgen hebben?? de Luku man zei dat in mijn schoon familie die Akantamasie was en omdat ik getrouwd bent is hij met mijn getrouwd, Nu de vraag hoe kan ik verlos worden van dit beest want hij vernietig mijn??

Gr. Jerry
als de akantasi een ogri akantasi is.. dan moet je hem niet dienen maar gunstig stemmen. dat alles goed gaat. je kan gebaad worden en elk winti gunstig stemmen als je getrouwd bent is het niet jou ding. maar je kan wel een akantasi hebben die gewassen moet worden als het een ogri. wilde is.
Gast

Jerry

bewerk
Re: De Akantamasi
« Reactie #21 Gepost op: 16 oktober 2018, 22:20 »
Odi odi

Dankjewel voor uw antwoord, ik wil hem helemaal niet, maar doet moeilijk, hij zeg dat hij bij mijn kinderen gaat dan, de schoonfamilie gingen hem dienen, maar nu willen ze niet, dus dan hebben ze voor mijn geschoven, heb al een bad gehad maar hij is er nog en doet alleen kwaad.

Groetjes.


Gast

Joshua

bewerk
Re:Akantamasi/ampuku
« Reactie #22 Gepost op: 05 januari 2019, 15:31 »
Odie odie bigi wang.
Ik zou graag meer informatie willen hebben over Akantamasi /Ampuku heb begrepen dat het 2 konfo's zijn die samen zijn gegaan en meer weet ik er niet over zou graag willen weten hoe je deze konfo herkent in dromen en wat hun prodo's zijn en wat ze voor hun assie kunnen betekenen.

Alvast bedankt n gran tangi

Gast

Joshua

bewerk
Re: De Akantamasi/Ampuku
« Reactie #23 Gepost op: 05 januari 2019, 15:34 »
Odie odie bigi wang.
Ik zou graag meer informatie willen hebben over Akantamasi /Ampuku heb begrepen dat het 2 konfo's zijn die samen zijn gegaan en meer weet ik er niet over zou graag willen weten hoe je deze konfo herkent in dromen en wat hun prodo's zijn en wat ze voor hun assie kunnen betekenen.

Alvast bedankt n gran tangi

Gerelateerde onderwerpen