Essentie van de droom blijft maar de droom zelf niet in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Essentie van de droom blijft maar de droom zelf niet

  • 4 reactie(s)
  • 2612 x bekeken
  • 4 reactie(s) 2612 x bekeken
*

Offline PAZ

  • *
  • 17
    • Bekijk profiel
bewerk
Essentie van de droom blijft maar de droom zelf niet
« Gepost op: 03 mei 2010, 07:37 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of dit bericht hier thuis hoort.

Ik kan mijn droom niet echt uitleggen omdat het voor mij blijkbaar onmogelijk is om hem te onthouden. Het is 1 droom die ik meerdere nachten blijf dromen.

Zodra ik wakker word is de droom totaal verdwenen maar de essentie blijft dagenlang hangen. Geuren (zoete geuren), blauw, wit, groen, heel veel bloemen, koken (soms word ik wakker en dan ruikt het alsof er net gekookt is. Andere keren ontwaak ik met een gezwollen buik alsof ik me net tegoed gedaan heb aan een uitgebreid feestmaal) en sex (het erge is dat ik na de droom echt schuldgevoelens heb dat ik vreemd ben gegaan) 

De dromen zelf zijn niet beangstigend maar nu dat ik rare "dingen" waaarneem in mijn dagelijks leven begin ik steeds vaker wakker te liggen omdat ik gewoon niet wil dromen. Ik weet niet waarom maar ik ben ervan overtuigt dat de dromen invloed hebben op wat er in mijn leven gebeurt.

Dingen die het meest impact op me gehad hebben:
Ik heb een onverklaarbare honger naar kaas. Ik ben al jaren veganist en eet dus geen dierlijke (bij) producten. Eigenlijk moet ik zeggen at want nadat ik deze droom zo een 3 keer gedroomt had ben ik kaas gaan kopen en eet ik nu bijna dagelijks brood met kaas. Ik walg van mezelf maar het is gewoon erger dan lostu tijdens een zwangerschap.

Het andere is dat mijn vriend een paar weken geleden uit het niets zijn spullen begon in te pakken. Ik vroeg wanneer ik de was kon draaien, ik had nml zijn hulp nodig de wasmand naar boven te tillen en moest weten of hij thuis zou zijn op het moment dat de was klaar was. Hij zei niets maar begon zijn spullen in te pakken. Alles echt alles: kleding, papieren, tioletspullen. Ik snapte het niet en vroeg hem waarom pak je in? Zijn antwoord was: ik ga weg. Ik was niet boos, ik was niet verdrietig, ik voelde me helemaal tot rust komen. Een uur nadat hij zijn auto had ingeladen stond hij weer voor mijn deur. Ik weet niet wat mijn probleem is maar ik moest gewoon weg, zei hij tegen me. Verder kon hij me geen uitleg geven. Sinds dat moment wil hij terug maar ik kan het gewoon niet. Hij is dagelijks hier, slaapt, eet en alles weer hier maar nu dan met een "logeertasje" het idee dat hij spullen hier zou laten maakt me fuga. Gek genoeg was dat voordat hij inpakte echt niet zo. Ik snap het rust gevoel ook niet want ruzie hebben we nooit of nauwelijks. Hij is altijd een lieve, zorgzame, kalme, beschermende man naar mij toe.

Het andere vreemde is dat mijn vriend constant moe is als we hier thuis zijn. Zijn we buiten, in zijn huis of bij zijn ouders is hij zijn normale energieke ik. Hij kan geen 3 minuten zitten of valt in slaap. Hij heeft geen idee waarom, hij slaapt voldoende eet goed en is niet ziek.

Als u enig advies voor me heeft of als ik ergens anders moet zijn om dit allemaal te verklaren (of een  plekje te geven) kunt u mijn aub in de goede richting wijzen?

soso lespeki,
PAZ




bewerk
Re: Essentie van de droom blijft maar de droom zelf niet
« Reactie #1 Gepost op: 08 mei 2010, 14:05 »
k denk dat je je huis moet smoko..
kan zijn dat er iets in je huis zit dat je vriend steeds moe maakt of gekke dingen laat doen..
wrm laat je geen luku doen om vast te stelle wat er precies is.. :frown:
je moet er iig niet te lang mee w8en..k heb het wel bij iemand gehoord dat wie bij hem thuis kwam zich of niet lekker voelde en gelijk wegwilde of ineens inzakte op de grond..je weet maar nooit wat er aan de hand is...

weet niet echt veel maar hoop dat k je genoeg heb geinformeerd :jap:

*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Essentie van de droom blijft maar de droom zelf niet
« Reactie #2 Gepost op: 08 mei 2010, 16:47 »
Odi PAZ,

Denk dat er heel veel speelt bij jou, maar daar kan je van een stukje tekst niet heel veel beeld van krijgen.
Ik raad je aan om eerst een luku te gaan nemen om te kijken wat er speelt.
Wel zoals jij schrijft voel je alsof er iets mis met jou is en je huis, en dat je vriend daar niet kan blijven.
Ik persoonlijk denk dat de tijd rijpt voor jou is om bepaalde zaken te doen, culturu-fasi, je moet in communicatie met je mensen en vragen wat ze willen en ook een ruimte voor je wientie maken in huis, zodat ze zich kunnen huisvesten. dus ee sdong presie maken enne met je vriend, hoe lief en bezorgd is hij over jou??
Want als hij van je houdt dan pakt hij niet zomaar zijn spullen in, en jij voelde je ook nog eens tot rust komen, dat hij weg was, laat zien dat er iets niet haaks iets, met je vriend en je bigiesma's proberen je te laten zien,,dus kortom, begin eerst met een luku, bij een goed persoon, ga niet alleen, neem een familielid of vriendin die je vertrouwt mee, en je zal antwoorden krijgen, verder wat je nog meer kan doen, is bidden!

succes,

Krinskin.
*

Offline PAZ

  • *
  • 17
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Essentie van de droom blijft maar de droom zelf niet
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2010, 07:43 »
Gran tangi voor de reakties. Misschien dat u mij nog kunt adviseren waar vind ik een goed persoon om een loekoe te doen? Ik ben totaal niet opgegroeid met en rond culturu-fasi dus het is mij onbekend wie goed is of niet en belangrijker nog wie het met een schoon hart en geweten doet en wie niet.

Er speelt idd nog veel meer dan dat ik zo kan neerzetten en door al die omstandigheden weet ik dat mijn vriend echt lief en bezorgt is. Maar dat mijn bigisma hem geen goede keuze vinden kan kloppen want mijn bigisma in deze wereld zijn ook geen fan vanwege zijn afkomst. 

Waar zou ik advies/informatie kunnen vinden over het maken van een sdong presie? Ik heb me altijd getrokken gevoelt tot culturu maar zag het altijd als gezonde interesse. Nu heb ik het gevoel alsof er wat van me verlangt wordt maar ik heb geen idee wat en geen idee hoe ik daarachter kan komen.

Soso lobi nanga lespeki,
PAZ
Bidden doe ik en zal ik idd altijd blijven doen.
*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Essentie van de droom blijft maar de droom zelf niet
« Reactie #4 Gepost op: 10 mei 2010, 09:34 »
Beste PAZ,

Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd.

Groetjes,

Krinskin.

Gerelateerde onderwerpen