Ik heb gedroomd met 4 grote dikke vette slangen. in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Ik heb gedroomd met 4 grote dikke vette slangen.

  • 4 reactie(s)
  • 2655 x bekeken
  • 4 reactie(s) 2655 x bekeken
bewerk
Ik heb gedroomd met 4 grote dikke vette slangen.
« Gepost op: 07 mei 2010, 23:37 »
Beste mensen,
Ik droomde tegen 7 uur in de ochtend dat ik naast een tante van mij sliep. Ik werd wakker en zag een grote dikke vette slang opgerold liggen in de buikholte van mijn tante. Van schrik sprong ik uit bed en keek naar de slang en mijn tante.

Ik keek beter en zag dat er ook een slang vandezelfde formaat opgerold lag naast haar voeten en ook eentje op de vloer naast het bed.
Dus als me tante uit bed zou stappen, zou ze ongetwijfeld op deze slang trappen. toen ik de derde slang dus opmerkte rende ik van de schrik naar buiten. Deze 3 slangen hadden allemaal eenzelfde kleur, namelijk donkerbruine en lichtbruine vlekken.

Vervolgens rende ik dus via de achterdeur van het huis naar buiten en eenmaal aan de voorkant van het huis, keek ik naar de voordeur lag er weer zo een hele grote voor de voordeur.

Bij het zien van deze 4 e slang (kleur een beetje oranje tot donkerbruin) werd ik wakker uit de droom.
Deze 4 slangen lagen elke keer weer zeer rustig opgerold, dus hadden geen bedreigende houding.

Die tante met wie ik gedroomd heb is een zus van me moeder en we hebben heel goed contact met elkaar.
Kan iemand deze droom mischien verklaren?

Alvast bedankt!




*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Ik heb gedroomd met 4 grote dikke vette slangen.
« Reactie #1 Gepost op: 08 mei 2010, 16:28 »
Odi Krieng,


Mijn verklaring, je hebt gedroomd met de fodu's en aisa-fodu van je tante, ze hebben zich getoond aan jou om te laten zien dat je tante goed wordt beschermd. Ik persoonlijk hebt het gevoel dat de aisa-fodu de berewintie is en dus ook bij jou hoort.
De pa-fodu was er ook bij. eigenlijk geen droom om je zorgen over te maken.

groetjes,

Krinskin.

Gast

Pikien Moesje

bewerk
Re: Ik heb gedroomd met 4 grote dikke vette slangen.
« Reactie #2 Gepost op: 08 mei 2010, 20:28 »
Krieng,

Ook jij wordt goed beschermd. Dus bang hoef je niet te zijn. Wel zou ik eens gaan praten met je tante hierover.

Pikien Moesje
bewerk
Re: Ik heb gedroomd met 4 grote dikke vette slangen.
« Reactie #3 Gepost op: 08 mei 2010, 23:45 »
Beste Krinskin en Pikien Moesje,

Bedankt voor de reactie.

Ik heb nog effe een vraag. Waarom zegt u dt de winti ook bij mij hoort. Is het omdt ik erover heb gedroomd? of door iets anders?
Met mij gaat het inderdaad goed tot nu toe.
Ik hoop dat u hierop reageer.
Odi Odi
*

Offline Krinskin

  • ****
  • 182
  • Takroe Seki mi e dresi takroe manieri mi no dresi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Ik heb gedroomd met 4 grote dikke vette slangen.
« Reactie #4 Gepost op: 09 mei 2010, 21:36 »
Beste krieng,

Die wienties hebben zich aan je getoond, en mijn gevoel zegt dat die oranje/bruine de aisa vodu wat ik denkt en tevens de bere wientie ook bij jou hoort, vandaar.

Groetjes,

Krinskin.

Gerelateerde onderwerpen