Beschermengelen(winties) in Waargebeurd | Ghost Story en Bakru Torie
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Beschermengelen(winties)

  • 16 reactie(s)
  • 9988 x bekeken
  • 16 reactie(s) 9988 x bekeken
bewerk
Re: Beschermengelen(winties)
« Reactie #15 Gepost op: 24 november 2011, 20:01 »
Hallo allemaal,
Intressant wat jullie allemaal meemaken. Mijn winties ken ik niet en dat wil ik, denk ik, ook zo houden. Ik denk dat ik bang ben ervoor. Ik weet wel dat ik bescherming heb. Als er iets niet goed gaat of dreigt mis te gaan krijg ik dromen. het lijken wel visioenen. Deze dromen komen soms letterlijk uit, soms moet je de intentie erachter begrijpen. Soms is het zo dat je nadat een bepaalde situatie heeft plaats gevonden plotseling het besef komt: Ooh dus dat betekende die droom. Soms zijn er zulke lange droomloze perioden dat het erop lijkt dat mijn bescherming weg is, maar dat denk ik bij mezelf, misschien denken ze dat ik dit zelf aan moet kunnen of dat alles gewoon goed is, waarom problemen zoekker, waar ze niet zijn?

Voordat ik ontmaagd werd droomde ik dat het een three some was, niet echt een three some, maar er was een derde persoon erbij. Ik werd ontmaagd terwijl mijn hoofd in de schoot van een andere dame lag. Ik schonk er geen aandacht aan, ik weet het aan me Krasheid. Later zou blijken dat deze man mij voor de gek hield en al 7 jaar een vrouw had, ik was net iets langer dan een jaar met hem. Ik kreeg dromen en soms een vreemd onverklaarbaar gevoel. Deze dame stuurde soms smsjes via zijn mobiel en als ik hem ernaar vroeg was het zijn zusje, ik moest er niets achter zoeken. Een keer hen ik gebeld en nam die dame op, als ik het niet geloofde moest ik maar komen kijken. Enkele weken na dit gesprek werd ik wakker, ik heb hem gebeld en gesmst en plots was zijn mobiel uit. Ik heb toen contact met de dame gemaakt of ik langs kom komen. Toen ik daar aankwam was het dezelfde vrouw van mijn droom. Ik weet zeker dat ik haar nooit eerder gezien had.

Nadat ik ontmaagd was bleef ik ook door menstueren. De arts verwees mij naar een gynecoloog en die zei dat alles goed was, hij kon de oorzaak niet vinden. Toen deze relatie stopte, stopte het bloeden ook. Ik mocht mijn lichaam niet aan deze man geven.

Ik krijg soms ook dromen over mijn huidige vriend,  en mijn broertje, soms kan ik hen waarschuwen voor situaties en problemen die op hun af komen. Mijn broertje heeft, naar mijn mening foute vrienden en soms droom ik dat ik met zijn vrienden vecht.

Er is dus meer dan we met ons blote oog kunnen waarnemen. Het lijkt erop dat ik gelijk weet wanneer iemand voor mij liegt, bij de eerst vriend had ik dit gevoel ook, maar ik heb ervoor gekozen het te negeren, nu niet meer. Ik ben wat wijzer. Als ik toen beter had geweten had ik beter gedaan.


Een andere keer was ik verliefd op een heer en de seksuele aantrekkingskracht was heel groot. De dag dat ik bij mezelf had besloten dat ik het zou laten gebeuren, dat ik toch seks met hem zou hebben kreeg ik eeb droom waarin mijn overleden vaden en mijn overleden oma op me neekeken en zeiden dat ik hun opvoeding geen schande moest geven, dat ik beter verdiende dan dit. Ik heb er nu na jaren nogsteeds geen spijt van dat ik geen seks met die man heb gehad en dat de contact verbroken is. Hij zou niets goeds voortbrengen, hij heeft 3 kids met drie verschillende vrouwen en ik wilde geen nr 4 worden. Bij mij zijn het dromen en skin firie.


Gast

lumarith

bewerk
Re: Beschermengelen(winties)
« Reactie #16 Gepost op: 12 januari 2012, 18:55 »
Sinds mijn laatste spiraal heb ik last van stralingspijnen en ik heb veel pijn door op de laptop te zitten, maar toch blijf ik doorgaan. Ik vraag aan mijn vriend als hij tijdens zijn werk een andere bank wil bellen, of hij vergeet het steeds of hij belt en zegt mij dat hij er niet doorkwam. Ik blijf hem het vragen en een dag vertelt hij mij eindelijk erdoor te zijn gekomen, maar dat die dame een afspraak voor hem maakte bij die bank op een andere locatie, dus hij haar heeft bedankt. Ik dacht dat ik uit elkaar spatte toen hij mij dat vertelde, ik vraag hem haar zo snel mogelijk terug te bellen en haar alsnog te vragen om bij haar die afspraak te maken, het gaat natuurlijk weer moeizaam en gelukkig lukt het hem. Ik ben thuis als mijn vriend zijn oude telefoon gaat en ik te horen krijg dat hij een afspraak kan krijgen bij de bank die voor ons op loop afstand is. Ik vraag de meneer (Vogel) even aan de lijn te blijven zodat ik het mijn vriend in de chat kon vragen, mijn vriend zegt het niet meer te willen en liever naar zijn collega gaat. Ik maak nog een leuk praatje met de meneer, maar voelde dat het bij hem ook wel kon. Ik hang op en ik word gebeld dat ik mijn teveel betaalde geld bij de belasting kon ophalen, ik zeg de meneer een andere keer langs te willen komen. Maar als ik ophang bedenk ik mij, want die kleine slaapt net en mijn andere dochter is thuis, dus ik kan dan snel even weg, want het is ver en dus veel lopen. Ik vertrek maar heb die meneer van de bank nog steeds in mijn hoofd, als ik terug loop naar huis besluit ik toch even bij hem langs te gaan. Ik leg hem een paar dingen uit en zeg dat het geen zin heeft als hij mij al zegt dat het met de gegevens wat ik hem geef niet gaat lukken. Inderdaad zegt hij dat ze van een bepaalt tabel uitgaan en we er heel dichtbij van zitten het waarschijnlijk niet te krijgen. Omdat ze per gezin van een bepaald bedrag uitgaan dat ze in de maand nodig hebben. Jammer zeg ik dat jullie ons in een tabel plaatsen want wij zijn niet de gemiddelde inwoner van het land. Integendeel wij heel anders leven en hebben door mijn geloof een andere levensstijl. Ik leg hem uit dat onze trouwringen zelfs van hout waren en het niet veel koste omdat voor ons de waarde niet ligt in de het dragen van een dure ring. Zo geef ik hem nog een paar voorbeelden hoe wij als gezin leven. Hij zegt dat ik het toch moet proberen en vraagt als ik toch nog bij hem wil komen of naar zijn collega wil gaan, ik zeg hem liever bij hem te komen. Hij maakt een nieuwe afspraak, ik bel mijn vriend op en begin hem het verhaal te vertellen, hij zegt veel aan zijn kop te hebben dus als ik gelijk ter zake wil komen. Dus zeg ik dat de meneer zegt dat het moeilijk wordt, maar dat wij het moeten proberen en gewoon met alles langs moeten komen. Mijn vriend ziet het niet zitten en ik zeg hem dat ik het vervelend vind dat hij niet in het geheel gelooft, want ook daardoor kunnen dingen een goed verloop hebben als je constant een positieve gedachte heb. Ik zeg dat ik niet alleen de bank moet overtuigen maar ook hem en het mij erg stresst.

Ik baal dat alle grote gebeurtenissen door mijn inzet gelukt zijn en nooit heeft mijn vriend erin gelooft, die man kan er voor zorgen dat je gewoon depressief wordt, echt vreselijk!!
Nooit geeft hij je een steuntje in de rug, altijd komt hij met van alles waarom het niet gaat lukken, shit man om doodziek van te worden. Ik ben altijd alleen in mijn strijd. Deze man kan absoluut niet tegen afwijzing en wil dan eigenlijk niks meer. Echt om gek van te worden. Dan vind hij dat ik de gidsen waarschijnlijk niet goed heb begrepen, ze bedoelen misschien een andere keer bla bla bla.
Ik hou echt van die man maar hij is zo snel negatief, hij kan niet tegen falen. Terwijl hij een goede mental coach kan worden want altijd weet hij het beter en hoe het moet, maar voor zichzelf en in het gezin heeft hij er geen kaas van gevreten en kan ik hem aanraden "Practise what you preach".

Ik droom hoe ik in de badkamer ben en zie hoe ik met roze water baad en bijna een winti krijg van blijdschap. Als ik wakker word besluit ik eerst mijn huis helemaal schoon te maken en met gedroogde salie bladeren te reinigen, eerst mijn ding doen met mijn kalebas, water en kaars en heb een gesprek met de Heer en mijn gidsen. Ik hoor dat mijn vriend het bad moet maken en ik zeg hem wat te doen. Als ik vraag welke pangi ik moet dragen, zeggen de gidsen dat het bad niet voor mij is maar voor die man, o o o zeg ik en vertel hem dit. De gidsen zeggen mij wat hij moet zeggen tijdens het bad, hij volgt alles op.

Ik ben zo angstig op de dag dat wij naar de bank moeten gaan, voordat ik vertrek kijk ik heel even op CC en Beata heeft bij 'De inspirerende wijsheid van sterke vrouwen' net dat geschreven wat mij onwijs goed doet.
We dossen ons dit keer niet op en zitten met de meneer (Vogel) die van alles aan het invullen is, als hij klaar is zegt hij dat het misschien gaat lukken, maar dat er een klein probleempje zou kunnen zijn. We gaan dus opgelaten weg, maar het is tenminste in behandeling genomen. De meneer had gezegd dat we maandag wat van hem zouden horen. Mijn vriend heeft er natuurlijk een hard hoofd in en ik word zwak, week en zie het niet meer zitten. Ik krijg hoofdpijn en had een stukje kies en tijd terug gebroken door een pitje die in mijn jam zat, nu kreeg ik ook daar weer last van, mijn keel en oor ook. Mijn lichaam dit overal pijn van de straling van de laptop en ik wist dat ik echt doodziek zou gaan worden als ik niet even stopte. Mijn hoofdpijnen werden erger, ik kon het beeld van het scherm van de laptop niet lang verdragen en ik kreeg ook nog pijn in mijn hand door die muis en ook nog zwakke baarmoeder. Ik raakte alle hoop kwijt en vergat gewoon dat de gidsen mij dit alles verteld hadden wat voor mij weggelegd was. Ik was zo overspannen van het wachten op het antwoord, nou niet normaal. Maandag kwam en ging voorbij, zo ook dinsdag en woensdag trok ik de stoute schoenen aan en belde de meneer (Vogel), die zei mij nog dezelfde dag terug te bellen.

Mijn vriend en ik gingen ondertussen naar een andere bank, die ook zei dat het waarschijnlijk moeilijk zou gaan, plus het feit dat je bij hun een eigen inleg moest hebben. Dat hadden we niet, maar ze zouden toch gaan kijken. Eigenlijk wilde ik gewoon het antwoord afwachten van meneer Vogel, maar als iemand zo in je nek hijgt moet je wel en al helemaal met de kans als wij ook bij de bank van meneer Vogel geweigerd zouden worden. Dat die man helemaal de handdoek in de ring zou gooien en daar zat ik niet op te wachten, dus maakte ik nog gebruik van zijn tot nog toe medewerking. Op de chat dezelfde dag vroeg ik mijn vriend als onze goede kennis van de bank waarbij je een garantsteller nodig had, zei dat we een vriend die zij ook kent konden brengen, hij het dan goed zou vinden. Mijn vriend zei ja, maar ik denk niet dat het kan, ik zei dat ik het toch even met haar wilde gaan overleggen. Toen zei mijn vriend weer gelijk hoe hij over alles dacht en vond dat wij nu dan echt moesten gaan zoeken naar een tweedehandse auto als het niet lukte, want je moet een plan B hebben vond hij. Ik zei hem dat mijn plan B steeds gewoon naar een andere bank gaan was. Ik ging naar haar toe vertelde haar het verhaal over die vriend en vroeg als hij dan toch door wat ik haar vertelde onze garantsteller kon zijn, ze zei ja. Toen mijn vriend thuis aankwam belde ik die vriend op en vroeg hem als hij het kon doen, hij zei ja. Hij zou de volgende dag wel even langskomen. De meneer (Vogel) van de andere bank belde natuurlijk niet. Donderdag kwam en had nog steeds al mijn pijnen, ik had de jongste belooft die mij de dag daarvoor had gevraagd maizena koekjes voor haar te bakken, dus hield ik mij aan die belofte. Ik had al voor mijn vriend in een chat geschreven dat het al in de middag was en niks van die meneer gehoord te hebben en het echt belachelijk vond, hij was het met mij eens. Ik was met de mixer bezig en besloot voor mijn eigen gezondheid alles los te laten, want ik was te beroerd en sprak tot mezelf dat het zo niet langer door kan gaan. Ik sliep niet goed ik at niet goed ik functioneerde niet meer als van ouds. Toen mijn gidsen mij zeiden de mixer uit te doen en mijn tarotkaarten te pakken en de vijfde kaart te pakken. Ik was zo uit mijn doen dat ik niet reageerde, ze zeiden het nog een keer en ik dit wat mij gevraagd werd.

Ik pakte Pentakels aas: Deze kaart wijst op liefde voor fysieke schoonheid en bezit, sensualiteit, materialisme, pronken met succes, rijkdom, goud, luxe, geschenken, erfenissen, stoïcisme, volharding. Ook op waardevaste zekerheid en het begin van een winstgevende onderneming.
Aan de andere kant is deze kaart ook symbool van hebzucht en overmoed. Het laatste sloeg niet op mij.

Ik bedankte mijn gidsen en liet echt alles los, ik voelde de pijnen beetjes bij beetjes verdwijnen en ik maakte met plezier de koekjes samen met mijn dochtertje. Ik heb nog daarna even met mijn vriend gechat en ben in de hangmat gaan liggen, ik keek even later op de klok en dacht "Ai die man kan mij niet bellen noh"! Of mijn telefoon ging, wel ik sprong uit mijn hangmat en rende naar mijn telefoon. Maar het was mijn vriend, ik dacht wat moet hij nou weer, ik nam op en hij zei dat hij voor mij op de chat schreef maar dat ik niet reageerde, hij zei dat die meneer gebeld had en wij de lening van hun kregen. Hij maakte voor woensdag een afspraak met ons en we moesten wel een paar dingen in orde maken voor dat wij langskwamen. Ik heb de volgende dag voor de één na laatste keer mijn zaken lopend in die hitte geregeld en was echt helemaal doodop toen ik eindelijk thuis kwam. Mijn jongste en ik waren geen vijf minuutjes binnen en het begon vreselijk te regenen. O o o ik dankte God en de gidsen dat ik alles had kunnen regelen en droog aan was gekomen.


Ik ben blij met de ervaring van de eerste bank, zodoende wij wisten hoe we de andere bank(en) moesten benaderen.
We hebben de goede kennis van de andere bank afgezegd en die vriend afgebeld. Ik ben de volgende dag naar de andere bank gegaan en heb daar de papieren van ons weer opgehaald en die mevrouw vertelde dat we juist al die dag zouden horen wat het werd en zij er een goed gevoel over had omdat we al gescreend waren en het helemaal positief was, ze vond het jammer. Maar ze wenste ons veel geluk.

Ai, woensdag de dag dat we de auto mogen gaan halen als we eerst de papieren en alles hebben getekend bij de bank, ik kon niet slapen en was nog steeds bang dat er iets mis kon gaan.
Nou had mijn vriend mij een paar dagen geleden al gezegd dat hij geen vrij wilde nemen omdat het erg druk was op zijn werk en hij ook niet zoveel vrije dagen meer had. Ik schrok me te pletter want ik kon niet geloven dat die man mij alleen zo laten in zo gloed nieuwe auto, ai ik was doodsbang. Maar de man daar boven zorgt voor alles, sinds vannacht regende het en toen mijn dochter naar school moest was het even droog. Maar het begon vreselijk te regenen niet normaal, dat als die man vanmorgen had moeten zijn gaan werken, kon hij in een zwembroek zijn weggaan.
Maar we hadden om 10.00 die afspraak dus hij had geluk en bleef thuis. Ik kreeg een telefoontje van mijn dochter dat ze geen school meer had omdat alle lessen door de regen waren uitgevallen, want er waren maar negen kinderen in haar klas. Wel je wil niet weten hoe blij ik was, want ik had haar niets verteld, ik had al genoeg aan mijn hoofd. Dus toen ze thuis kwam heb ik haar gezegd dat we een nieuwe auto gingen ophalen. Die man zou daarna gelijk naar zijn werk rijden en ik zou verder gaan voor de boodschappen en het één en ander regelen. Maar de regen stopte niet dus belde onze buurvrouw ons op om ons naar de bank en autozaak te rijden, o wat hadden wij een geluk. Alles is goed gegaan bij de bank en we zijn de auto gaan halen, ik heb champagne over het heen gegooid en gezegd dat we een verbond aan gingen en gevraagd ons veilig te houden en heel lang met ons mee te moeten gaan. Foto's gemaakt en vertrokken, later die man opgehaald en eindelijk opgelucht met de auto thuis gekomen. Ik kon eindelijk weer normaal adem halen.... dacht ik!

Ben ik met de buurvrouw in de tuin aan het praten de avond viel en ik had die autosleutels in mijn hand want de buurvrouw moest alles van de auto zien, komt die man in zijn sport outfit mij die sleutels vragen. Ik zei dat ik het niet kon geloven dat hij met die auto dat klein stukje naar de sportschool wilde gaan rijden, belachelijk in zo een kut buurt van zwervers en al. Dan ook nog eens zo vreselijk smerig bezweet in die auto weer te gaan zitten.
Ik ben nu thuis in een veel ergere angst dan ik vandaag al had op die moerskont aan het wachten, dat hij die auto weer goed en wel weer thuis brengt. Ook ben ik doodsbang dat hij die auto slaat bij het in de tuin komen, want het ging al maar net goed vanmiddag, want men vindt dat ze verdomd goed auto kunnen rijden, want ze hebben groot rijbewijs enz dus ik moet waarschijnlijk maar me smoel dichthouden.

Ik probeer rustig te blijven, maar het lukt mij niet zo goed hoor, dat kan je wel vertellen!!


Maar goed dit is dus mijn story!



Ik dank mijn God en mijn beschermengelen ook zo vreselijk voor alles wat ze voor mij in mijn leven doen, ik kan alleen maar goed kan doen om hun te laten zien hoe dankbaar ik ben.


Ik ben zo trots op mijn nieuwe auto, ik ben zo onwijs blij echt echt echt waar! Ook ben ik blij, wel niet om de manier waarop, maar dat ik toch weer wat kilo's kwijt ben geraakt in die twee weken.



Meteen na die wasi van mijn vriend zijn er zulke interessante dingen op zijn pad gekomen, dat hij zegt dat hij zeker weet dat het met de gidsen en het bad te maken moet hebben.


Soulsister11


Odi SS

Jij kan ook leuk vertellen,ik wacht met smart .


Gerelateerde onderwerpen