overleden fam.lid in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

overleden fam.lid

  • 4 reactie(s)
  • 2050 x bekeken
  • 4 reactie(s) 2050 x bekeken
Gast

DóDó

bewerk
overleden fam.lid
« Gepost op: 18 september 2010, 09:11 »
 GRAN ODI NA ALLA BIGI KONFO TAPOE CC
 lesipeki nanga saka fasi gi oenoe,mi é aksi foe bedoi na dring disi gi mi.

Ik droomde dat ik bij mijn ouderlijke woning was in SU. Mijn overleden moeder en mijn oma(zij is nog in leven)waren in de woning.
Mijn oom die ook al is overleden prbeerde naar binnen te komen,om de twee vrouwen lastig te vallen.
Plotseling stond ik ook binnen maar ik was in trance,het voelde aan dat ik een mannelijke lijf had.
En ik sprak mijn oom streng aan dat hij niet moet durven door te komen,want hier hoort hij niet thuis.
Hij ging toen lachend weg.


Een volgende keer droomde ik weer met die zelfde oom ,weer bij mijn ouderlijke woning in SU.
Dat hij op het erf stond en stenen naar mij gooide,ik was wel een beetje bang. hij hield plotseling op met gooien en rende weg.

Mijn jongere broer heeft ook een paar keer met hem gedroomd.Enmijn broertje heeft hem al die keren afgetakeld.
Zelfs zijn hoofd open geslagen met een steen.

Wie kan helpen? Waarom valt hij ons lastig.

Ik kijk uit naar antwoorden.
nanga alla lesipeki.
 :heart:




*

Offline meljo

  • ******
  • 2062
  • Be the change you want to see in the world
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: overleden fam.lid
« Reactie #1 Gepost op: 18 september 2010, 10:05 »
odi odi,

Je oom wilt iets duidelijk maken anders krijgt niet de hele familie dromen.
Ik weet niet of er iemand in de familie is die werkt.
Je kunt zelf in gebed gaan en je vragen stellen of een luku gaan doen.
Maar hij vraagt om aandacht dat is duidelijk.

groet,

Meljo

Gast

DóDó

bewerk
Re: overleden fam.lid
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2010, 09:51 »
odi

gran tangi meljo   :great:

Maar obiaman heeft u nog enig idee wat het kan betekenen?

mvg
*

Offline Obiaman

  • ******
  • 1140
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: overleden fam.lid
« Reactie #3 Gepost op: 19 september 2010, 23:38 »
Ooktu wang gran bigi odi DóDó

Ter aanvulling:

We hebben hier te maken met een yorka die geen rust kent.
Hij gaat plagen om aandacht te zoeken.
Het is een yorka die op een vervelende manier aandacht zoekt.

Het zien dat meerdere in de familie deze yorka streng toespreken tot slaans toe heeft te maken dat iets voor de dood niet goed was. Voordat deze oom stierf kon er fyo fyo zijn. voordat deze oom stierf kon het zijn dat hij iets op zijn hart had en niet uitgesproken is of op de juiste manier is uitgesproken. Dat een ieder hem een standje geeft zijn waarschuwingen dat hij moet stoppen.

Die winti,s van jullie geven te kennen dat het genoeg is en dat hij moet gaan rusten.

zoals je zegt, Plotseling stond ik ook binnen maar ik was in trance,het voelde aan dat ik een mannelijke lijf had.
En ik sprak mijn oom streng aan dat hij niet moet durven door te komen,want hier hoort hij niet thuis.
Hij ging toen lachend weg


Indien er wat was, moet het over zijn omdat jullie niet meer 1 zijn.
in de droom zag je wel je overleden moeder en je oma die goed samen kunnen zijn en daar wilde hij gaan plagen.
daar zit iets in. Daar wilde hij gaan plagen en toen stond jij er. daar zal de sleutel in zijn. er zou iets kunnen zijn geweest en heeft hij iets nooit vergeven.

Hij moet gaan rusten, dat wat is gebeurt in het verleden maakt dat hij niet rust.
hij komt werkelijk maar hij wordt tegen gehouden door jullie (winti) (orde)
Indien deze dromen blijven aanhouden dan zullen jullie wat moeten doen dat hij gaat rusten.
Een du man zal dan kijken waarom hij niet rust (rede) en kan hij helpen dat hij gaat rusten.

Odi nanga brasa,Obiaman
Gast

DóDó

bewerk
Re: overleden fam.lid
« Reactie #4 Gepost op: 21 september 2010, 10:32 »
Odi obiaman,

Gran tangi. Het is duidelijk voor mij.

soso lobi,
DóDó

Gerelateerde onderwerpen