X -Droomd in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

X -Droomd

  • 4 reactie(s)
  • 2209 x bekeken
  • 4 reactie(s) 2209 x bekeken
*

Offline broos

  • *****
  • 348
    • Bekijk profiel
bewerk
X -Droomd
« Gepost op: 27 januari 2010, 19:02 »
Odi--Allemaal dromen  kenners---Een x vriendin van mij droomde het volgende over mij-zij kwam naar mij toe en aangekomen stonden er twee schidwachten voor het poort een soort paleis poort.maar door dat zij geen sleutels bij zich had is haar toegang verleend om dat de wachters haar kenden.ze liep door de poort een trap op en kwam voor een mooi oud schatig klijne woning te staan  voor de woning was er een soort binnen plaats met een betegelde tuin .bij mij aangekomen stond ik in een zwart onderbroek en naast mij stond een blonde dame ook in ondergoed.en zij vond het raar wand die blonde en ik vonden mekaar helemaal niet leuk of aardig .en ook deed ik arogant tegen die x vriendin de reden dat ze kwam was om mij iets te zeggen of te vragen  maar door mijn houding besloot ze maar weg te gaan met de woorden ik spreek of zie je nog wel.later kwam ze die blonde dame nog ergens anders huilend tegen    ---Wie - o -wie weet wat deze droom inhoud .




*

Offline agidakompe

  • ****
  • 137
  • tangi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: X -Droomd
« Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2010, 15:21 »
beste broos
ik kan niet alles uit pluizen of weet niet alles. maar in jouw droom vertel je dat je alleen  een zwarte onderbroek had aan en verder niets dan kan het zijn dat de schande die je zou of gaat krijgen niet zo erg gaat zijn of laten we zeggen je gaat een beetje schande krijgen en gelukkig heb je je onderbroek nog aan dat minder de schande voor jouw. en je vriendin kwam je wat zeggen maar kon het niet zeggen.mischien kwam ze je een waarschuwingen geven over iets of iemand.

het hoef niet zo te zijn maar is mij eigen ondervindng

ano sabi mi sabi ma na lerie mi lerie

*

Offline broos

  • *****
  • 348
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: X -Droomd
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2010, 18:09 »
Odi--agidakompe---nog bedankt voor je stelling ik neem het zeker mee en blijft op mijn hoede.
*

Offline broos

  • *****
  • 348
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: X -Droomd
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2010, 19:43 »
Odi--  .allemaal --Heeft er iemand nog wat toe tevoegen---.Alvast bedankt   ----.Broos
*

Offline broos

  • *****
  • 348
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: X -Droomd
« Reactie #4 Gepost op: 27 april 2010, 17:43 »
kan er nog wat meer uit gehaald worden .tangi.    Broos

Gerelateerde onderwerpen