Organiseren van verjaardag en begrafenis met overleden oma in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Organiseren van verjaardag en begrafenis met overleden oma

  • 0 reactie(s)
  • 1929 x bekeken
  • 0 reactie(s) 1929 x bekeken
Gast

Goudmijntje

bewerk
Organiseren van verjaardag en begrafenis met overleden oma
« Gepost op: 21 april 2010, 11:17 »
Beste Forumlezers,

Vanmorgen werd ik verwart wakker. Het is woensdag en in mijn gedachte was het zondag de kerkdag.
Mijn oma is al enige tijd (ongeveer 6 jr ) overleden. Ik krijg vaker dromen waar zij een rol in speelt.

Mijn droom: Een neef van mij was pas jarig geweest en ik was dus bezig met het plannen van mijn verjaardag.... Mijn verjaardag is in Juni. Maar 14 Oktober kwam steeds langs ...ondertussen sta ik onder de douche met een naakte man die zich tegen mij aandrukt. (dit keert constant terug in die droom)
Terwijl ik mijn verjaardag plan laat mijn oma weten dat zij al wat ''vrienden'' heeft uitgenodigd. Ik maakte mij daar zorgen over en zei: ik weet niet of ik daar wel blij mee ben, uw vrienden zijn altijd dronken. Waarop mijn oma antwoordde: die koelies gaan heel weinig drinken, we doen namelijk wie het minst kan drinken, vandaag. Ik vertrouwde daarop.

Op gegeven moment staan we bij een begrafenisondernemer een grafsteen uit te kiezen. Uit de keuzes die mijn oma kon maken was een keuze waar mijn foto al op was gegraveerd. Ik vond het erg en het deed mij wat.. ik voelde me opgelaten en verdrietig toen ik mijn foto op die grafsteen zag. De begrafenisondernemer zei: het enige wat u nog moet doen is het contract ondertekenen. En mijn oma wilde het ondertekenen....... en ik werd wakker, mijn telefoon ging.

Heel vaag en vreemd, maar weet iemand hier misschien raad mee?


Vriendelijk bedankt.






Gerelateerde onderwerpen