Droom over een zwarte man die een wit hemd en korte witte broek aanhad in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Droom over een zwarte man die een wit hemd en korte witte broek aanhad

  • 1 reactie(s)
  • 2041 x bekeken
  • 1 reactie(s) 2041 x bekeken
Odi alamang!

Het was zo ik woonde alleen met mijn 2 kids in een flat. in Amsterdam. Het was avonds en nadat de kinderen al in bed lagen ging ik een half uur daarna ook naar bed toe. Rond een uur of half 2 zo in de nacht, zag ik een zwarte man in het wit( wit hemd en korte broek). Ik zat op in mijn bed om mezelf te overtuigen of ik zag wat ik zag (die man). Die stond gewoon daar en een paar seconden later zag ik net of er een meisje achterhem vandaan kwam en even lachte en wegrende. Ik werd wakker! Ik kon niet meer slapen. Ik heb alle lichten in huis aangedaan.Ik keek of mijn kids ok waren. Zij sliepen rustig verder.

De volgende ochtend vertelde mijn dochter tegen mij dat zij een donkere man tussen de kleren die ik in haar kamer had opgehangen staan. Dit had zij mij 4 dagen geleden al aangegeven. Ik zei toen tegen haar zodra je hem weer ziet moet je me zeggen. Ze zag hem niet meer, tot ik hem in mijn droom zag. Ik weet alleen niet of het dezelfde zwarte man is.

Ook op een ochtend lag ik in bed te slapen ik woonde toen ook nog in die flat in A'dam. Je weet smorgens als je soms wakker word dan rek je je zelf even uit voordat je uit bed gaat. Ik was daarmee bezig en hoorde een hmmmmm vanuit de keel onder mijn lakens en voelde iets bewegen. Ik bleef stil en luisterde of ik dat geluid weer zou horen niets. Ik sloeg op het de plaats waar ik beweging zag. Niets! Ik zei tegen mezelf van 'nou ja , het zal mezelf wel geweest zijn toen ik me uitrekte'. Ik ben opgestaan en gaan klaarmaken voor mijn werk.

Ik heb daarna niets meer meegemaakt. Gelukkig want mi frede sani.

Avalon





bewerk
Re: Droom over een zwarte man die een wit hemd en korte witte broek aanhad
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2014, 11:02 »
 Ik ben nog vergeten erbij te zeggen dat die man ook een witte banje aan zijn hoofd had


Avalon


Gerelateerde onderwerpen