Cognac in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Cognac

  • 3 reactie(s)
  • 2193 x bekeken
  • 3 reactie(s) 2193 x bekeken
Gast

Peugot 307

bewerk
Cognac
« Gepost op: 30 april 2010, 11:48 »
Dag Leden van CC.

Nog een mooie voor de kenners.

Mijn vader brengt mij naar een cafe, terwijl ik naar binnen ga zie ik dat mijn handen gebonden zijn.
Ik wil niet naar binnen want ik drink geen alcahol meer, eenmaal binnen zie ik duidelijk dat er een fles Cognac besteld wordt die ik ook half leeg drink.

Later zie ik mezelf weer op zoek naar die fles, maar kan hem niet meer vinden.
Ik loop uit het cafe en plotseling hoor ik " psst.. achter mij, ik kijk om en zie een grote slang liggen.
Het was geen faia gevoel, en ik was ook niet bang.

Cafe- Ingi (cognac)
Slang- Vodu ?

Kan iemand mij hier op weg helpen met het ontmantelen van deze droom ?

Gr,

Peugot.




*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Cognac
« Reactie #1 Gepost op: 08 mei 2010, 17:19 »
Beste p.307,

Wat ik raar vindt van je droom, is dat je droomt dat je handen gebonden zijn, en je wilt niet naar binnen, maar je gaat toch vanwege de situatie.
Ik zou uitkijken of er geen familielid is die probeert misbruik van je krachten te maken.
Is niet goed als je droomt dat je handen gebonden zijn.
Verders cognac is niet alleen voor die ingie hoor, waarom denk je dat??
Wat deed die slang nog meer?? hoe keek ie?? zo met alleen sst. kan ik je niet echt zeggen, kan zijn dat hij daar lag als een waarschuwing voor jou.

groetjes,

Krinskin.

Gast

Peugot 307

bewerk
Re: Cognac
« Reactie #2 Gepost op: 09 mei 2010, 18:59 »
Dag Krinskin,

Mijn handen gebonden wilde volgens mij zeggen dat er cognac nodig was om ze los te krijgen.

Familie leden die iets proberen krijgen vanzelf hun straf, daar geloof ik in, belangrijk is om te weten wat de reden zou zijn voor hun acties.
KUnt u mischien ook erbij vertellen voor welke konfo`s de cognac nog meer is ?

Bedankt,

Peugot
*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Cognac
« Reactie #3 Gepost op: 09 mei 2010, 21:33 »
Beste peugot 307,

Met die handen gebonden, is voor mij iets dat je iets tegen je zin bent gaan doen, vooral omdat je zegt dat je in die droom geen alcohol meer drinkt.
Je kan zelf gaan bidden  en praten met je konfo's wat de boodschap van je droom is, antwoord zal je zeker krijgen. Enne verschillende wienties drinken cognac, je gevoel zal je zeggen welke..denk niet die ingie..

groetjes,

Krinskin.

Gerelateerde onderwerpen